Onko sinusta oikein, että Ukrainassa vapaaehtoisesti taistelleet suomalaiset maksattavat sotaterapiansa kulut veronmaksajilla?
Kommentit (44)
Itse tiedostivat riskit. Saakoon pulittaa omista rahoistaan.
Mikä lie tuon ap:n terapia, kun tyhmyys on periytyvää ja pysyvää!
Olisi jos Suomessa mitään terveysapalveluja edes saisi.
On oikein. Ukrainassa vastustetaan iivanan laajenemispyrkimyksiä koko Euroopan puolesta. Parin sotilaan terapia on pieni hinta siitä.
Entä onko sinusta oikein, että kalifaatissa vapaaehtoisesti taistelleet suomalaiset maksattavat sotaterapiansa kulut veronmaksajilla?
Vierailija kirjoitti:
Entä onko sinusta oikein, että kalifaatissa vapaaehtoisesti taistelleet suomalaiset maksattavat sotaterapiansa kulut veronmaksajilla?
Ei ole sekään oikein.
On. Yhteiskunnalle iso riski pitää hoitamattomia sotatraumaisia keskuudessaan, kaikille parempi kun nämä hoidetaan - sitä paitsi Suomihan tukee muutenkin Ukrainan sotaa, myös aseellisesti.
On. He ovat taistelleet myös Suomen puolesta, koska jokainen tapettu ry zz ä on pois uhkaamasta muita eurooppalaisia valtioita.
Tämäkin r yssäläispaska ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä jos vapaaehtoisena menee sotimaan tai muuten vain perseilemään johonkin toiseen maahan niin suomen ei heitä pitäisi auttaa. Ihmisillä pitää olla vastuu omista teoistaan.
missä sun isänTÄmaasi kansalaisten vastuu....kysyä sopii
On oikein. Venäjää vastaan taistelevat taistelevat myös meidän puolesta. Sen sijaan kaikenlaiset kalifaattien rakentelijat, heidän ei kuulu saada Suomesta mitään tukea tai apua. Tuliko selväksi siellä Nevalla?
Venäjän valtion varoista toivottavasti otetaan rahat kaikkiin tällaisiin menoihin, tai venäläisiltä takavarikoidusta omaisuudesta.
Toden totta on!
Ukrainassa Suomi ja Eurooppa sorii, mutta lähinnä ukranalaisella verellä ja Suomi luonnollisesti auttaa parhaansa mukaan.
Miksi AP haluaisi sitä toimintaa jarruttaa?
Totta kai. Kyllä muutkin "itse aiheutetut" sairaudet hoidetaan terveydenhuollossa. Esim maksakirroosipotilaita on sairaaloissa pilvin pimein. En nyt noita keskenään vertaa vaan pointti on, että sairaudet hoidetaan.
Iikori on nyt tavallistakin laiskempi. Tai voiha ap olla joku alilautailijakin, joka kuvittelee olevansa yliälyks manipuloija. Ei ole. Tää on vaan alkeellista, väsynyttä länkytystä
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedostivat riskit. Saakoon pulittaa omista rahoistaan.
Kyllähän viinanlitkijätkin tiedostavat riskit, mutta jatkavat vaan ja tarvittaessa sairaaloissa hoidetaan. Samoin esim vuorikiipeilijät. Paljon löytyy esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä jos vapaaehtoisena menee sotimaan tai muuten vain perseilemään johonkin toiseen maahan niin suomen ei heitä pitäisi auttaa. Ihmisillä pitää olla vastuu omista teoistaan.
Hyvin suuri osa sairauksista on tavalla tai toisella itse aiheutettua. Sellaiset pitäisi siis sinun mielestäsi jättää hoitamatta.
Yhteiskunta maksaa muidenkin vastaavien terapian tulkkeineen, joten ei voida yhtä kansalaisuutta ja yhtä sotaa irrottaa kalliista kokonaisuudesta.