Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katie, 25, on yli kaksi metriä pitkä

Vierailija
19.02.2024 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Suomessa törmännyt kyllä 190 cm naiseen,miesmäinen ruumiinrakenne ja muutenkin voisi luulla mieheksi kunnes alkaa puhumaan.

Luultavasti löytyy piilokiveksektin, joten ei ole kuin parin kromosomin päässä miehestä (jollei vähemmänkin).

Vierailija
22/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182cm pitkä nainen ja tuon rinnalla olisin kai lyhyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liian pitkä mihin?

Vierailija
24/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sanovat, että on liian pitkä. Mitä se tarkoittaa, mihin hän siis on liian pitkä? Kenties istumaan useimpien autojen takapenkillä, tuskin muuhun.

Omaksi parhaakseen. Nämä ylipitkät on monesti loputtoman monivaivaisia ja lyhytikäisiä. 

Vierailija
25/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pätkä jos verrataan vaikka pisimpiin koripallo naisiin.

Vierailija
26/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pitkä, jos verrataan keskiverto naiskoripalloilijaan, joka wnba:ssa esim on 183cm

Vierailija
27/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivolohkon sairaudestahan tuo johtuu. Ylipitkät ihmiset ovat yleensä monisairaita ja lyhytikäisiä. 

:(

Vierailija
28/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet sanovat, että on liian pitkä. Mitä se tarkoittaa, mihin hän siis on liian pitkä? Kenties istumaan useimpien autojen takapenkillä, tuskin muuhun.

Monet miehet eivät halua itseään pidempää kumppania.

Minulle kelpaisi kaksimetrinenkin, mutta eipä taida tuokaan kelpuuttaa, olen päätä lyhyempi.

Vierailija
29/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt verrattuna pisimpään mieheen jonka tunnen. 

Vierailija
30/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja näyttävä nainen. Toivottavasti on onnellinen ja löytänyt onnea elämäänsä, koulukiusaamisesta toipuminen on todella rankkaa. 

Rohkeasti ja pää pystyssä kuitenkin videolla esiintyy, tosi hienoa!

Ikävää myös, että me naiset emme koskaan ole oikeanlaisia. Aina liian sitä tai tätä, liian paljon, liian vähän, aina väärin.

Vierailija
31/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja näyttävä nainen. Toivottavasti on onnellinen ja löytänyt onnea elämäänsä, koulukiusaamisesta toipuminen on todella rankkaa. 

Rohkeasti ja pää pystyssä kuitenkin videolla esiintyy, tosi hienoa!

Ikävää myös, että me naiset emme koskaan ole oikeanlaisia. Aina liian sitä tai tätä, liian paljon, liian vähän, aina väärin.

No ei kyllä mieskään ole koskaan sopiva. Liian lyhyt, liian vähän hiuksia, liian pieni muna jne 

Vierailija
32/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet eivät halua itseään pidempää kumppania.

Saattaa se jollekin olla ongelma mutta ei suinkaan kaikille. Pituus on täysin yhdentekevä asia jos on muuten parisuhde kunnossa. Esim meillä vaimo on pitkä naiseksi, 180 cm, ja on vähän pidempi kuin minä.

33/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivolohkon sairaudestahan tuo johtuu. Ylipitkät ihmiset ovat yleensä monisairaita ja lyhytikäisiä. 

En ole mikään alan asiantuntija, mutta tietääkseni poikkeuksellinen pituus ei välttämättä johdu aivolisäkkeen toiminnan häiriöistä tai vastaavista, joka aiheuttaisi epäsuhtaista kasvua. Eli hyvin pitkätkin ihmiset voivat olla siinä mielessä terveitä, vaikka voikin olla, että poikkeuksellinen pituus sinänsä lisäisikin joidenkin terveysongelmien riskiä. 

Vierailija
34/35 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin mitä vaan saadakseni olla noin pitkä. Olen tavallinen lyhyenläntä 170cm suominainen ja aina unelmoinut olevani parimetrinen.

Ördög
35/35 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/Attack_of_the_50_Foot_Woman