Mitä mukavaa sinulle on tänään tapahtunut?
Itse tulin hyvälle tuulelle kun kävin hakemassa maton pesulasta ja siellä oli kivasti hymyilevä söpö tyttö tiskin takana.
Kommentit (67)
Pool snubben kom redan idag och bytte sanden i filtret.
Näin yhden vanhan tutun kadulla ja moikattiin
Paketti joka oli kadoksissa noin 3 kuukautta löysi viimeinkin tiensä perille.
Sain imuroitua ja nyt on kiva kun on edes vähän siistimpi kämppä
Krapula alkaa helpottaan pikkuhiljaa, ku ottaa vähä loipparia tässä. Eiköhän se viel uuteen nousuunki käänny.
Sain mun ihastukselta varhain aamulla viestejä <3 <3 <3
Naapuri ei ole kiusannut ja stalkannut minua niin paljon tänään
Sain talven työt tehtyä, voin siirtyä kevään suunnitelmia toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri ei ole kiusannut ja stalkannut minua niin paljon tänään
Mistä tiedät?
Tapasin sattumalta Hankkijan pihassa ystävän monen vuoden takaa. Hän oli ostamassa kananrehua, minä hiekoitussepeliä ja istutusmultaa. Oli mukava vaihtaa kuulumisia, tuntui kuin aikaa ei olisi välissä kulunut ollenkaan.
Aurinko lämmitti jo mukavasti iltapäivällä. Kovat pakkaset etelässä ovat ohi.
Sain kirjeen isännöitsijältä että rahoitusvastike putkiepsasta loppuu kuukauden päästä... Huoohhh.. Olen maksanut sitä vastikkeen mukana 13 vuotta.. Kaivoin pakkastimesta mutakakun ja keitin kunnon kahvit tämän kunniaksi.. 😊
Venyttelin pitkästä aikaa. Tuntuupa hyvältä kehossa. Muistakaa tekin venytellä, vaikka heti nyt!
Laittamani pastakastike onnistui tosi hyvin. Kiva ruokahetki alkuillasta teinieni kanssa, juteltiin ja naurettiin yhdessä. Jälkkäriksi syötiin vielä jäätelöä.
Heräsin klo 04 johonkin ulkoääneen turhaan syvästä unesta. Nukuin vain 3.5 tuntia.
Odotan uutta unta. Käännän kylkeä. Herään kun herään.
Pistän puhelimen äänettömälle. Ihanaa.
Nuori tajusi antaa täydessä metrossa paikan vanhukselle. Kiva havaita tuollaista. Pienistä teoista tulee hyvä mieli.