Flunssa kestänyt jo 3 kuukautta - normaaliako?!
Terveyskeskuksesta sanotaan että välillä ne taudit pitkittyy, voivoi!
Kolme kuukautta olen ollut lähes toimintakyvytön. Kenelläkään kokemusta vastaavasta.?
Kommentit (36)
Minulla kestänyt joulusta asti. Päällimmäisenä oireena hirveä yskä. Pienikin rasitus tekee todella huonon olon ja joinakin päivinä on aivan älytön fyysinen uupumus heti aamusta alkaen. Lääkärissä käynti ei auta mitään, sanovat vaan että virustauti niin ei ole hoitokeinoa.
Mulla elämäni pisin flunssa oli mykoplasma.
Toinen mikä kestää kauan on hoitamaton poskiontelotulehdus ja nyt on ollut jotain johon ei ekat eikä ehkä tokatkaan antibiotit tepsi.
8 v lapsella on helposti pari kuukautta nuha kerrallaan sitten viikko pari terveenä ja alkaa rumba alusta. Lekurilta saatiin reseptillä nenäsuihke joka on vähän helpottanut oloa kun sinnikkäästi käytetty viikkoja.
SITTEN SE HODGININ LYMFOOMA ON PUOLELLA SUKUA JA MONELLA TYÖKAVERILLANI
JOS TÄMÄ ON SITÄ
??
Olen ollut flunssassa lähes 4 kk. Myös poskiontelotulehdus ja kova kuume koettu, mutta enimmäkseen olen kärsinyt sitkeästä nuhasta ja yskästä. Nenäliinoja on mennyt valehtelematta säkillinen.
Ei ole ikinä kestänyt edes viikkoa.
Mitä sanoo käypä hoito? Tai ehkä tekoäly? Esim. Gemini/bard. Suosittelen
Minkälaisilla oireilla? Kolme kuukautta sitten oli marraskuu ja silloin oli erittäin paljon koronaa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti: Koronapiikki
Long vaccine eli pitkä piikki.
5.2. aloittaneelta Korona tutkittu jo kahdesti ei ole Koronaa..Angiina tutkittu kahdesti ei ole angiinaa...yskä jo lähti samoin limominen ... Doximed100 kuurilla joku pöpö... mutta ääni lähtee välillä täysin ja kurkkukipu silloin....jee saan jo nukuttua
ei kuumetta
otitko piikit? laskevat immuniteettia. Esim NAC voisi olla ok nyt. Ja lepo
Rokotetuilla on alentunut immuunipuolustus vaids.
Olisiko eristäytyminen ja käsidesillä lotraaminen vaikuttanut immuunipuolustukseen?
Täällä kuukausi eikä loppua näy. Mitä hemmettiä tää on???
Vierailija kirjoitti:
Teillä on selkeä infektio ja tulehdustila siis, mutta antibiootteja ette saa ettei vaan tule resistenssiä niihin.
Ei se antibiootti auta virustauteihin. Verikokeet kertoo. Ei tulehdusta. Ei siis antibioottia.
Kannaattaa käydä testauttamassa ettei taustalla ole jotain sukupuolitautia, joka vaikuttaa immuunipuollustukseen
Mulla jatkui 6 kuukautta kera useamman poskiontelotulehduksen. Lopulta tuli vastaan lääkäri, joka passitti kotiin pef-seurannan kanssa ja määräsi viikon päästä astmatutkimukset ja lääkityksen. Sen jälkeen olenkin sitten ollut flunssaton.