Miksi niin moni poliisi kannattaa kokoomusta ja persuja?
Samaan aikaan kun Vasemmistoliitto on heidän inhokkipuolueensa. Eikös julkisen sektorin työntekijän ja etenkin virkamiehen kannattaisi kannustaa vasemmistoa, sillä he kannattavat vahvaa valtiota.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Eihän vasemmistoa äänestä kuin beetta-miehet. En tunne yhtään miehekästä miestä, joka piipertäisi intersektionaalisen feminismin opeilla. Tietysti jotkut haaveilee piparista, kun jeesustelevat mukana.
Hohhoijaa mitkä persun aivopierut 🤦🏼
Persujen kannattamisen ymmärtää hyvin, kun tietää minkälaisen saastan kanssa he joutuvat päivittäin tekemisiin. Tuomioita "niille" ei käytännössä anneta ja kohta ovat taas poliisien ristinä.
Poliisien toimeen ei monellakaan ole käytännössä mitään kokemusta, mutta vaatimuksia kyllä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeija ja poliisi on täynnä miehiä jotka käyttävät työssään voimaa, joten heillä voi kuvitella olevan myös korkeat testoarvot, joka taas tekee ihmisestä oikeistolaisemman.
Girlymiehet taas äänestää vasemmistoa.
Mihin tää perustuu? 😂 Heitätkö linkin tutkimukseen? Veikkanpa et tää on teijän soijaisten perceleiden coping mekanismia 🤭😅
Alkuosa perustuu ihan logiikkaan ja arkijärkeen ja loppuosa tutkimuksiin.
https://www.openicpsr.org/openicpsr/project/155441/version/V1/view
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeija ja poliisi on täynnä miehiä jotka käyttävät työssään voimaa, joten heillä voi kuvitella olevan myös korkeat testoarvot, joka taas tekee ihmisestä oikeistolaisemman.
Miksi "Mestari" ei ole vieläkään suorittanut varusmiespalvelustaan ja larppaa vegaania? Lisäksi. Miksi minä nettomaksajana sekä nettomaanpuolustajana joudun paikkaamaan Vuodesta toiseen "Mestarin" loisimista. Jätkä vieläpä opiskellut minun kustannuksellani tutkinnon, joka ei hyödytä pätkääkään yhteiskuntaa. Vai kuinka paljon keskiverto muinaisen kirkkoslaavin taitaja tuo valtion kassaan pääomaa vuodessa? Opettelisi edes syömään lihaa, jos on olevinaan mies.
Persut pitää Jumalanaan jotain munaiskirkkoslaavin taitajaa.
Poliisit ei tod.kannata persuja. Olen itse alalla ja nämä perus suomalaisten kannattajat ovat ihan liiaksi edustettuja "asiakkaissamme".
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tärkeää työtä tekevätkin, niin poliiseiksi haukeutuu usein yksioikoisia ja yksinkertaisia ihmisiä, joihin vetoaa yksinkertaistava viesti. Iso kuva hukassa, kuten useimmilla persepuolueen kannattajilla. Yksinkertainen iskulause puree.
Koetapa selvitä poliisiAMK:n pääsykokeista
Vierailija kirjoitti:
VASSARINPASKAT HIRTETÄÄN TOREILLA! 💪
Osaatko edes yhtään solmua tehdä? Ja jos osaat ni pitääkö se.? Se vassari on kato semmonen luikero että siinä saattaa olla tekemistä
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ilmiot/nain_teet_pitavan_so…
Vierailija kirjoitti:
Koska näkevät sen kaikista vakavimman politiikan omin silmin joka päivä jota vihervasemmisto tuottaa.
Juuri näin. Kaikki eivät ummista silmiään.
Johtuu varmaan siitä että työskentelevät päivittäin näköalapaikalla. Sieltä paikalta näkee parhaiten ongelmat, niiden aiheuttajat ja seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattamisen ymmärtää hyvin, kun tietää minkälaisen saastan kanssa he joutuvat päivittäin tekemisiin. Tuomioita "niille" ei käytännössä anneta ja kohta ovat taas poliisien ristinä.
Poliisien toimeen ei monellakaan ole käytännössä mitään kokemusta, mutta vaatimuksia kyllä riittää!
Kyllä ne persujen kannattajat on eniten poliisien kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti: Koska poliisit on fas isteja! ACAB FOREVER
Ja sinä olet ilmeisesti yhteiskunnan pohjasakkaa !
Oma pollaripuolisoni kannattaa maahanmuuttovastaista politiikkaa. Ymmärrettävistä syistä...
Moraali: on tehtävä työtä ja pestävä hampaat kolmesti päivässä, tukka on myös oltava siististi kammattuna, tai kuten poliisien kohdalla usein kaljuna. Pitää tuoksua hyvältä ja nainen pitää olla, muuten ei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VASSARINPASKAT HIRTETÄÄN TOREILLA! 💪
Osaatko edes yhtään solmua tehdä? Ja jos osaat ni pitääkö se.? Se vassari on kato semmonen luikero että siinä saattaa olla tekemistä
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ilmiot/nain_teet_pitavan_so…
No autetaan sitten energistä kaveria
ja tossa olis ilmalaivaa varten , zeppelin knot, tai jos naru on liian lyhyt ja pitää jatkaa
Ja tässähän se ite hirttosolmu
ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "Mestari" ei ole vieläkään suorittanut varusmiespalvelustaan ja larppaa vegaania? Lisäksi. Miksi minä nettomaksajana sekä nettomaanpuolustajana joudun paikkaamaan Vuodesta toiseen "Mestarin" loisimista. Jätkä vieläpä opiskellut minun kustannuksellani tutkinnon, joka ei hyödytä pätkääkään yhteiskuntaa. Vai kuinka paljon keskiverto muinaisen kirkkoslaavin taitaja tuo valtion kassaan pääomaa vuodessa? Opettelisi edes syömään lihaa, jos on olevinaan mies.
Et taida itse olla kovin perillä varusmiespalveluksesta kun et tiedä että laki ei salli Halla-ahon suorittaa sitä.
Toki hän on jo yli-ikäinen suorittamaan sitä, eikä siellä mikään ituja syövä äärimmäisen keskinkertainen black metal-kitaristi Eirasta pärjäisikään. Kysyn silti, että miksi minun pitäisi tosiaan tämän loisen velvollisuudet hoitaa hänen puolestaan? No joo. Onhan "Mestari" myöskin rasittanut tiettyyn kaavakkeeseen sen kohdan eettisistä syistä johtuen, joten tällaista "miestä" ei varmaankaan muonavahvuuteen päästettäisi. On siinä meillä varsinainen isänmaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska moni poliisi on Venäjän kätyri
Niin on Ukrainakin. Yhdessä sovitut jutut venäläisten kanssa. Huijareita ja menee täydestä kuin väärä raha.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ei tod.kannata persuja. Olen itse alalla ja nämä perus suomalaisten kannattajat ovat ihan liiaksi edustettuja "asiakkaissamme".
Taponenko se täällä taas puhuu mustaa valkoiseksi?
Yliedustus esim. seksuaalirikoksissa määräänsä nähden on maahan muuttajilla. Fakta.
Taitaa nämä tummemmat nuorisorikollisetkin pitää poliisin kiireisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne persujen kannattajat on eniten poliisien kanssa tekemisissä.
Saattaa siellä olla kuulusteluissa joku Halla-aho ja persut olla kuulusteltavina jostain vihapuheista ja Päivi Räsänen 13 tuntia selittämässä Raamatun tekstejä. Kyllä siinä poliisit miettii että olis tärkeämpääkin tekemistä kuten ottaa kiinni teidän lemmikeitä.
Saattaa siellä jokunen Taponenkin olla joka ei persuja kannata, mutta Taponenkin on vaan joku somepoliisi eikä tee kenttätyötä.
Suurin ongelma on persumiehet.