Häiritseekö miehiä raskausarvet?
Olen käynyt salilla ja kuntoillut muutenkin itseni aika hyvään kuntoon , mutta raskausarville en oikein voi mitään tehdä ja niiden poistattaminen kirurgisesti on liian kallista. Onko se miehelle kovinkin turn of ?
Kommentit (28)
Raskausarpia tulee miehillekin, iho venyy ja siitähän ne sitten aiheutuvat. Kyllä ne sitten ajan saatossa joskus hieman paranevatkin monilla. En itse naisena sellaisista pikkuasioista piittaa ja onhan minullekin niitä venymäarpia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juups häiritseehän noi. Raskauden aikana pitää rasvata mahaa päivittäin, niin iho on kimmoisa ja raskausarpia ei pääse muodostumaan. Monilta jää tuo helppo rasvaus rutiini tekemättä ja sitten myöhemmin kaduttaa arpien kanssa.
Kyllä tämä nykymiehen seksuaalisuus en sellainen mimosankukka ettei paremmasta väliä :D
Ihan turhaan yrität häpäistä miehiä olemaan vähemmän pinnallisia kuin te naiset olette.
Vai onko teille ihan sama miehen pituus, hartialeveys, käsien koko, hampaiden kunto, hiusten määrä, jne?
Ja vastaus itse kysymyseen. Eivät välttämättä.
Ylipaino ja löllö kroppa on isoin turn-off, ja ylivoimaisesti.
Muiden miesten mielipiteet ei kiinnosta vähäkään.
Kaksosraskauden jäljiltä raskausarpia jäi vatsan ja lantion iholle paljon. Ovat syviä ja tummia. Mikään ihonhoitorutiini ei niitä olisi voinut estää.
Mieheni ei ole koskaan kommentoinut arpiani mitenkään. On ylpeä minusta, että sain kaksosemme maailmaan ja ylpeä kaksosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juups häiritseehän noi. Raskauden aikana pitää rasvata mahaa päivittäin, niin iho on kimmoisa ja raskausarpia ei pääse muodostumaan. Monilta jää tuo helppo rasvaus rutiini tekemättä ja sitten myöhemmin kaduttaa arpien kanssa.
Ihon pintakerroksen rasvaamisella ei ole mitään vaikutusta, kun kudos repeää syvemmältä. Kyse on kudostyypistä.
Ei se haittaa, jos kudos repeää syvemmältä. Riittää, että se rasvattu ihon pintakerros pysyy ehjänä peittäen ne syvemmät kudosvauriot
Vierailija kirjoitti:
Raskausarpia tulee miehillekin, iho venyy ja siitähän ne sitten aiheutuvat. Kyllä ne sitten ajan saatossa joskus hieman paranevatkin monilla. En itse naisena sellaisista pikkuasioista piittaa ja onhan minullekin niitä venymäarpia tullut.
Minulle tuli teininä kasvupyrähdyksen myötä. Jotain voidetta niihin piti laittaa mutta eipä se paljon auttanut... Pientä pyöristymistä oli ehkä samaan aikaan mutta aina normaalipainon puolella kuitenkin. Ovat kuitenkin haalistuneet vuosien myötä eikä niitä juuri silmällä enää erota.
Raskausarpia en ole vielä kerennyt kokemaan mutta saa nähdä tuleeko sitten aikanaan sellaisetkin :)
Mullakin on "raskausarpia" hauiksissa ja pakaroiden päällä 20v punttitreenin seurauksena 💪 Haittaako se naisia?
M37
Ei häiritse suurinta osaa miehistä. Jotain 17 vuotiasta ehkä joo mutta sen ikäiset eivät ole yleensä ehtineet edes ajattelemaan lapsen saantia. Veikkaan että imettämisestä tyhjentyneet rinnat voi olla isompi asia mutta eipä sekään näytä vanhempia tai nuorempiakaan miehiä haitata jos miettii miten suosittuja on MILFit.
Jos nainen on timmi ja tyylikäs niin se iskee kyllä suurimpaan osaan miehistä eikä raskausarvilla ole asian kanssa paljoa tekemistä.