Ärsyttää kun en tule ikinä saamaan unelmakroppaa
https://www.tiktok.com/@duda_mariusso?_t=8k1A4rI0I9g&_r=1
Katsokaa nyt tätäkin. Olen kateellinen että joillakin naisilla on kympin geenit kropan suhteen. Itse treenaan ja hikoilen päivittäin enkä silti ole vartalooni tyytyväinen.
Kommentit (9)
En katso linkkiäsi.
Tämä voi olla hyvä tai huono uutinen, mutta ongelmasi on korvien välissä, ei kropassa.
Onhan tuo hoikka, mutta osaa varmasti myös kaikki kikat miten korostaa vartaloaan, housut on vedetty aina navan yli. Osa voi olla kuvia varten jopa syömättä, vatsalihaksia saatetaan korostaa meikkaamalla jne. plus vielä kuvan muokkaus päälle. Ei näihin someprofiileihin kannata ikinä luottaa, todellisuudessa kyseinen henkilö voi näyttää aivan joltain muulta.
Jos viitsisit puolittaa annoskokosi, niin sinulla olisi unelmavartalosi jo ensi kesänä. Nii in. Liian hapokasta. Nyt vain kipi kapi jääkaapilla hakemaan lohtu voikkaa!!
Mulla on tuollainen kroppa ja ikää 48v. Kyllä se on enemmän geeneistä kiinni, millaiseks se muokkautuu treenillä. Käyn salilla ja joogassa.
Ap: treenaan joka päivä
ap myös: byhy nyt pitää lohduksi syödä sipsipussi
Vierailija kirjoitti:
Syön harvoin mitään rasvaista ruokaa. Joskus on päiviä kun syön jotain 'kiellettyä' mutta muuten ihan terveellistä ruokaa. Olen normaalipainoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön harvoin mitään rasvaista ruokaa. Joskus on päiviä kun syön jotain 'kiellettyä' mutta muuten ihan terveellistä ruokaa. Olen normaalipainoinen. Ap
Se on lähes ihan sama mitä syöt, kokonaiskalorien määrä ratkaisee. Rasva on itse asiassa hyvästä. Se pitää nälkää hyvin loitolla.
Ja kukapa meistä haluaisi olla ns. normaalipainoinen = lue 10 kg ylimääräinen pikkuläski. Eli harmaa seinäkaluste ketä ei kukaan huomaa.
Jos ajatuksesi pyörii vain kropan ympärillä se on se ongelma
Muutaman kymmenen vuoden päästä se on matojen ruokaa tai poltettu tuhkaksi