En saata uskoa, mitä minulle sanottiin toissailtana baarissa!
Lähestyin siellä erästä mukavantuntuista ja -näköistä miestä, vaan mitä sainkaan kuulla: "Sori, mutta naisella pitää olla enemmän watteja lampussaan". Siis kuinka joku voi töksäyttää noin toiselle törkeästi? En ole nero, mutta en tyhmäkään. Ja pitäähän sitä antaa ihmiselle mahdollisuus.
Kommentit (73)
Tällaista en ole ennen kuullutkaan. Maailmaan mahtuu tosiaan puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista en ole ennen kuullutkaan. Maailmaan mahtuu tosiaan puhetta.
Eikä kaikki ole kultaa, mikä kiiltää.
Kukaan täysjärkinen ei mene baariin,liikaa sekoja.
Vierailija kirjoitti:
AP tottakai antaa itse kaikille mahdollisuuden? Ai ei vai?
Ei naisen tarvitse.
No mitäpä sitä sanoisi naiselle, joka tulee kerjäämään drinkkejä ja taksikyytä Konalaan?
Tässä taas nähdään, että naiset on tyytyväisiä kun ne voi elää valheessa.
Aika maailmannapa täytyy olla, että yhden kännisen kertawiduilusta pöyristyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että ootkin säästölamppu. Enempi tehoa vähemmillä wateilla ja lähtenyt sen jälkeen menemään.
Tää on hyvä:)
Seuraavalla kerralla pitää sanoa että ainakin 1600 lumenia.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä sitä sanoisi naiselle, joka tulee kerjäämään drinkkejä ja taksikyytä Konalaan?
Et tarjoa tuntemattomalle. Jokainen hoitaa itse kyytinsä.
vastaus miehelle :No et kyllä itse näytä valopäältä :)
Jos se ei vaan halunnu juttella sun kanssa. Miks sen ois edes pitäny?
tai : sulla on lamppu sammunu kokonaan
Minä olen aina sanonut, että miehet ovat suuria petoja.
Vierailija kirjoitti:
Voit opastaa naisen toisen miehen juttusille sanoen, että "Tuolla on yksinkertaisen ja yksinäisen näköinen mies, hän varmaankin ilahtuu seurastasi".
Minua kiinnostaa heittikö mies tämän kommentin ihan kylmiltään, vai oliko ensin jonkinlaista keskustelua..🤔
Tuo säästölamppu -heitto on kyllä hyvä. Nauroin vedet silmissä. Siinä ainakin "lamput syttyivät"🤣
Jos joudut toisen kerran samaan tilanteeseen, niin voit muotoilla vastauksen. "Sori, en tarkoittanut häiritä valopäätä."
No hankit niitä Watteja