Ketä enää kiinnostaa Assange?
Ylen juttu Julian Assangesta... turha ukko, ketä kiinnostaa senkin hasbeenin olemiset, tulemiset ja menemiset. Ei ketään.
Kommentit (6)
Hyvinvointi kiinnostaa ihmisiä. Onko vielä jossain asianajajaa joka saa miehen ulos laitoksista. Onko doupattu?
Pitäs kiinnostaa. Kaveri kertoi että meidän kaikkien puhelimet on kameroit ja mikrofoneja nsa.lle.
Minulle Snowden on sankari. Assangekin osittain. Nyt on ollut kovin hiljaista viime aikoina. Se alkoi, kun pkk-liput poistettiin miekkareista ja nukke puistossa ja oltiin tyytyväisiä meidän jumalanpilkka-laista.
Koko Natoprosessin ajan Turkki moukaroi Kurdeja, Cia ( siis oikeasti siis cia oli asialla, yleensä vain Usan puolustushallinto, mutta tämä oli julkisestikin Cia-operaatio ) ilmoittelee tiedotteillaan, että taas on tapettu ihmisiä.
Mulle Afganistan oli viimeinen niitti. Irtisanouduin silloin reservistä. Miten ihmiset voivat olla innoissaan Usan kanssa sotilasliitossa? Siis oikeasti? Saa kertoa. kuuntelen mielelläni.
Meidän puolustusarkkitehtuurimme muuttui, mutta silti Suomen ja Ruotsin olisi kannattanut jäädä sotilaallisesti liittoutumattomiksi. Venäjä ei ole meille uhka, Eu-maahan ei hyökätä.
Maksamme rajamaana kovaa hintaa taloudellisesti ja aseellisesti kuolleina - Usan operaatioita tulee väistämättä -liian kova hinta.
Esim. nytkin ottasin diplomaattisen ja jopa poliittisen yhteyden Venäjälle ja sopisin uuden rajasopimuksen, mutta emme Brysselin ja Pentagonin mielestä saa, joten rikomme kv.oikeuksia ja suljemme itärajan, joka on täysin kestämätöntä.
Ei ole mitään kansallista turvallisuutta uhkaavaa. Tähän menee meidän kaikki poliittinen pääoma Eussa. Ei ole kestävä selitys, että Venäjällä on ihmisiä, mutta salaista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Snowden on sankari. Assangekin osittain. Nyt on ollut kovin hiljaista viime aikoina. Se alkoi, kun pkk-liput poistettiin miekkareista ja nukke puistossa ja oltiin tyytyväisiä meidän jumalanpilkka-laista.
Koko Natoprosessin ajan Turkki moukaroi Kurdeja, Cia ( siis oikeasti siis cia oli asialla, yleensä vain Usan puolustushallinto, mutta tämä oli julkisestikin Cia-operaatio ) ilmoittelee tiedotteillaan, että taas on tapettu ihmisiä.
Mulle Afganistan oli viimeinen niitti. Irtisanouduin silloin reservistä. Miten ihmiset voivat olla innoissaan Usan kanssa sotilasliitossa? Siis oikeasti? Saa kertoa. kuuntelen mielelläni.
Meidän puolustusarkkitehtuurimme muuttui, mutta silti Suomen ja Ruotsin olisi kannattanut jäädä sotilaallisesti liittoutumattomiksi. Venäjä ei ole meille uhka, Eu-maahan ei hyökätä.
Maksamme rajamaana kovaa hintaa taloudellisesti ja aseellisesti kuolleina - Usan operaatioita tulee v
Mitähän tuokin solkotus mahtaa olla? Afganistanin sodan alusta on melkein neljännesvuosisata siihen, kun Suomesta tuli jenkkien sotilasliittolainen. Taitaa tosiaan olla kaikkien kannalta parempi kun et ole reservissä.
Ylen tuoreet uutiset.