On miehiä ja naisia ja on muita. Mitä nämä muut ovat?
Ymmärrän heidät, joilla on kromosomipoikkeama. Mutta muut?
Kommentit (22)
Minäkin mietin, olen miettinyt jo niin kauan kuin tämä hulluus on yhteiskunnassamme kestänyt, että miten oikein koetaan olla mies tai nainen. Itse olen nainen, mutta ei se miltään tunnu, paitsi kerran kuussa kun on menkat. Sekin on ihan vaan silkkaa kehon fyysistä toimintaa eikä mitään pään sisällä tapahtuvaa mystiikkaa.
Mikä siis on se mystinen nais- tai mieskokemus, joka pitäisi ilmeisesti olla, jotta olisi juuri sitä sukupuolta? Tähän saakka olen saanut vastauksina, että naiset ovat empaattisia, pehmeitä, hoivaavia, avuttomia ja tunteellisia ja tykkäävät kynsilakasta ja irtoripsistä ja mekoista ja korkkareista, ja vastaavasti mieskokemus on sitten analyyttinen, viileä, järkevä, teknisistä laitteista ymmärtävä, karski, vahva, kova.
Tähän saakka olen luullut että ko. asiat ovat luonteen ja persoonallisuuden piirteitä eivätkä määritä sukupuolta, mutta ilmeisesti olen ollut ihan väärässä.
Ne muut ovat mielenterveysongelmaisia, yleensä nuoria naisia, jotka kokevat tarvetta olla uniikkeja lumihiutaleita.