Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut nuorena vanhempansa menettäneet on muille ihmisille katkeria siitä että näillä on vanhemmat?

Vierailija
19.02.2024 |

Tämä näkyy heidän käytöksessään ilkeillen. Kaikki vanhempansa nuorena menettäneistä eivät tietenkään ole tällaisia, mutta ne jotkut. Mikä saa jotkut ihmiset käyttäytymään niin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä napanuorassa kiinni.

Vierailija
22/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä katkera enkä kateellinen. Mutta joskus olo on jotenkin ollut surullinen ja haikeakin. Ei ole lähipiiriä ollenkaan kun isovanhemmatkin kuolleet kun olin nuori ja suku on kapea. Eli aika nuoresta asti on saanut selvitä omillaan ilman mitään lähipiiriä tai turvaverkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän just pääsevät kaikista helpoimmalla.

Vierailija
24/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä katkera enkä kateellinen. Mutta joskus olo on jotenkin ollut surullinen ja haikeakin. Ei ole lähipiiriä ollenkaan kun isovanhemmatkin kuolleet kun olin nuori ja suku on kapea. Eli aika nuoresta asti on saanut selvitä omillaan ilman mitään lähipiiriä tai turvaverkkoja.

Eipä niitä turvaverkkoja ole välttämättä siltikään vaikka olisi molemmat vanhemmat ja iso suku.

Vierailija
25/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä turvaverkkoja ole välttämättä siltikään vaikka olisi molemmat vanhemmat ja iso suku.

Ei pidä paikkansa. On heillä kuitenkin mahdollisuus siihen lähipiiriin.

Vierailija
26/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, kateus.

Vierailija
27/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onko joku katkera. Uskon että he olisivat ehkä tarvinneet jossain asioissa apua tai tukea. Joskin osa vanhemmista voi olla itse katkeria, vihaisia ja eivät ainakaan henkisesti aina auta, varmaan joku fyysinen juttu jonka tuovat vaikka perunapussi - olipa huono esimerkki. Voi olla vanhempi, ilman että on vanhempi, ehkä osa vanhemmista käyttäytyy raskaasti ahdistavasti ja lapsen loppuun kuluttaen. Ellei tee vanhana pienen korjausliikkeen ja lapsi aseta rajat. Osasta tulee lähes työkyvyttömiä jos vanhempi ja muut kiusaavat. Onko se sitten parempi.

Vierailija
28/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ihan helposti päätellä, kun vähän kopauttaa aivosoluja yhteen. On sellainen 1+1 tasoinen päättelyketju. Kokeilepa osaatko. 

Vierailija
29/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusereita riittää aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi