Palestiinan lasten toivoton tulevaisuus
Mitä ihmettä voimme tehdä Palestiinan lasten hyväksi?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin syyttäisit ukrainalaisia radikalismista. Kyllä olosuhteet tekee ihmisistä radikaalin jos vuodesta toiseen kavereita ja omaisia ammutaaan.
Ammutaan? Viittaatko palestiinalaisiin ter roristeihin, eli murhaajiin jotka Israelin armeija ampunut? No kerropa , mitä itse tekisit tilanteessa jossa sinua lähestyy ter ro risti veitsen tai its e mur ha vyön kanssa eikä pysähdy vaan iskee.antaisitko tapattaa itsesi?
Ja kyllä , ne laittaa teini-ikäiset lapsensakin asialle.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin syyttäisit ukrainalaisia radikalismista. Kyllä olosuhteet tekee ihmisistä radikaalin jos vuodesta toiseen kavereita ja omaisia ammutaaan.
Mutta kun sitä ei ole tapahtunut. Tai tietysti terroristisia hyökkääjiä on voitu ampua. Voi voi miten katkeraa.
twitter/X tili: Imam of peace
Otsikko "What Saudi author and media personality Rawaf al-Saeen thinks of Palestinians and their cause"
Kannattaa katsoa mitä tuo sanojaan säästelemätön saudi kertoo palestiinalaisista, tätä ette kuule Yleltäkään ikinä
28 000 uhria joista 10 000 lasta. 2,3 miljoonaisen väestön kodit tuhottu ja lapset kasvaneet pommituksen keskellä 4 kuukautta.
Jos tämä on sitä mitä nykysuomi haluaa niin kyllä mekin vielä saamme lasten raajoja kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaat muslimimaat eivät auta?
Eurooppalaisten synnyttämä ongelma. Israelin perustaminen brittien siirtomaahan nimeltä palestiina. Eli EU rahoittaa palestiinan jälleenrakentamisen 10 vuoden välein kun Israel on EU:n suojeluksessa pommittanut sen maan tasalle.
Palestiina - nimistä valtiota ei ole olemassakaan, ei näy kartalta sellaista. Ei ole siis palestiinalaisiakaan. On vaan sekarotuisiamuslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
West is next, sanotaan. Hyytynee silloin kovimmankin free Palestine- aktivistin hymy.
No tällä menolla jos länsi on asettunut sille kannalle että kansanmurha on sittenkin ok jos ei valkoisiin kohdistu.
Niin v*ttumaista sakia on palet että noin se tuntuu oikeammalta kuin että israelilaiset kansanmurhattaisiin. Jos pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palestiinalaiset saavat sitä, mitä Hamas tilasi
Ikävä kyllä. myöskin juuri uutisoitiin pojasta jonka Hamas ampui kun yritti itse ottaa avustusrekasta ruokaa.
Niin kukas se siviiliväestön pahin vihollinen siellä on..? Jokohan ihmiset uskoisi?
Hamas itse tapaa omia lapsiaan ja syyttää Israelia asiasta. Riittää kun ottaa vähän videota kuolleista lapsista ja väittää Israelin tappaneen ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaat muslimimaat eivät auta?
Eurooppalaisten synnyttämä ongelma. Israelin perustaminen brittien siirtomaahan nimeltä palestiina. Eli EU rahoittaa palestiinan jälleenrakentamisen 10 vuoden välein kun Israel on EU:n suojeluksessa pommittanut sen maan tasalle.
Palestiina - nimistä valtiota ei ole olemassakaan, ei näy kartalta sellaista. Ei ole siis palestiinalaisiakaan. On vaan sekarotuisiamuslimeja.
Ei olisi Suomeakaan jos ei olisi pärjätty miehittäjälle. Siksi ne niitä rakettejaan väsäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palestiinalaiset saavat sitä, mitä Hamas tilasi
Ikävä kyllä. myöskin juuri uutisoitiin pojasta jonka Hamas ampui kun yritti itse ottaa avustusrekasta ruokaa.
Niin kukas se siviiliväestön pahin vihollinen siellä on..? Jokohan ihmiset uskoisi?Hamas itse tapaa omia lapsiaan ja syyttää Israelia asiasta. Riittää kun ottaa vähän videota kuolleista lapsista ja väittää Israelin tappaneen ne.
Näin juuri.
Israel voi väittää mitä vaan ja te uskotte?
Tykkäättekö myös lasten panemisesta vai onko se pelkkä tappaminen teidän juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammutaan? Viittaatko palestiinalaisiin ter roristeihin, eli murhaajiin jotka Israelin armeija ampunut? No kerropa , mitä itse tekisit tilanteessa jossa sinua lähestyy ter ro risti veitsen tai its e mur ha vyön kanssa eikä pysähdy vaan iskee.antaisitko tapattaa itsesi?
Ja kyllä , ne laittaa teini-ikäiset lapsensakin asialle.
Kuolema ei ole muslimeille pelottava asia, heillä on ihan eri ajatusmaailma, kuin meillä.
Ne nauravat kuolemalle ja antavat nauttien ja ylpeydellä lapsiensa mennä juuutalaisten luo pommivöineen. Marttyyrius on heille kunnia-asia.
Selkeästi teillä jotka tuotte ilmi, että koko konflikti on hamasin syytä ja Israelia pitäisi tukea, että tiedä lainkaan tuon alueen historiasta ja konfliktin synnystä. Kuinka Israel on ajanut kaikki palestiinalaiset pienen postimerkin kokoiselle alueelle Gazaan ilman ruokaa ja minkäänlaisia luonnonvaroja.
Vierailija kirjoitti:
Israel voi väittää mitä vaan ja te uskotte?
Tykkäättekö myös lasten panemisesta vai onko se pelkkä tappaminen teidän juttu?
Ha mas eli ter ro ristijärjestö joka itse nostanut itsensä ISIS järjestön vertaiseksi , voi väittää mitä vaan ja sinä uskot? No onnea valitsemallasi tiellä. Kertoo sinun arvoistasi..
ja ihan side note , kyllä se ha mas jäi kiinni israelilaisten lasten ja vauvojenkin panemisesta , kuten ilmaisit.
Vissiin mennyt puurot ja vellit ja vielä kiisselitkin sekaisin sulla
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi teillä jotka tuotte ilmi, että koko konflikti on hamasin syytä ja Israelia pitäisi tukea, että tiedä lainkaan tuon alueen historiasta ja konfliktin synnystä. Kuinka Israel on ajanut kaikki palestiinalaiset pienen postimerkin kokoiselle alueelle Gazaan ilman ruokaa ja minkäänlaisia luonnonvaroja.
😂hästäg propaganda mennyt perille . Miksi luulet tietäväsi asioiden todellista laitaa näin täältä kaukaa pohjolasta? Oletko käynyt vai itse alueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ammustella niitä raketteja? Eikö käynyt mielessä että joku päivä ne voi lyödä takaisin?
Mitä itse olisit tehnyt heidän oloissaan? Jättänyt kotimaasi kuten puolet palestiinalaista on tehnyt vuosien mittaan?
Niin kuten mummoni teki lähtiessään karjalasta?
Se ei oikein auta että Imatralta olisi ammuttu 70 vuotta raketteja venäjän puolelle ja itkettäis kun niillä menee hermot ja ne ampuu takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse et tiedä historiasta mitään.
Israelin maa kuuluu juutalaisille, jotka saivat sen virallisesti haltuunsa vuonna 1948 YK:n päätöksillä ja lähes kaikki maailman maat ovat tunnustaneet Israelin itsenäisyyden.11.10.2023
Aapee pelastakoon ne lapset
jos täällä pelastettaisiin omat lapset edes
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätä niillä siellä oli ja pitikö kaikki tuhota?
Ohoh, onpa Gazassa todella upeaa ja ylellistä!! TÄTÄ he eivät todellakaan näytä sinulle, eivätkä halua, että näet tätä todellisuutta.
Siellä näytetään vaan niitä näytöskuvia varten räjäytettyjä kerrostaloja rääkyvine Pallywood näyttelijöineen.
No tällä menolla jos länsi on asettunut sille kannalle että kansanmurha on sittenkin ok jos ei valkoisiin kohdistu.