Vietitkö/vietätkö 50-vuotispäivääsi?
Kommentit (16)
Puoliso järjesti tosi ihanat juhlat. Paikka ja ohjelma ja vieraat kaikki oli yllätystä minulle. Aivan mahtava ohjelma.
En enää. Oli tarkoitus jotain järkkää mutta, asiat ovat muuttuneet.
Vietin pienet kakkukahvijuhlat lähipiirin kanssa, olit kivat pienet pippalot.
En usko olevani enää elossa, mutta jos olen niin en vietä. Mitäpä niitä yksinään juhlimaan.
N47
Kyllä, käytiin syömässä (kallis) ja yövyttiin leirikeskuksessa (halpa) ja kuljetus leirikeskuksesta ruokapaikkaan. Noin kolkyt henkeä sukua kymmenisen ja ystäviä elämän varrelta parisenkymmentä.
Joo vietin kolmen läheisimmän ystävän kanssa. Maksoin majoituksen sekä koko illan ruoat ja juomiset.
Pakotetusti. Minulle se oli päivä muiden joukossa mutta rouva oli lupaa kysymättä järkännyt juhlatilan ja juhlat. Kertoi asiasta pari päivää aikaisemmin että sukua oli tulossa puolin ja toisin, ja jotta en asettaisi häntä ja itseäni noloon asemaan niin "paree olla paikalla ja osata käyttäytyä".
Tuosta lähti lähtölasku avioeroon.
Vierailija kirjoitti:
Pakotetusti. Minulle se oli päivä muiden joukossa mutta rouva oli lupaa kysymättä järkännyt juhlatilan ja juhlat. Kertoi asiasta pari päivää aikaisemmin että sukua oli tulossa puolin ja toisin, ja jotta en asettaisi häntä ja itseäni noloon asemaan niin "paree olla paikalla ja osata käyttäytyä".
Avioero yksien juhlien takia? Kyllä tuollaiset juhlat seisoo vaikka päällään. Hyvää hän varmasti kuitenkin tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioero yksien juhlien takia? Kyllä tuollaiset juhlat seisoo vaikka päällään. Hyvää hän varmasti kuitenkin tarkoitti.
Jäi sitten ymmärtämättä "lupaa kysymättä". Hän päätti järkätä ne "väkisin" vaikka tiesi hyvin etten pidä pönötyspippaloinnista, etenkin sukulaisten kera. Hän halusi, minä en, luulisi sen verran kunnioittavan toisen tahtoa ettei aseta toista suorastaan kiristyksenalaiseen asemaan.
Hampaita kiristellen se päivä menikin, missuomet olisivat jääneet toiseksi tekohymyjen määrässä.
Mulle järjestetyt yllätysjuhlat ei olleet mitkään pönötyspippalot.
En 😂