Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheat rytmihäiriöt ja huimauskohtauksia

Vierailija
19.02.2024 |

Kenelleköhän te sitten vinoilette, jos mua ei enää ole?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vielä elää vai olet jo tarpeeksi kärsinyt? Sun mielenmuutokset käy aina vaan pikaisemmiksi.

Vierailija
22/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat vielä elää vai olet jo tarpeeksi kärsinyt? Sun mielenmuutokset käy aina vaan pikaisemmiksi.

Olen tarpeeksi kärsinyt elämässäni eli on jo aika veronmaksajien maksaa mun eläke ,että saan itsenäisen elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi sun haaveilema itsenäinen elämä sitten on? Ethän sä pysty edes liikkumaan itsenäisesti ja tuskin se huimaus ja rytmihäiriöt loppuu, vaikka eläkkeelle pääsisit.

Vierailija
24/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä eläkeikään vielä parikymmentä vuotta. Mutta siellä se ihana itsenäinen elämä sitten odottaa!

Vierailija
25/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi sun haaveilema itsenäinen elämä sitten on? Ethän sä pysty edes liikkumaan itsenäisesti ja tuskin se huimaus ja rytmihäiriöt loppuu, vaikka eläkkeelle pääsisit.

Onhan mun kunto välillä parempi. Tietysti halu asua yksin ja tehdä mitä haluan, ilman että kaikkea kontrolloidaan.

Vierailija
26/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä eläkeikään vielä parikymmentä vuotta. Mutta siellä se ihana itsenäinen elämä sitten odottaa!

Voihan sitä päästä sairaseläkkeelle.

Vierailija
27/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja pyydä tarkistamaan sekä sydän, kilpirauhanen että ferritiini(varastorauta)-arvot. Ja monta muuta. 

Vierailija
28/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin ja pyydä tarkistamaan sekä sydän, kilpirauhanen että ferritiini(varastorauta)-arvot. Ja monta muuta. 

Mulla on holter tutkimukset ja sen jälkeen vissiin aika kardiologille, niin täytyy pyytää nuo tarkistamaan.

Vierailija
29/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarpeeksi kärsinyt elämässäni eli on jo aika veronmaksajien maksaa mun eläke ,että saan itsenäisen elämän.

Eikös ne ole sinut tähänkin asti elättäneet. Oletko loisinut verovaroilla koko 2000-luvun?

Vierailija
30/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole sinut tähänkin asti elättäneet. Oletko loisinut verovaroilla koko 2000-luvun?

Mieshän minut on elättänyt.

Vierailija
31/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa sinun olemassaolo paitsi lapsiasi, että milloin saavat perintöä.

Vierailija
32/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa sinun olemassaolo paitsi lapsiasi, että milloin saavat perintöä.

Ei minulta jää perintöä. 

Vierailija
33/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tuttuja keskenänne? Aika ilkeää naljailua kun ihminen on fyysisesti sairaana ja mahdollisesti vielä todella huolissaan asian suhteen.

Vierailija
34/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ammattivalittaja on meille kaikille erittäin tuttu henkilö. Viimeiset 15 vuotta tehnyt tänne kymmenkunta aloitusta joka päivä, joten tiedämme hänen elämästään enemmän kuin omastamme.

Vierailija
35/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun eläke tulee oleen todella pieni, kun et ole päivääkään tehnyt töitä. Riittääkö se edes vuokraan ja ruokaan?

Vierailija
36/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sabotoit terveyttäsi 50 kilon ylipainolla? Siinä on lääkärien aika turha yrittää mitään hoitoja.

Vierailija
37/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun eläke tulee oleen todella pieni, kun et ole päivääkään tehnyt töitä. Riittääkö se edes vuokraan ja ruokaan?

En tiedä, mutta parempi sekin kuin ei mitään.  On ainakin miehestä riippumattomia tuloja.

Vierailija
38/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän minut on elättänyt.

Esiinnytkö "self employed"- tittelillä, vaikket tee muuta kuin trollaat?

Vierailija
39/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierettääkö myös?

Rytmikkäästi rupsahtaa aina kun sydän alkaa rytkyä?

Kireitä pieruja tirahtaa, välillä myös varren kanssa. 

Vierailija
40/46 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sabotoit terveyttäsi 50 kilon ylipainolla? Siinä on lääkärien aika turha yrittää mitään hoitoja.

Olen syönyt pahaan olooni. Mielellänihän minä olisin muutakin tehnyt esim silloin kun on parempi olo käynyt keikoilla, mutta kun se ei ole miehelle sopinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi