Oletko tyytyväinen asuntoosi?
Ja mistä syystä? Itse sain ison television myytyä ja asunto näyttää paljon valoisammalta sekä nyt mahtuu viherkasveja ikkunan eteen. Olen tyytyväinen sijaintiin (1km kaupoista) ja hintaan 440e. Myös koko on sopiva 1 henkilölle, 43m2 kaksio.
Kommentit (4)
Olen. Asutaan maaseudulla remontoidussa rintamamiestalossa, tonttia piisaa joka suuntaan ja lähin naapuri on kilsan päässä. Kauppaan on toki matkaa, me ostetaankin viikon ruoat aina kerralla. Ja vältytään heräteostoksilta :)
Koko, hinta ja sijainti ovat todella hyviä, kuntoon en ole tyytyväinen. Se on kuitenkin vähemmän tärkeä asia kuin nuo muut.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Asutaan maaseudulla remontoidussa rintamamiestalossa, tonttia piisaa joka suuntaan ja lähin naapuri on kilsan päässä. Kauppaan on toki matkaa, me ostetaankin viikon ruoat aina kerralla. Ja vältytään heräteostoksilta :)
Samoin, naapuri 0,5km. Eikä tarvitse erikseen stressata siitä paljon höyrytystä kotivarasta kun se on automaattisesti.
Olen toki tyytyväinen. Olen määritellyt ne asiat, joita haluan kodiltani, ja sitten ostanut kodin sen mukaan.