Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulle on tullut kun ei enää herkut maistu ollenkaan?

Vierailija
17.02.2024 |

Olen treenannut aina jossain muodossa , välillä enemmän ja välillä vähän vähemmän. Olen myös syönyt normaalia terveellistä kotiruokaa jo vuosia ja muutenkin huolehtinut terveydestäni. 

Minun pahe on aina kumminkin ollut viikonloppu herkuttelu, tein sitä pitkään melkeinpä joka viikonloppu. Aina piti olla jotain, pizzaa, hamppareita, sipsiä 

Nyt ne on alkanut jäämään kokonaan ihan huomaamatta, ei tee yhtään mieli. Olen kyllä aina tiedostanut että ne ei tee mulle hyvää mutta olen aina sallinut sen itselle, nyt ei vaan enää maistu

Toisaalta ihan kiva, en mä niitä mihinkään tarvitse, tulee vaan aina pöhö olo ja elämä ei maistu jos on herkutellut, eikä treenit kulje ollenkaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kroppa alkaa nimenomaan hylkimään kaikkea huonoa jos on tottunut syömään hyvin

Sen myös huomaa siitä että se epäterveellinen ruoka tuo krapulaisen olon

Vierailija
2/4 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla sama juttu, paitsi että nuiden lisäksi karkitkaan ei maistu. Epäilen olevani sairas sillä miten herkkuperseestä yhtäkkiä tällainen muka tuli. Viimeksi söin herkkuja joskus joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressi vähentynyt?

Itsellä ainakin vaikuttaa.

Vierailija
4/4 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei niitä turhaan kannata pitää jos ei tee mieli. Siitäkin voi tulla turha tapa. Pitää mielummin taukoa ja sitten jos tekee mieli niin vetäsee urakalla kunnon mätöt kerralla vaikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän