Paperiin parina päivänä tullut ihan hivenen rusehtavaa vuotoa, menkat pitäisi alkaa ensi viikolla
Voi päivällä parilla heittää, mutta ensi viikon ma-ke pitäisi alkaa menkat.
Minipillerit käytössä ja ikää 44v. Nyt parina päivänä tullut välillä paperiin ihan vähän rusehtavaa verta pyyhittäessä. Ei ole normaalia mulla tuo kesken kierron.
Vaihdevuodetko jo oireilee?
Kommentit (8)
Itselläni polyypit kohdussa aiheuttivat tuon. Käy gynellä.
Vierailija kirjoitti:
Kierto voi lyhetä tuossa iässä. Multa minipillerit vei kyllä kierron kokonaan.
Ei jäänyt mulla menkat pois minipillereillä. Vuoto väheni kyllä niillä.
Ap
Mulla tuli raskauden alussa mutta ei vaihdevuosien aikana, pikemminkin vuoti todella paljon ja siksi laitettiin kierukka ja vuoto loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli raskauden alussa mutta ei vaihdevuosien aikana, pikemminkin vuoti todella paljon ja siksi laitettiin kierukka ja vuoto loppui siihen.
No toivon mukaan en ole raskaana. En ole parisuhteessa. Seksiä toki on vakituisesti erään miehen kanssa. Viime viikolla alkuviikosta kyllä kävi niin, että maanantaina oli seksiä ja yöllä alkoi noro. Otan minipillerin aina iltaisin, että mikä mahtoi olla teho pillereillä noron aikana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ukoilla peräpää valskaa, kannattaa hakeutua lekuriin. Ei ole väliä, minkä noomin ja lookin juttusille.
Oletko oikeasti noin tyhmä vai luuletko olevasi hauska? No täysin ääliö ainakin olet.
Kyse VERISESTÄ vuodosta joka tulee emättimestä. En ole mikään ukko vaan olen nainen. Tuon verta pitäisi tyhmemmänkin tajuta aloituksesta kun kirjoitan kuukautisista.
Painu muualle trollaamaan pösilö
Ap
Vierailija kirjoitti:
st?
Toivottavasti ei. Sä voisit opetella kirjoittamaan kokonaisia sanoja.
Ap
Kierto voi lyhetä tuossa iässä. Multa minipillerit vei kyllä kierron kokonaan.