Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te jotkut alatte heti täällä palstalla haukkua ihmistä joka tekee jonkun asian toisin kuin te?

Vierailija
19.02.2024 |

Monen aihepiirin keskustelusta olen tämän huomannut. Joku tekee toisin ja siihen tullaan heti haukkumaan. Ei ole normaalia tuollainen käytös.

Käyttäydyttekö noin myös oikeassa elämässä? Joku tekee kuten hänelle itse sopii parhaiten, mutta se ei miellytä sua niin haukut tämän toisen ihmisen heti? Vaikka tuon toisen ihmisen tekemiset eivät mitenkään liittyisi sun elämään?

Miksi te jotkut ette hyväksy toisenlaisia tapoja elää ja olla? Miksi yrität määrätä muidenkin elämästä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluamme jakaa kansaa toisilleen vihamielisiin leireihin ja kiihdyttää kahtiajakoa ja vastakkainasettelua.

Vierailija
2/3 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees kato koskaan kommentteja jos teen aloituksia :D annan vaan ihmisille aiheita mistä jutella, ei mua sinänsä kiinnosta edes mitä tääl on porukal sanottavana, jos ihan rehellisiä ollaan. 

En mä jaksa alentaa omaa henkistä tasoa jonkun nettisoturin takia kuka luulee olevansa kova 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa miettinyt ja asiaa ihmetellyt. Myös kielenkäyttö on aika rajua, minua on kutsuttu mm. panol u t k a ksi, kun jossain keskustelussa kerroin nuoremmasta miesystävästä. Itseäni ei onneksi nuo juuri hetkauta, mutta herkempi voisi loukkaantua. Nimettömänä on hyvä huudella ja purkaa omaa pahaa oloaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi