Love 2024, mtv3
Kommentit (40)
Liikaa mainoksia, katkaisee muuten hyvän ohjelman.
Ylimakeaa lässytystä, ohjelma-ajan tuhlausta. Tavallisten ihmisten tarinat ei kiinnosta. Enkä pidä Lauri Mikkolasta, liian kliininen laulaja. Noora Louhimo ei myöskään kuulu suosikkeihini. Susani voisi juontaa ohjelman yksinään.
Tykkäsin enemmän Laulu rakkaudelle -ohjelmasta, jossa oli julkkiksia. Paremmin rakennettu lava ja kuvaus oli parempaa.
Katsojaluvut tällä "suursatsauksella" eivät ole kovin korkeat.
Karseita biisejä aina, todella typerä ohjelma.
Minusta tämä on kiva ohjelma. Mukava kuulla tavallisten ihmisten tarinoita eikä aina julkkisten höpötyksiä. Juontajat eivät ihan ole mieleeni, mutta onneksi heitä näytetään aika vähän. Hiukan tympeää myös, että ohjelma siirtyi Yleltä Maikkarille, koska mainokset pätkivät ärsyttävästi ohjelmaa. Mutta esim. edellisessä jaksossa Elinan ja Petskun tarina oli kiva, kuten myös siihen liittyvä Maustetyttöjen esitys.
Taas se tulee tv:stä mutta keskustelua ei ole. Ei haittaa. Äskeinen tarina oli kiva mutta mouhous sai minut painamaan mute-nappia.
Milloin Mariska on alkanut pukeutumaan noin rockisti? 😅 Itse muistan hänet räppärinä.
Kelaan kaikki ne yli-imelät höpötykset yli ja katson laulujen alut. Viime viikon ohjelmassa ainoa hyvä juttu oli Kake Randelinin esiintyminen.
Ainut hyvä ollut Kake Randelin tässä ohjelmassa!
Ikävä Jenni- juontajaa.
Onneksi Susani sanoi, että Kake on legenda.
Kun taas Ernest....Kaken jo laulettua, hehkuttaa tämän vieressä seuraavaa esiintyjää. Yksi maamme suosituimmista", tarkoittaen Teräsniskaa.
Mulle Kake on best. 40v olen ihaillut.
Tykkään tästä ohjelmasta. Kivaa vaihtelua ankean sään keskellä. Hienoa, että tunteita tuodaan näin esiin. Tekee hyvää meille hieman jäykille suomalaisille. Kyllä mekin osataan ja ei ole minusta mitään jenkki överi tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä ohjelmasta. Kivaa vaihtelua ankean sään keskellä. Hienoa, että tunteita tuodaan näin esiin. Tekee hyvää meille hieman jäykille suomalaisille. Kyllä mekin osataan ja ei ole minusta mitään jenkki överi tyylistä.
Minä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi joutua tuolla tavoin yllätetyksi ja julkisen lässytyksen kohteeksi.
Hirveän pitkiä tarinoita ja ihan liikaa mainoksia. Tylsä ohjelma.
Juontajat ovat ihan hyviä. Mutta kaipaan silti Suomi lovea, oli jotenkin sujuvampaa juttua. Eikä mainokset pilanneet.
Mä myös komppaan vanhaa Lovea, tulee just Kakkoselta uusintana. Aitoa tunnetta ja tunnelmaa, hyvä orkka ja sovitukset, sekä IHANA Jenni juontajana!
Eini esiintyi pyörätuolissa olevalle tanssinharrastaja-papalle Pavin lavalla. Kuinka herttaista. Eini minimekkoineen ja pitkine polvenylisaappaineen pisti papan (ja bändin) melkein sekaisin. :)
Maarit Hurmerinnan laulua ihme mongerrusta, tekotaiteellinen!!! Sanoista saa juuri ja juuri selvää, kun tuntee laulunsanat.
Ilmeisesti Love ei ole ohjelma jota katsoessa kirjoitellaan x-viestejä tai jutellaan täällä. Tämähän on yksi MTV:n suursatsauksista tälle keväälle joka on saamassa toisen kauden ehkäpä jo ensi syksynä. En tiedä kuin paljon oli katsojia. Ensi viikollahan se selviää. Itse tykkäsin ohjelmasta.