Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut kertovat, että vanhempi juo. Silti ovat tekemisissä!

Vierailija
18.02.2024 |

Menee yli ymmärryksen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä vika? Tunnepuolen köyhyydessä? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan? 

Höpö.höpö. Dokaaminen lapsen aikana on sellainen rikos, että aikuisena välit kokonaan poikki. Ap

Aikuinen ihminen ei saisi juoda, kun aikuinen ihminen tulee kylään? 

Normaali lasillinen viiniä aterialla ok, älä viisastele. Ap

Hoida sä vaan omat asiat. Muut tekee niin kuin haluavat. Ap sinun siunausta siihen ei kukaan tarvitse.

Olet alkoholisti?

Jos sulla on trauma enemmästä kuin yhdestä viinilasillisesta niin kaikilla ei ole. Googlaa vaikka alkoholistin määritelmä, katos kun ei alkoholisti ole henkilö joka ottaa silloin tällöin enempi kuin yhen vinkkulasillisen, hui.

Vierailija
22/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin välit poikki alkoholisti vanhempaani, kun tulin äidiksi. Itseäni en ymmärtänyt suojella, mutta äitiys herätti. Tämä ketju loppuu muhun, myös läheisriippuvuuden osalta ja mun lasteni reppu tulee olemaan niin paljon kevyempi. Aloin itsekin toipua. Olen todella ylpeä päätöksestäni. Ja ymmärrän kaikki nämä negatiiviset kommentit, joita tämä avaus saa. Minäkin uskoin joskus täysin, että olisi julmaa empatian puutetta toimia näin. Mahdollistajan ajatuksia.

Sitä ennen ostatit vanhemmallasi lasten vaunut, rintapumpun ja muuta sälää.

Vierailija
24/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana vanhemmat käyttävät aineita, jopa teinien kanssa yhdessä.

Olen syntynyt -84 ja jo 11-vuotiaana olin äitini paras juopottelukaveri. Huostassa olen ollut 4-vuotiaasta, mutta palasin aina äidin luo. En tiennyt paremmasta. 

Vierailija
25/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas esimerkki ihmisestä joka elää ilmapallon kokoisessa kuplassa jossa kaikki on mustavalkoista ja täynnä oma keksimiä totuuksia.

Vierailija
26/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistivanhempi voi olla liiallisesta juomisesta huolimatta myös joiltain osin huolehtiva. Hän voi soittaa kysyäkseen, onko sinulla kaikki ok ja tarvitsetko apua. Hän voi auttaa sinua joissain asioissa sen lisäksi että tarvitsee itse apuasi toisissa kysymyksissä. Eri ihmisillä on erilaisia tilanteita.

Vierailija
27/27 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juomisen tasosta. Jos ihan varsinaista kännäämistä harrastaisivat niin, että olisivat näkyvästi humalassa kun mentäisiin kyläilemään, tai tulisivat meiille humalassa, niin siihen loppuisi tasan varmasti yhteydenpito. En ole juoppo itse, enkä ala juoppoja katselemaan lähipiirissä. Juhla-aterialla lasillinen viiniä, tai olut saunan jälkeen on ihan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme