Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saata uskoa, mitä minulle sanottiin toissailtana baarissa!

Vierailija
19.02.2024 |

Lähestyin siellä erästä mukavantuntuista ja -näköistä miestä, vaan mitä sainkaan kuulla: "Sori, mutta naisella pitää olla enemmän watteja lampussaan". Siis kuinka joku voi töksäyttää noin toiselle törkeästi? En ole nero, mutta en tyhmäkään. Ja pitäähän sitä antaa ihmiselle mahdollisuus.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaankin sanonut: Sorry, en tiennyt, että minulla pitää olla kummankin edestä

Istuskeltiin kahviossa, kun samaan pöytään änkesi nuorehko kaveri. Ensimmäinen kommentti: Minä en voi sietää tyhmiä ihmisiä, mutta olkoon tämän kerran, kun täällä on niin hiljaista. Minä kysymään: Tarkoitatko tietomäärää vai älykkyyttä? - Ja älykkyysosamäärästähän kyse oli, minä pahoittelin, että harmi, kun minulla on vain vähän yli sadan viidenkymmenen, mutta onneksi tuolla Pertulla on sentään 181, ettet aivan idiooteille joudu puhumaan. Meidän krapulaisen vieraamme oli vain 135. Ulkonäöstä on aika paha päätellä toisen watteja. 

Vierailija
62/73 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein usko että kukaan mies sanoisi noin kenellekkään naiselle.

Toisaalta naiset ottaa raskaasti jos lähetyvät miestä, mutta mies vain hetken vilkaisee tai ei edes katso kohti ja sanoo että "En ole kiinnostunut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se muumien lamppupäinen avaruusolio. 😂

Vierailija
64/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ollut kuvaamisen arvoinen tilanne.

Vierailija
65/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ap jätti kertomatta  :D  Mitähän ap on sille miehelle ensin töksäyttänyt, miten se tuttavuuden tekeminen on tapahtunut...

Vierailija
66/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, että naiset on tyytyväisiä kun ne voi elää valheessa.

Miten niin?

Vierailija
67/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut kookkaat pyöreät lollosi esiin, pyöritellyt niitä ja nipistellyt nännit koviksi, katsonut ukkoa halveksuen ja poistunut.

You wanna see me ... gone?

Vierailija
68/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut, että sulla on valot sammunut jo kauan sitten. Tulit vaan kysymään, voisko jotenkin olla avuksi ja tarjota vaikka hehkulamppua hetkeks, niin olis jotain eloa sinussakin. Ja jatkanut, että ei oikee jaksais katella tollasta pimeetä touhua.

Vierailija
69/73 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, sinulle voidaan sanoa mitä vaan.

Vierailija
70/73 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mieheltä lamppu sammunut ja tarvitsi lisäwatteja syttyäkseen uudelleen.

Vierailija
71/73 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltähän tämä käy.

Vierailija
72/73 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuosta naisena mieleen enneminkin se, että mies kaipasi sellaista valovoimaista naista, joka laittaa itseään (you know hiustenpidennykset, ripset, kroppaa nuolevat vaatteet, korkkarit, mitä näitä nyt on). Pitäköön tunkkinsa!

Vierailija
73/73 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks näitä seiniö voi mitenkään eristää? Eiks oo mitään eristyskeinoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi