Mistä johtuu jos joku ihminen tuijottaa?
Kommentit (46)
Ei ole opetettu ettei saisi katsoa ihmisiä. Jos on esim. kokouksessa, siellä pitkä pöytä, eikä mitään katsottavaa, väkisin katselee ihmisiä siinä vastapäätä. Toiseksi liian vähän ihmiskontakteja, niin on kiva katsoa ihmisiä ja ihan hyvällä mielellä. En tiedä minne katse pitäisi suunnata? Ehkä se on yritys saada keskusteluyhteys ihmisiin ja sehän on tietysti todella tuomittava ajatus.
Se on Pielavedeltä. Tai Nurmeksesta.
Yritän olla tuijottamatta ja katsella salaa jos näen persoonallisen ja kiinnostavan näköisen ihmisen vaikkapa kaupassa. Voi olla mies tai nainen, nuori tai vanha. Heissä vaan on jotain mistä haluaa selvää katselemalla.
esimerkiksi kerran katselin kaupassa vanhahkoa naista jolla oli teinimäinen pukeutumistyyli, blondi hiustenpidennys ja botox-huulet. Hän oli niin persoonallinen näky että halusin katsella uteliaisuuttani. Olen itsekin epätavallisen näköinen eli en arvostele mitenkään muiden ulkonäköä. Päinvastoin, minua ilahduttaa massasta poikkeavat ihmiset. Heidän katselu on inspiroivaa, kuin katselisi taideteosta.
Jos joku tuijottaa niin hänen sisäinen Ulla Taalasmaa on herännyt henkiin
Naapuri on tuijottaja. Ei puhu, hädin tuskin moikkaa. Muuten vain mulkoilee. En jaksa ymmärtää, tullut mieleen onko joku asperger piirre vai mikä.
Mua on muuten Roomassa ohikulkija lähestynyt noin iloisesti hymyillen, nuorempi nainen ja itsekin siis olen. Poikanikin ihmetteli tunsinko tämän henkilön jostain!