Millainen ihminen ei lähde ulos aurinkoon tällaisella kauniilla säällä?
En ymmärrä tällaista ihmistä. Mikä saa hänet pysymään sisällä vaikka aurinko kutsuu ulos? Miten hän tämän perustelee itselleen? Oli miten oli, minä en sitä ymmärrä.
Kommentit (61)
Koiran kanssa ulkoiltu jo kasilta, eikä ollut yhtään liukasta.
Sisäihminen kuten minä. Ihanaa, kun aikuisena kukaan ei pakota ulos.
Ei se aurinko lämmitä. Menen sitten, kun on vähintään 10+ lämmintä ja aurinko paistaa. Ei ole sulta pois tämä.
Esim tällainen joka miettii että päättäisikö päivänsä nyt vai vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää se ruuhka, kun kaikki mahdolliset naapurit ja puolitutut on lähteneet REIPPAILEMAAN koska KUULUU ASIAAN. Menen aurinkoisina päivinä aina alkuillasta, kun muut on jo tehneet suorituksensa. Mulla on asenneongelma kaikkea sopulismia kohtaan. Toki arska tuntuu ihan hyvältä, en sitä kiellä. Ja itse käyn siis lenkillä päivittäin, satoi tai paistoi.
Minä tykkään juuri tuon takia ulkoilla huonommalla säällä ei ole kaikki taivastelijat siellä huulipyöreänä pällistelemässä..
Sellainen jolla on pirun huonoja tekosyitä olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on liukasta ja hiekotushiekka on näköjään Suomesta loppu. Kerran kaatunut pahasti, olkapää murtui ja se oli puolen vuoden hel vetti.
Kävelytiet on sulia. Juuri ulkoa tullut.
Ei ainakaan Tampereella. Juuri kaupasta tullut.
Ostin eilen uuden sähköpyörän. Tarkoitus oli sitä vain vähän koeajaa, mutta siitä tulikin 30km lenkki. Kiva lelu ja tulihan tuollakin hiki. Lähiladut on näemmä ajettu aamulla, sinne seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on liukasta ja hiekotushiekka on näköjään Suomesta loppu. Kerran kaatunut pahasti, olkapää murtui ja se oli puolen vuoden hel vetti.
Kävelytiet on sulia. Juuri ulkoa tullut.
Ei Helsingissä ole ainakaan. Pysyn tänään sisällä. Ja kiukuttelen. Ehkä yritän ulkoilua huomenna sitten.
Yövuorossa ollut, vaikkapa. Mutta millainen ihminen kritisoi muita näin pöpistä aiheesta?
Ap vaikuttaa ihmiseltä, jonka on vaikea ymmärtää monia asioita. Äo pienempi kuin kengän koko.
Reumaatikko, joka ei omista nastakenkiä eikä halua kaatua ja murtaa lonkkaa.
Tällainen kuin minä:) Kylmä ja pirun liukasta.Ei knosta pätkääkään.ihailen aurinkoa ikkunasta.
Helsingissä ei hiekoiteta kunnolla.
Miksei ap nauti ulkoilusta ilman vauvapalstaa?
En halua olla huomenna migreenissä. Menen ulos vasta kun tuo mötikkä alkaa laskea.
Toi on niin totta. Meilläkin taloyhtiön pihalla on kourallinen sepeliä niin ei se mitään auta. Naapuritalon piha hiekoitettu kunnolla koska eri huoltoyhtiö. Matka ovelta esim autolle pitää mennä melkein kontaten.