Äitistäni on tullut pihi, sanoi että neljänkympin housut on kuulemma kalliit
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on morkkis, kun äiti menetti jotkin uudet housut mun laiskuuden takia. Se unohti uudet farkkunsa hotelliin. Lupasin ne hakea ja postittaa sille. Unohdin ne farkut samantien. Mulla on vieläkin morkkis siitä, että äiti menetti ne uudet housut. Onneksi äitikin unohti. Silti mulla on vieläkin joskus paha mieli, että lupasin hakea sille ne housut enkä ikinä hakenut.
Ei hän niitä koskaan unohtanut vaikka niin luulet.
Hänellä on nykyään muisti sökönä, niin ei varmasti muista noita housuja onneks. Mulla on vaan morkkis sen takia, että ne oli oikeasti jotkut hyvät kalliit housut ja äiti oli käyttänyt niitä ehkä kerran. Kyllä minäkin olisin halunnut takaisin sellaiset. Sovin äidin kanssa, että minä hoidan sille takaisin ne housut, mutta oikea
Unohdin, koska ne housut olisi pitänyt hakea noin 10 km päästä mun koulun vierestä. Muistin mennä kouluun, mutta en muistanut hakea niitä housuja. Muistin vasta vuosikausia myöhemmin, joskus viimeisen vuoden sisään tuon asian, että olen unohtanut hakea ne housut.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on kalliit !!
Millä mitalla jos käytän niitä ainakin 3 vuotta?
Mää en oo pihi vaan köyhä ja todellakaan en maksa housuista 40 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni. Mun lempihousut maksio 3 euroa ja kaapissa on 6,9 euron uusia housuja 4 kpl. Pärjään niillä vuosia. En todellakaan maksaisi housuista 40 euroa.
Oletko niitä ihmisiä, jotka ei persiettä nosta penkistä kovin usein? Silloin riittää, ettei takamus kulu. Jos liikkuu joka päivä, kyllä vaatteista joutuu maksamaan enemmän, kirpputorillakin.
Mitä tää mihinkään liittyy? Käytän myös hameita.
Äitisi on järkevä ja sinä et osaa nähdä tulevaisuuteen ja säästää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on morkkis, kun äiti menetti jotkin uudet housut mun laiskuuden takia. Se unohti uudet farkkunsa hotelliin. Lupasin ne hakea ja postittaa sille. Unohdin ne farkut samantien. Mulla on vieläkin morkkis siitä, että äiti menetti ne uudet housut. Onneksi äitikin unohti. Silti mulla on vieläkin joskus paha mieli, että lupasin hakea sille ne housut enkä ikinä hakenut.
Todella säälittävää itselleen valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on järkevä ja sinä et osaa nähdä tulevaisuuteen ja säästää rahaa.
Öh? Mitä tarkoitat, olen just tosi säästäväinen. En omista yhtään turhaa vaatetta
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan aikaan housut maksoivat vähemmän, onkohan jämähtänyt siihen aikaan. Nykyään ei saa farkkua ellei maksa 120e, jos haluaa joustavan vyötärön ja sopivan koon.
Vain läskit tarvitsee joustovyötäröhousuja !
Jotenkin säälittävä pska olet sinäkin !
Vanhoina aikoina ilmeisesti olet ollut samanlainen läskimursu kuin nytkin?! Syöt makkaraa salaa vessas?!! Hyi hellllvetti mikä valas!!
Oisko rasvaimu mitään??
Vierailija kirjoitti:
Mää en oo pihi vaan köyhä ja todellakaan en maksa housuista 40 euroa.
Tiedätkö mitä miehet sanoo kauniille naisille?
Ai et? Niin mä vähän ajattelinkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni. Mun lempihousut maksio 3 euroa ja kaapissa on 6,9 euron uusia housuja 4 kpl. Pärjään niillä vuosia. En todellakaan maksaisi housuista 40 euroa.
Oletko niitä ihmisiä, jotka ei persiettä nosta penkistä kovin usein? Silloin riittää, ettei takamus kulu. Jos liikkuu joka päivä, kyllä vaatteista joutuu maksamaan enemmän, kirpputorillakin.
Mitä tää mihinkään liittyy? Käytän myös hameita.
Ootko transsu vai miks jäbä käyttää hametta?
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne kalliit. 240 markkaa vanhaa valuuttaa.
Jos sun vanha valuuttaa olis elossa niin sen arvo nykypäivänä ei olisi kuin max 0,89 € joten vtuiks meni sun laskelmat.
No nyt on selityksen makua. Myönnä pois ettei sinua paskaakaan kiinnostanut loppujen lopuksi.