Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän parisuhde kestänyt vaikka puoliso on toisella paikkakunnalla töissä tai töissä ulkomailla?

Vierailija
19.02.2024 |

Kokemuksia kellään?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toinen oli kaksi vuotta ulkomaankomennuksella, mutta nähtiin kuitenkin kerran kuussa. Joka toinen kuukausi lensin hänen luokseen ja hän vastaavasti joka toinen kuukausi mun luokse. 

Vierailija
22/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä kesällä viikoksi ulkomaille töihin. Tähän mies jota tapailin sanoi "kai mä nyt sen aikaa voin odottaa". Hei haloo, mitä odottamista tuossa on, kun menen töihin. Laitoin poikki miehen kanssa koko homman ennen kuin ehti kunnolla alkaa. Raivostuttavaa marisemista. Sain kuvan miehestä, että hän tarvitsee kotirouvan joka palvelee miestä 24/7 365, eikä minusta urahirmua ole siihen.

Vai ei viikkoa jaksa odottaa, teit oikean päätöksen. Kyllä ulkomaan lähtö houkuttaa enemmän, kuin toisen kalsareiden pesu kotona. Niin nähty tuollaiset "miehet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ollaan töissä toisella paikkakunnalla.

- vaimo since -94

Vierailija
24/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan. 

onneksi olkoon miehestä, enempää ei ansaitsekaan kuin "tuollaisen".

Mitä ihmettä sä oikein vingut? Mä en edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa ja mulle riittää pelkkä seksi. 

Vierailija
25/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse vuoroviikkoelämää sekä lasten että puolisoni kanssa. Joka toinen viikko elän lasteni kanssa ja joka toinen puolisoni, olkoonkin että meillä on reilu 100 kilsaa välimatkaa. Ajetaan vuoron perään. Ikuinen ikävä jotain mutta onneksi tilanne on väliaikainen. 

Vierailija
26/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan. 

Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Nuorempi saapumiserä ei ole kuullut 100km säännöstä? Se mitä tapahtuu 100km päästä kotona, pysyy siellä. 

T. erään miehen puoliso

Vierailija
27/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita yhteystietosi, minuakin panettaa.

Enkä laita. En ole mikään jakorasia joka antaa kaikille. Mulle riittää tuo yksi mies seksiä varten.

Vierailija
28/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kestänyt, 1,5 v eri maissa ja 1 v viikot eri kaupungissa. Mitään epäilystäkään ei koskaan ollut etteikö kestäisi. Sitäkin intohimoisempaa oli aina kun nähtiin! Ollaan introvertteja molemmat mut kivempi silti on asua yhdessä jos työt sen mahdollistaa.

Vierailija
29/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. on kestänyt. Jo yli 20v.

Meidän pikkukunnassa ei ole töitä, molempien on aina pitänyt olla töissä vieraassa kunnassa. 

Vierailija
30/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Nuorempi saapumiserä ei ole kuullut 100km säännöstä? Se mitä tapahtuu 100km päästä kotona, pysyy siellä. 

T. erään miehen puoliso

En ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä sä esitä olevasi tuon miehen puoliso.

Vierailija
31/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole enää töissä vaan eläkkeellä ja asun 4-5kk vuodesta ulkomailla, mies tulee lomilla ja etätöihin sinne välillä. Hyvin toimii:) 

Vierailija
32/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

No tämä viesti kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

Vierailija
33/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

En ole mikään halpa ja vessapaperiin verrattavissa. Meillä on kiihkeää ja hyvää seksiä. Älä sä esitä olevasi tuon miehen puoliso.

Girl power💪

Vierailija
34/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on näiden etäsuhteiden etu, saa vapaasti toteuttaa itseään.

Vierailija
35/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisempia, eikä se suhteesta huonoa, jos nussii muitakin. 

T. erään miehen puoliso

Vierailija
36/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on näiden etäsuhteiden etu, saa vapaasti toteuttaa itseään.

Tuollaiset ihmiset pettäisivät lähisuhteissakin. Pettäjä on pettäjä olosuhteista riippumatta ja löytää kyllä tilaisuudet jos niikseen tulee. Sillä ei ole mitään tekemistä etäsuhteen kanssa. 

Vierailija
37/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa tämä on hankalaa. Meillä arki yhtäällä ja työt monesti ympäri maailmaa. Kun toinen lähtee töihin useammaksi kuukaudeksi kerrallaan, jää toiselle koko arjen kannattelu. Ei se sinällään parisuhdetta rasita, mutta kannattaa huomioida, jos toinen tulee olemaan pitkiä aikoja poissa. Meillä onneksi paljon tukiverkkoja, jotka auttavat arjessa toisen ollessa poissa.

Vierailija
38/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

Voi lapsi kulta. Minä en ole siinä iässä, että minun tarvitsi esittää yhtään mitään. Suhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisempia, eikä se suhteesta huonoa, jos nussii muitakin. 

T. erään miehen puoliso

Voi lapsi kulta sua. Mä olen ihan 40+ ikäinen nainen enkä mikään lapsi. Tämän miehen puoliso ei todellakaan hyväksyisi miehen toista naista ja suhde pidetään visusti salassa. 

Vierailija
39/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

Juu, olette varmaan ainoita, jotka harrastaa hyvää seksiä. Miehen vaimo ei anna? 

Vierailija
40/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. erään miehen puoliso

Juu, olette varmaan ainoita, jotka harrastaa hyvää seksiä. Miehen vaimo ei anna? 

Missä mä sellaista väitin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän