Onko teidän parisuhde kestänyt vaikka puoliso on toisella paikkakunnalla töissä tai töissä ulkomailla?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan.
Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Nuorempi saapumiserä ei ole kuullut 100km säännöstä? Se mitä tapahtuu 100km päästä kotona, pysyy siellä.
T. erään miehen puolisoEn ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä sä esitä olevasi tuon miehen puoliso.
Sinä et ole mitään muuta kuin halpa suttura.
On sulla vaikeaa. Mä en todellakaan ole mikään halpa suttura. Sellainen makaa monen miehen kanssa ja jakaa ties kenelle. Mä en sellaista tee ja tuo varattu mies on ainoa jonka kanssa mulla on seksiä. Sulla ei ole mitään oikeutta haukkua mua eikä mun tekemiset vaikuta sun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan.
Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Nuorempi saapumiserä ei ole kuullut 100km säännöstä? Se mitä tapahtuu 100km päästä kotona, pysyy siellä.
T. erään miehen puolisoEn ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä sä esitä olevasi tuon miehen puoliso.
Juu, olette varmaan ainoita, jotka harrastaa hyvää seksiä. Miehen vaimo ei anna?
Missä mä sella
Aattelin vaan kun vaimo ei anna ahteria, hoidan sen sitten työmatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi olkoon miehestä, enempää ei ansaitsekaan kuin "tuollaisen".
Mitä ihmettä sä oikein vingut? Mä en edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa ja mulle riittää pelkkä seksi.
Tunteisiin, älä nyt hernettä nekkuun vedä :D :D :D LOL :D
Siis kenellä meni tunteisiin? Sulla vai? Ainakin joillakin on mennyt kun pitää haukkua ja solvata mua. Ei mulla ainakaan mennyt tunteisiin vaan vastasin vain, että mä en edes halua parisuhdetta. Enkä ymmärrä miten tämä meidän seksisuhde vaikuttaa muka kenenkään teidän elämään. Lähinnä huvittaa ja toisaalta kyllästyttää aikuisen ihmisten vikinät tuntemattomien tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mitään muuta kuin halpa suttura.
On sulla edelleen vaikeaa kun pitää noin raivostua tuntemattomien ihmisten tekemisistä. Kannattaisi hankkia jotakin sisältöä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, olette varmaan ainoita, jotka harrastaa hyvää seksiä. Miehen vaimo ei anna?
Mä en tiedä heidän seksielämästään eikä se mulle kuulukaan. Ei mies missään työmatkoilla käy vaan puolisonsa asuu toisella paikkakunnalla viikot töiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisempia, eikä se suhteesta huonoa, jos nussii muitakin.
Joudutko paljonkin olemaan myös miehen sielunhoitajana? Hän pelkän seksin lisäksi avautuu millainen suhde hänellä on puolison kanssa? Vai oletko myös puolison ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä kesällä viikoksi ulkomaille töihin. Tähän mies jota tapailin sanoi "kai mä nyt sen aikaa voin odottaa". Hei haloo, mitä odottamista tuossa on, kun menen töihin. Laitoin poikki miehen kanssa koko homman ennen kuin ehti kunnolla alkaa. Raivostuttavaa marisemista. Sain kuvan miehestä, että hän tarvitsee kotirouvan joka palvelee miestä 24/7 365, eikä minusta urahirmua ole siihen.
viikoksi? voi herrajjumala. eihän tollasesta asiasta tarvitse kuukausitolkulla etukäteen edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisem
Mitä ihmettä se selität? Kyse on pelkästä seksistä. Ei me miehen parisuhteesta puhuta. En tunne naista, tiedän vain ulkonäöltä. Me puhutaan miehen kanssa arkipäiväisistä asioista ja kuulumisia. Seksi on kuitenkin se pääasia kun tapaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisempia, eikä se suhteesta huonoa, jos nussii muitakin.
Mistä tiedät mitä puoliso hyväksyy ja mitä ei? Minä en tiedä edes miehen puolison nimeä. Me, kun harrastamme kiihkeää ja hyvää seksiä, eikä keskustella meidän puolisoista.
T. erään miehen puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisem
Voi luoja. No ihan kuule siitä, että mies haluaa suhteen pysyvän visusti salassa. Poistaa esim. meidän whatsapp-viestit aina kun puoliso tulossa kotiin. Kodissa ei saa olla mitään merkkejä, että mä olen siellä käynyt. Menen pimeällä, että naapurit ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mitään muuta kuin halpa
Mikä sun ongelma on? Millä oikeudella sä haukut mua? Mä en edelleenkään ole mikään suttura ja se on asia joka sun pitää kestää. Itse olet todella ilkeä ja vastenmielinen tapaus, harhainenkin sen lisäksi.
Suttura on edelleen kaikille jakava jakorasia ja mä en todellakaan ole sellainen.
Hyvä suhde kestää varmaan tämänkin- huono sitten ei välttämättä tai sitten harrastetaan sivusuhteita. Eiköhän tää ole ihan parista ja niiden suhteesta kiinni.
Riitely riittää jo.
Aloituksen aiheeseen: Ollaan eletty lasten kotona asuessa niin että mies oli ajoittain viikot toisella paikkakunnalla. Joskus ärsytti kun piti itse jaksaa hoitaa omat työt, talon jutut, eläimet ja lapset ja toinen siellä pohti lähtisikö uimaan vai leffaan 😄
Nykyään lapset jo omillaan ja asutaan miehen kanssa kyllä yhdessä, mutta mies asuu noin puolet viikosta työpaikkakunnallaan. Tai vaihtelevasti, joskus vaan pari vrk ja joskus viisikin. Ei tykätä tästä, mutta ei ole oikein vaihtoehtojakaan, niin mikäs siinä sitten. Mieluiten oltaisiin 24/7 yhdessä, ehkä joskus lottovoiton myötä 😄
Mies asuu ma-to Espoossa ja me lasten kanssa Jyväskylässä. En ole tehnyt asiasta ongelmaa, joten meillä toimii hyvin. Kohta 15 vuotta ollaan eletty näin. Lapset 12v, 9v. ja 7v.
Itseasiassa joskus pidempien koko perheen lomien jälkeen sitä jopa odottaa, että pääsisipä taas tavalliseen arkeen. Asennekysymys mielestäni. Pojat 12v ja 7v harrastavat jalkapalloa ja tyttö 9v rytmistä voimistelua. Harrastuksiin kuskaustahan se minun vapaa-aikani on, mutta en valita. Joka toinen viikko siivoan torstaina ennen miehen kotiintuloa ja joka toinen viikko perjantaina mies siivoaa yksin, kun olen töissä. Mies tekee yleensä sunnuntai-iltaisin meille jonkun laatikko-/vuokaruoan valmiiksi. Ja minä taas pidän huolen, että miehellä on to illaksi + pe päiväksi ruokaa. Hän siis tulee kotiin to iltana yleensä klo 21 jälkeen ja lähtee ma aamuna 5 aikaan. Yhteispeliä vaatii hyvin paljon tämmöinen toimiakseen, eikä varmasti kaikilta onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Mies asuu ma-to Espoossa ja me lasten kanssa Jyväskylässä. En ole tehnyt asiasta ongelmaa, joten meillä toimii hyvin. Kohta 15 vuotta ollaan eletty näin. Lapset 12v, 9v. ja 7v.
Itseasiassa joskus pidempien koko perheen lomien jälkeen sitä jopa odottaa, että pääsisipä taas tavalliseen arkeen. Asennekysymys mielestäni. Pojat 12v ja 7v harrastavat jalkapalloa ja tyttö 9v rytmistä voimistelua. Harrastuksiin kuskaustahan se minun vapaa-aikani on, mutta en valita. Joka toinen viikko siivoan torstaina ennen miehen kotiintuloa ja joka toinen viikko perjantaina mies siivoaa yksin, kun olen töissä. Mies tekee yleensä sunnuntai-iltaisin meille jonkun laatikko-/vuokaruoan valmiiksi. Ja minä taas pidän huolen, että miehellä on to illaksi + pe päiväksi ruokaa. Hän siis tulee kotiin to iltana yleensä klo 21 jälkeen ja lähtee ma aamuna 5 aikaan. Yhteispeliä vaatii hyvin paljon tämmöinen toimiakseen, eikä varmasti kaikilta onnistu.
Osin asennekysymys varmasti mutta paljon riippuu myös siitä, onko sairauksia tms jotka vaikuttaa arkeen. Siis sairauksia lapsella, tai kotona olevalla vanhemmalla, miten silloin voimavarat riittää. Kaikkeen ei asenteella voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. erään miehen puolisoEn ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä
Itse ole mielenvikainen häirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. erään miehen puolisoEn ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä
Miksi haukut vain tuota naista? Miksi et hauku sitä miestä? Ei voi suhde olla kunnossa jos mies panee toista naista. Se on kylmä tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. erään miehen puolisoEn ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavi
Mies ei ole paikalla.
Miten voi jollakin noin mennä tunteisiin tuntemattomien ihmisten tekemiset? Ei ole oikein panna varatun kanssa, mutta ei ole tuokaan oikein, että haukkuu toista tuolla tavalla. Häiriintyneen oloista kirjoittelua tuolla haukkujalla.
Minulla on oman vaimon lisäksi hyvin lihava
tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja
noiden lisäksi vielä kaksi homoseksuaalia ja muutama muu nainen.