Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt koko illan... Keksi mulle jotain mukavaa tekemistä

Vierailija
17.02.2024 |

Olen surullinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizza ja katso joku vanha suomalainen leffa Areenasta. Katso kissavideoita youtubesta.

Vierailija
22/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on?

Työttömyys ja rahahuolet. En voi ostaa lapsille mitään ylimääräistä tai kivaa ikinä. Tuntuu huonolta äidiltä. ap

Tärkeintä on että rakastat heitä ja näytät sen heille, tarjoat riittävästi ruokaa ja katon pään päälle. Ilmaiseksi voi tehdä paljon kivoja juttuja. Kerro minkä ikäisiä lapsesi ovat niin mietitään jotain mukavaa puuhaa teille huomiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pala balaniittia.

Vierailija
24/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus. Asiat järjestyvät vielä! 

Vierailija
25/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on?

Työttömyys ja rahahuolet. En voi ostaa lapsille mitään ylimääräistä tai kivaa ikinä. Tuntuu huonolta äidiltä. ap

Tärkeintä on että rakastat heitä ja näytät sen heille, tarjoat riittävästi ruokaa ja katon pään päälle. Ilmaiseksi voi tehdä paljon kivoja juttuja. Kerro minkä ikäisiä lapsesi ovat niin mietitään jotain mukavaa puuhaa teille huomiseksi. 

4 ja 7. Ovat isällään nyt. En minä sentään näin romahda lasten nähden. ap 

Vierailija
26/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja täällä! Lämmin suihku, kirjan lukeminen ja/tai joku leffa (yle areena on ilmainen ja siellä on muuten monta kaurismäen leffaa)

Vierailija
27/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on?

4 ja 7. Ovat isällään nyt. En minä sentään näin romahda lasten nähden. ap 

Kivoja ehdotuksia: metsäretki, leikkipuisto, majan rakentaminen sisälle, kirjastossa käyminen, yhdessä leipominen/kokkaaminen, pulkkamäki/pyllymäki, vaatenäytös, lautapelien pelaaminen, piilonen, satuhieronta... Olen itsekin kasvattanut lapseni vähällä rahalla. Hyviä aikuisia heistä kasvoi. Olet hyvä äiti juuri tuollaisena kuin olet! Tsemppiä.

Vierailija
28/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt 20 vuotta sitä että minusta tuli liian kunnollinen mies ja sen takia en saa koskaan naista. Joudun elää yksin koko elämäni kun lapsimurhaajat saa naisia ja perheen.

Vierailija
29/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riepumatto, jossa erivärisiä raitoja. Kun suru valtaa, niin katson mustaa raitaa, mutta silmät kulkee myös siihen keltaiseen. Aina ne värit elämässäkin vaihtuu, mulla tänään sininen. Kirkkaita raitoja sulle.

Vierailija
30/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap! Ajattele myös niin, että hyvä kun osaat itkeä kun tuntuu raskaalta ja vaikealta. 

On sellainen sanonta, että mitä saippua keholle, sitä kyyneleet sielulle.

Olet varmasti hyvä äiti ja yrität parhaasi, rakkaudella, vastuun kantamisella ja hyvällä, tasaisella arjella pääsee jo tosi pitkälle lasten kanssa. Ketjussa oli kivoja ideoita lasten kanssa tekemiseen, lisäisin vielä yhdessä kirjastossa käymisen ja yhdessä lukemisen. 

Huolehdi itsestäsi myös! Pienet ilot joka päivä auttoivat kun minulla oli tiukkaa ja raskastakin joskus lasten ollessa pieniä. Minulle yksi ihanimmista on ollut lapsesta saakka kirjan lukeminen sängyssä ennen nukahtamista. Ehkä sinulla on jo oma juttusi, mutta kannattaa miettiä mistä saat iloa.

Kaikkea hyvää Ap sinulle ja lapsillesi. Kiitos kun jaoit jotain itsestäsi herkällä hetkellä, kaikkien on hyvä ajatella miten itse toimisi ja uskaltaisiko rohkeasti kertoa ja pyytää apua. Hienoa sinä Ap! 

Vierailija
31/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi olla vähän hassu, mutta mulla toimii ku katon jonkun vanhan lempisarjan pilalle menneitä kohtauksia. Jostain mua syystä alkaa väkisinkin naurattamaan, ku joku yrittää olla nauramatta telkkarissa.

Vierailija
32/32 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on?

Ei lapset kaipaa mitään tavaraa. Lapset ovat onnellisimpia kun teette yhdessä, leivotte, pelaatte, pannukakku on helppo. Lopeta itku, se ahdistaa lasta, ei köyhyys eikä puuttuvat lelut. Meillä lapsi on niin onnellinen, kun piirretään ja muovaillaan muovailuvahoilla. Ei siihen paljoa tarvitse. Minun kotini oli köyhä, rahaa ei ollut. Mutta en ole katkera siitä, opin tulemaan toimeen ja tekemään töitä, kun ei passattu eikä saanut kaikkea mitä halusi. Oli pakko itse yrittää. Mutta muistan äidin ja isän, jotka olivat niin kilttejä meille, eivät haukkuneet eivätkä räyhänneet. Tosin äiti itki sitä köyhyyttään joskus, mutta aina siitä jotenkin selvittiin. 

Olisiko mahdollista saada rahaa esim seurakunnasta. Myös seurakunnan perhekerhot ovat virkistäviä paikkoja, lapset saavat herkkuja. Muutakin toimintaa on ja aamupuurot jne. Kannattaa käydä tutustumassa. Eikä tarvitse olla srk:n jäsen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan