Hah, kyylä jäi rysän päältä äsken kiinni!
Ai ai!
Tuuletin kämpässä ovet auki ja olin eteisen lähellä juuri seisomassa.
Kuulin ulkoa askelia, naapuri oli viemässä roskapussin ulkoroskikseen.
Käännyin katsomaan ulos JA näin, että naapuri kyyläsi asuntooni samalla todella intensiivisesti.
Kun naapuri näki, että katsoin häneen (ja huomasin sen kyyläävään asuntooni) niin kyllä vauhdilla laski katseensa..
No, naapuri vie roskat ja alle minuutin päästä tulee takaisin asuntoaan kohti.
Seurasin asuntoni sisältä, kyylääkö se taas ohi mennessään minun asuntooni.
Kyllä kyyläsi, ja laski nopeaa päänsä kun näki minun huomanneen sen.
Siis alle minuutti edelliskerrasta ja taas se kehtasi?
Kuitenkin (näin päällepäin) ymmärsi nolostua kun jäi kiinni kyylämisestään?
Kai naapuri sitten kuvitteli, minun mennee pois eteisestä?
Mutta miten joku kehtaa??
Ei siis todellakaan naapuri vaan vilkaissut asuntooni, vaan kaula pitkällä ja silmät pullollaan kyyläsi sisään.
Kommentit (65)
Hän halusi tervehtiä sinua rapussa.
Hassu juttu, en ole ikinä pitänyt itseäni minään kyylänä, mutta esimerkiksi lenkillä katson kyllä ohimennessäni ihmisten ikkunoita, jos verhot ovat auki. Varsinkin talvi-iltoina kun huoneissa on valot. Siis en pysähdy tuijottamaan saatikka sitten mene konkreettisesti kenenkään ikkunan taakse kyylämään, mutta katson kuitenkin.
Ei noiden ihmisten elämä kiinnosta minua mitenkään, vaan katson noita ikkunoita samalla tavalla omiin ajatuksiini uppoutuneena kuin katson bussin ikkunasta ulos. Etäisesti huomioin, että jaahas tuolla on jo joulukuusi ja jaahas tuolla katsellaan telkkarista Emmerdalea. Samalla kun ajattelen vaikka omia työasioita.
No, tänään opin että olen ilmeisesti sitten jokin friikki :D
Ei passaa mennä rysän päälle kiipeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyhmä ketju. Ketä kiinnostaa?
Näytti kiinnostava. HoHoHiHi
Kuulostaa tutulta tuo kuvailu naapuristasi, meillä kans naapurikyylä joka pistää kaiken merkille pää pyörien ja silmät melkein pullistuu aukoistaan ulos. Yleensähän nämä on tosiaan eläkeläisiä tai muita ihmisiä, joilla vaan ei ole omaa elämää tai aktiivista, mielekästä tekemistä. Silloin aletaan kyttäämään muiden tekemistä ja menoja, kun itsellä ei ole kuin max koiran ulkoilutusta.