Onko sosiaalituissa sinun mielestäsi ilmaa?
Osa väestöstä elää pelkästään sosiaalituilla. Työkykyiset ihmiset eivät sitä tarvitse.
Kommentit (21)
On, Woltit ja iPhonet ovat työssäkäyviä varten. Sosiaalitukien ei tarvitse kattaa huvituksia.
Vierailija kirjoitti:
On, Woltit ja iPhonet ovat työssäkäyviä varten. Sosiaalitukien ei tarvitse kattaa huvituksia.
Tarveharkintaa tarvittaisiin mutta sehän on liian monimutkainen palapeli.
Vierailija kirjoitti:
Jep, työssäkäyvien etuoikeuksiin kuuluu saada käyttää orjatyövoimaa, joka kuljettaa ruokaa kermap*rseelle suoraan kotiin.
Niiltä jotka eivät ole päivääkään tehneet töitä ja siitä veroja maksaneet Suomeen, niiltä tuet minimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, työssäkäyvien etuoikeuksiin kuuluu saada käyttää orjatyövoimaa, joka kuljettaa ruokaa kermap*rseelle suoraan kotiin.
Juuri näin.
on vähintään puolet vois leikata pois.
Vierailija kirjoitti:
Niiltä jotka eivät ole päivääkään tehneet töitä ja siitä veroja maksaneet Suomeen, niiltä tuet minimiin.
Teeppä kuule niin. Ai niin sinä et ole päättämässä asioista niin et voi muuta kuin harmitella.
Vierailija kirjoitti:
on vähintään puolet vois leikata pois.
Samoin sinun palkastasi. Ihan vain reiluuden vuoksi.
On! Niitten eurojen väliin mahtuisi monta euroa vielä lisää, koska numeroiden väliin nyt jää vain niin paljon tyhjää, koska nykyrahahan on suurimmaksi osaksi eetterissä bittiavaruudessa.
On. Lusmuilemalla saa liian hyvän elintason.
Ei.
En asu Suomessa enkä elä sosiaalitukien varassa, mutta tiukasti Suomen tilannetta seuranneena olen kauhuissani ja huolissani. Ei näytä hyvältä millään muotoa....
No, jää nähtäväksi.
Vieläkö eräs kansanryhmä saa kansallispukurahat sossusta?
Vierailija kirjoitti:
Esim Orpo.
Vierailija kirjoitti:
On. Lusmuilemalla saa liian hyvän elintason.
No mutta uuden hallituksen myötä sinusta tulee työtön koska joku tekee työsi halvemmalla ja paremmin. Pääset sitten nauttimaan puolitetuista tuista.
Te mt-työkyvyttömyyseläkeläiset ap kykenette kyllä vaikka vanhusten vaippoja vaihtamaan tai siivoamaan. Pois tuilla lorvimasta!
Minä en antaisi työttömille muuta kuin maksusitoumuksia. Jos omaa rahaa haluaa niin sitä sitten työn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Te mt-työkyvyttömyyseläkeläiset ap kykenette kyllä vaikka vanhusten vaippoja vaihtamaan tai siivoamaan. Pois tuilla lorvimasta!
Hienoa niin tiedät kuka sinun vaippojasi tulee vaihtamaan. Nauti sitten tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en antaisi työttömille muuta kuin maksusitoumuksia. Jos omaa rahaa haluaa niin sitä sitten työn kautta.
Minä antaisin sinulle palkkasi maksusitoumuksina.
Ei kai niissä olekaan, mitään muuta kuin ilmaa, mutta ei sitä pelkällä ilmalla elä. Pitäisi olla myös euroja.
Ei ole. Joillekin tuntuu köyhyys olevan valinta. Paljon on niitä, jotka elävät köyhyysrajalla pakosta, eri syistä.