Missä on Julius Kivimäki?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Miten voi olla niin kummallisen näköinen turvonnut taikinanaama. Käyttääko jotain valkoista huulipunaa ?
Minäkin olen miettinyt, että tuon miehen naamassa on kyllä kaikki osat päin persettä. Ihmettelen, että on löytänyt vaimon ja että kehtaa vielä virnuilla.
Ja minä ihmettelen miksi tarvitsee haukkua kenenkään ulkonäköä, oli tämä tehnyt mitä tahansa.
Jos Kivimäki olisi joku lapsukaisten henkiä pelastava sydänkirurgi, niin pitäisit varmaan häntä söötin ja symppiksen näköisenä.
Espoossa, tuossa käymättömässä korpimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin se on Suomessa,moni tunnista naaman niin ei helpolla pakon pääse 😅
Voi kuulee. Suomesta pääsee hyvinkin helpolla ulkomaille. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen konna joka onnistuu häviämään kuin pieru Saharaan, vaikka kuvat ovat lehdessä
Aika harvan livahtaneen konnan pärstä on kuitenkaan ollut mediassa niin paljon esillä kuin Jullen eli poikkeuksellisen moni tavan pulliainenkin varmasti tunnistaa. Puhumattakaan siitä että viranomaiset rajoilla, asemilla jne. osaavat kyllä odottaa pallinaaman ilmestymistä sinne.
Mutta kaikki on toki mahdollista, valitettavasti.
139 Jos kysytään,että kumman päästäisit vapaalle,Juliuksen vai Joensuun lapsensa kuoliaaksi kiduttaneet.
Valitsen Juliuksen.
Minkälaisia valokuvia Juliuksesta latautui, kun meni vahingossa nettiin ? Jos niitä matkakuvia ei lasketa jotka vilahtivat videolla. Missä muualla oli esim. Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Miten voi olla niin kummallisen näköinen turvonnut taikinanaama. Käyttääko jotain valkoista huulipunaa ?
Minäkin olen miettinyt, että tuon miehen naamassa on kyllä kaikki osat päin persettä. Ihmettelen, että on löytänyt vaimon ja että kehtaa vielä virnuilla.
Ja minä ihmettelen miksi tarvitsee haukkua kenenkään ulkonäköä, oli tämä tehnyt mitä tahansa.
Jos Kivimäki olisi joku lapsukaisten henkiä pelastava sydänkirurgi, niin pitäisit varmaan häntä söötin ja symppiksen näköisenä.
Ei tarvitse antaa enempää näyttöä että olet julkkisrikollisista kiihottuva luonnevikainen pipipää. Niko Ranta-aho varmasti myös rakkautesi kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni tuon kyseisen niljakkeen tekojen takia on tehnyt itsemurhan?
Kyllä tai ei enää uskalleta hakea apua ja sen aiheuttamat seuraukset... Varmasti murtaa uskoa ihmisiin myös. Puhumattakaan pelosta, jos omia intiimejä tietoja julkaistaan. Iljettävä rikos 😡 Eipä tunnu tätä jätkää paljon kiinnostavan.
Ei niin, HÄN on omasta mielestä kärsinyt huomattavasti enemmän kuin yksikään tietomurron uhreista. Sairaalloista oman napan tuijottottelua tyypillä. Valitettavasti se ei ole ihan tavatonta näiden it-tyyppien keskuudessa. Monella alustalla tapahtuu vaikka mitä hirveyksiä, eikä alustan omistajaa kiinnosta, kunhan HÄNELLÄ ITSELLÄ on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti hymyilee ja naureskelee, missä onkin.
Hullun on helppo hymyillä.*
*vanha viidakon sanonta
Mustanaamio
Saako sen tai näköisen ampua tavattaessa?