Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittu uros saa useita naaraita, osa saa yhden mutta moni jää kokonaan ilman

Vierailija
20.02.2024 |

Fasaani:

"Suosittu koiras saa itselleen useita naaraita, jolloin sille muodostuu haaremi. Osa kukoista saa iskettyä itselleen yhden naaraan, mutta moni jää kokonaan ilman. Varsinkin kokemattomat nuoret kukot viettävät usein ensimmäiset kesät ilman naaraspuolista seuraa.

Tällainen on tyypillistä eläinten, etenkin kanalintujen maailmassa. Kokemus tuo arvovaltaa ja auttaa nousemaan hierarkiassa."

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? En edes ymmärrä kuka haluaa pilata elämänsä "naaraan" seurassa. On rahaa, oma vapaus, oma rauha eikä jatkuttavaa tyytymättömyytä ja nalkutusta.

Mitä olen ihmisiä nähnyt niin yleensä ovat iloisempia parisuhteessa kun yksin. Sekä naiset, että miehet.

Ihminen in juitenkin sosiaalinen eläin ja virtuaaliset kontaktit eivät näytä täyttävän yhteenkuulumisen tunnetta

M50

Niin YLEENSÄ  mutta kun kaikki ei ole samasta puusta veistetty ja osa pärjää hyvin ihan ilmankin

Vaikka individualismia nykyään palvotaankin niin ei mun kaveri piirissä ole yhtään onnellista sinkkua. tuo individuaalisuuden palvonta on kyllä pilannut monen parisuhteenkin. Ihmisistä on

Yksin maailmalla olen tavannut paljon uusia ihmisiä kun vieressä ei ole oma seuralainen kenen kanssa keskustelisi pelkästään.

Pidän ihmisistä mutta loppu pvstä en jaksa enää heitä ja haluan omaan rauhaani, en ole mikään lumihiutale olen vaan rehellisesti oma itseni

Vierailija
22/24 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihmisillä pitäisi jokaisella miehellä olla vähintään 1 nainen palvelijana, nyrkkeilysäkkinä ja seksileluna.

Veeti on hiihtolomalla? Onko monot liian pienet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompitasoinen aines kelpaa hoivaajamiehiksi alfojen siittämille lapsille. Yh-mammoja on paljon ja siellä on ne markkinat, johon "kuhnurit" kelpaa jos ei yksin halua olla. Hyvällä tuurilla onnistuu vielä viemään omiakin geenejä eteenpäin.

Vierailija
24/24 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miehenä alistunut eläimelliselle parinvalinta rituaaleille. Olen jättänyt ihmiset omaan arvoonsa ja jos joku ei minua arvosta, niin en ole moksiskaan. Olen tottunut olemaan yksin jo reilu 40 vuotta. Ilman naista ja seksiä voi oppia tulemaan toimeen. Vanhemmiten se on vielä helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä