Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeintä seksissä?

Vierailija
18.02.2024 |

Mikä on se teidän juttu, joka tekee seksistä tärkeää? Mikä sytyttää ja saa toivomaan lisää? Kerron omani, jos ketju pääsee vauhtiin, mutta en halua ohjata sitä heti tiettyyn suuntaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus kokeilla kaikkea ja lämmin suhtautuminen partnerin ehdotuksiin.

Vaniljapartneri joka pelkää ja ivaa vaniljan ulkopuolista maailmaa olisi surullinen painajainen.

Vierailija
22/37 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei siihen tarvitse toista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivana kakkoseen.

Vierailija
24/37 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas nainen, joka ei joka asiasta sano, että ei. Eli monipuolista seksiä ja tuhmaa myös. Ei sitä vanlijaa. Pidän myös siitä, että saan alistaa jonkin verran. Arjessa olen enemmän myöntyväinen kaikkeen.

Vierailija
25/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Molempien halu ja nautinto. Ei ole niinkään väliä, minkälaista itse seksi on eli onko yhdyntää, suuseksiä, muuta hyväilyä tms vaan se, että se tuntuu molemmista hyvälle ja on kiihottavaa, oli se minkälaista tahansa.

N47

Mielenkiinnosta:

Voisiko myös ihan arkipäiväinen tilanne, jossa molemmilla osapuolilla on vaatteet päällä, toimia tuossa?

m36

26/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Molempien halu ja nautinto. Ei ole niinkään väliä, minkälaista itse seksi on eli onko yhdyntää, suuseksiä, muuta hyväilyä tms vaan se, että se tuntuu molemmista hyvälle ja on kiihottavaa, oli se minkälaista tahansa.

N47

Mielenkiinnosta:

Voisiko myös ihan arkipäiväinen tilanne, jossa molemmilla osapuolilla on vaatteet päällä, toimia tuossa?

m36

Voisi, jos siinä on seksuaalista kemiaa ja molempien halu sekä se on kiihottavaa. 

N47

Vierailija
27/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

Mielenkiinnosta:

m36

Voisi, jos siinä on seksuaalista kemiaa ja molempien halu sekä se on kiihottavaa. 

N47

Kiitos vastauksesta!

Ajattelin siltä kannalta, että välillä minulle tulee naisista seksuaalisia mielikuvia vaikka tilanne olisi täysin arkinen.

m36

Vierailija
28/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen kuuntelee ja toteuttaa miehen haluja, eikä vaniljoi ja lahnaile. Toki myös toisinpäin. Ajatuksena se, että ei tarvitse pyytää, vaan asiat tapahtuvat "itsestään".

Vierailija
29/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se oma näkemys jo kokolailla viidennessä mielipiteessä. Kun molemmilla on halu tyydyttää toinen ja antaa tilaa toisen nautinnolle, niin lopulta kumpikin voittaa. Ei seksin aikana yleensä ole edes tarve puhua paljon, vaan ne toiveet esitetään ennen tai jälkeen. Ei pelissäkään harjoitella kesken pelin, vaan treeneissä ja taktiikkkapalavereissa luodaan systeemit ja harjoitellaan. Näin kipinä säilyy myös alkuhimon jälkeen.

T:ap

30/37 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

Mielenkiinnosta:

m36

N47

Kiitos vastauksesta!

Ajattelin siltä kannalta, että välillä minulle tulee naisista seksuaalisia mielikuvia vaikka tilanne olisi täysin arkinen.

m36

Niin, mutta onko se sinulle tärkeintä seksissä? Omat mielikuvat, mistä nainen ei ole vielä edes tietoinenkaan. 

N47

Vierailija
31/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se oma näkemys jo kokolailla viidennessä mielipiteessä. Kun molemmilla on halu tyydyttää toinen ja antaa tilaa toisen nautinnolle, niin lopulta kumpikin voittaa. Ei seksin aikana yleensä ole edes tarve puhua paljon, vaan ne toiveet esitetään ennen tai jälkeen. Ei pelissäkään harjoitella kesken pelin, vaan treeneissä ja taktiikkkapalavereissa luodaan systeemit ja harjoitellaan. Näin kipinä säilyy myös alkuhimon jälkeen.

T:ap

Miten kun treeneistä ja taktiikkapalavereista huolimatta toinen aina lipsuu takaisin siihen lahnailuun? Ensimmäisenä syöksyy sänkyyn makaamaan ja siinä pysyy loppuun asti. 

onko tämä sopimusrikko? Voinko rikkoa itsekin sopimusta ja käydä treenailemassa reippaampien pelaajien kanssa? Pitää varmaan ottaa huomioon se, että alkuperäinen pelikumppani voi vaihtaa joukkuetta ovet paukkuen.

Vierailija
32/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa vielä kumpikin rakastaa toista kuin alussa ja rakastellaan noin 3-4 kertaa viikossa, meillä seksi vahvistaa parisuhdetta ja tuntuu hyvältä olla vielä haluttu kumppani

Vierailija
33/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa vielä kumpikin rakastaa toista kuin alussa ja rakastellaan noin 3-4 kertaa viikossa, meillä seksi vahvistaa parisuhdetta ja tuntuu hyvältä olla vielä haluttu kumppani

Saako kysyä, mitkä on teidän iät ja kuinka pitkä suhde? 

Vierailija
34/37 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, mitkä on teidän iät ja kuinka pitkä suhde? 

Ollaan m58 ja n57  ja yhdessä tulee parin vuoden päästä 40 v

Vierailija
35/37 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

Mielenkiinnosta:

m36

N47

Kiitos vastauksesta!

m36

Niin,

En voi sanoa, että tärkeintä, mutta tärkeää.

Olen sinkku ja seksuaalifantasiat ja fetissit vaihtelevat hyvinkin kilteistä sinne tuhmimpaan päähän. Sukuelimet ja yhdyntä eivät ole minulle se tärkein juttu.

m36

Vierailija
36/37 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mälli lentää.

Vierailija
37/37 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen yhteensopivuus ja se mystinen kemia, kumpikin haluaa tuottaa toiselle nautintoa. Seksitapojen ja asioiden jotka kiihottaa yhteensopivuus. 

Suhteen jatkuessa luottamus ja yhteinen historia jotenki lisää vielä sitä syvyyttä