Ex Anoppi haluaa sukunimeni muuttuvan
Mieheni 50 v lähti nuoremman 27v naisen matkaan. Minulle jäi 4 lasta. Talomme on vielä myymättä. Näiden lisäksi anoppi nyt mylvii että minun tulee ottaa tyttönimi ja säästää mieheni suvun nimi Kuitunen (tämäntapainen) uudelle 27v rouvalle. Häät on kuulemma juhannuksena.
Olisi hankalaa kun on eri nimi kuin lapsilla. Lasten nimeä ei saa anopin mukaan muuttaa koska lapsi saa enempi geenejä isältä. Hah.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Enempi geenejä? Selitätkö tuon.
Miten ap voisi toisen sanomisia selitellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen haluaa pitää exän nimen? En ymmärrä.
No ehkä siksi, että se on myös lasten nimi ja haluaa olla samanniminen? Näin voisin kuvitella. Itsellänikin on ollut jo 20 vuotta miehen suvun sukunimi ja mun lapset on myös sennimisiä. Olisi aika radikaali muutos yhtäkkiä vaihtaa nimeä, edes takaisin siihen omaan tyttönimeen ja olla eriniminen kuin omat lapset. Monihan niin tekee, mutta mä en välttämättä haluaisi tehdä. Eikä se nimi tai valinta sen takana edes kenellekään kuulu tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa äidiltä tulee enemmän geenejä koska mitokondrioiden dna siirtyy vain äidiltä. Lisäksi x kromosomi on isompi kuin y, joten pojilla myös tuman dna:ta hieman enemmän äidiltä.
Ei pidä paikkaansa lapsi saa 50% kummaltakin. Niin se vain menee.
Olet väärässä, perustelut edellisessä viestissäni. Google kertoo lisää jos haluat tietää etkä inttää.
Vaihda etunimesi samaksi kuin anopilla ja avaa Only Fans tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siksi, että se on myös lasten nimi ja haluaa olla samanniminen? Näin voisin kuvitella. Itsellänikin on ollut jo 20 vuotta miehen suvun sukunimi ja mun lapset on myös sennimisiä. Olisi aika radikaali muutos yhtäkkiä vaihtaa nimeä, edes takaisin siihen omaan tyttönimeen ja olla eriniminen kuin omat lapset. Monihan niin tekee, mutta mä en välttämättä haluaisi tehdä. Eikä se nimi tai valinta sen takana edes kenellekään kuulu tippaakaan.
Mitä ihmeen väliä sillä on, onko sama sukunimi kuin lapsilla? Se tieto, kenen lapsia ne ovat, on kyllä väestörekisterissä. Me ollaan molemmay pidetty omat sukunimet ja kaikilla lapsilla on toisen sukunimi.
Ethän sä kuulu edes niiden sukuun niin miksi et ota takaisin omaa sukunimeäsi?
Sukunimien vaihdot on turhia ja perseestä.
Angela Merkelillä on ensimmäisen miehensä nimi eikä hänellä ole edes omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Oma asiasi, ei kuulu anopille.
Saatikka ex-anopille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä kommentin huumoriarvoa?
Jotenkin tuntuu provolle, et eihän näin sairaita tilanteita voi edes olla. Mutta kun vertaa omaan anoppikokemukseen, ni en ihmettelis yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä sillä on, onko sama sukunimi kuin lapsilla? Se tieto, kenen lapsia ne ovat, on kyllä väestörekisterissä. Me ollaan molemmay pidetty omat sukunimet ja kaikilla lapsilla on toisen sukunimi.
No mitä ilmeisimmin sinulle sillä ei ole väliä. Jokainen saa onneksi lain puitteissa toimia sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta.
Sano sille anopille, että poikasi ei ole lasten isä. Muista ottaa kuva naaman venähtämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä kommentin huumoriarvoa?
Onko lapset sitten anopin mielestä kehitysvammaisia vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä kuulu edes niiden sukuun niin miksi et ota takaisin omaa sukunimeäsi?
Sukunimien vaihdot on turhia ja perseestä.
Ei ole koskaan kuulunutkaan. Ei miehet vaihtele sukuja ja sukunimiä. Ihan älytöntä vaihtaa nimiä suhteen mukaan jossa ero tulee 50% varmuudella. Te tyrkkyakat olette naurettavia. Varastatte toisten sukujen perimää vaikka ainoa funktionne siellä on jakaa pesää ja imeä. Ei mitään itsekunnioitusta.
Miehet eivät syystäkään vaihda nimiä. Tässä näette, ensin painostetaan vaihtamaan, sitten painostetaan vaihtamaan takaisin.
Tyttöjä abortoidaan aviomiehen sukuun liittymisen takia, saatte aikaan vain lisää syrjintää ja silti alennutte tuohon nimirumbaan.
Niitä nimiä ei vaihdeta niin kauan kun miehet eivät sitä tee. Teidän takianne kaikkia naisia painostetaan vaihtamaan nimeä, heikennätte KAIKKIEN asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni piti exän nimen. En ymmärrä miksi. He eivät ole enää naimisissa.
Koska se nimenvaihtoon liittyvä rumba on helvetillinen homma. Eikä ilmaistakaan.
Pelkkä ajatus, että pitäisi vaihdattaa töissäkin kaikki spostiosoitteesta muihin tunnareihon ja ne sadat ihmiset, joihin olen yhteyksissä ilmoitella läpi sitten näistä Jooei.
Sä teet just niinkuin itse tahdot, etkä kuuntele kiukkusia akkoja.
Itsehän vaihtaisin nimen samantien. Aloittaisin elämän uuden sivun sinkkunaisena ja mummoni tyttönimellä. Joo, mä olen tätä jo miettinyti näin aviossakin ollessa. Lapsetkin ovat aikuisia ja omat elämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän tietty saa olla, mutta miksi sitä pitäisi kuuluttaa kaikille?
Niinpä, siksi kannattaa vaihtaa nimi, kun on roskasta irti päässyt.
Minä otin alkuperäisen sukunimeni takaisin heti eron jälkeen. Nuoruuden tyhmyyksissäni olin avioliittoon mennessäni ottanut miehen tusinasukunimen, vaikka oma sukunimeni on erikoinen ja uniikki. Lapsilla säilyi isänsä sukunimi. Sukunimen vaihtaminen oli minulle eron jälkeen itsestään selvää.
Ei pidä paikkaansa lapsi saa 50% kummaltakin. Niin se vain menee.