Seksistarat joilla isot häppärit
Yhdessä ketjussa heitä oli mainittu, mutta ehti mennä sivu suun. En kehdannut töissä katsella sellaisia kuvia. Voisi joku ystävällisesti kertoa vielä kerran näiden starojen nimet. Luulen että itselläni on tosi isot ja olisin halunnut vähän vertailla.
Kiitos!
Kommentit (7)
Tosin en löytänyt hyviä lähikuvia kenestäkään näistä luetelluista staroista, mutta ne kuvat jotka näin vahvistaa sen tosiasiat että mulla on ISOT. Niitä on jäänny tuijottamaan yks jos toinenkin. Jopa lääkärit. Mistä ihmeestä te löydätte lähikuvia starojen pimpeistä? Siis ilmaisilta sivuilta.
Täältä ainakin löydät: http: // www. xnxx. com /
ota vain välilyönnit pois tosta yllä olevasta osoitteesta.
Siinä on mehukkaat ULOMMAT häppärit. Oikein tyrkyllä ovat ja turpeat, nam.
kaikilla noilla seksistaroilla oli keskisuuret tai isot sisemmät häpyhuulet.
Ne ovat paljon kiihottavammat. Varsinkin, kun ne on imetty pulleiksi alipainepumpulla.
Vierailija:
Nyt puhutaan SISEMMISTÄ HÄPYHUULISTA. ei ulommista.
Kävin tsekkaamassa kaikkien noiden sexistarojen kuvat ja kyllä mulla on isommat kuin yhdelläkään heistä. Tuolta sexylabiasta löytyi samankokoisia ja isompiakin. No, eipä ihme että on herättänyt huomiota :)
t. ap
Tässä tähtiä:
Danny Delano, Veronica Vanoza, Jade Hsu, Victoria Zdrok, Nikki Nova, Adriana Malkova, Victoria Knigh, Cora Corina, Fiona Luv, etc
Kaikista kuuluisin on Jenna Jameson, joka kuulemma hengailee Britney Spearssin kanssa.