Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin totaalisen kyllästynyt mieheeni

Vierailija
17.02.2024 |

Miehen toilailujen vuoksi ollaan koko perhe taloudellisissa ongelmissa. Puhumattakaan millaista stressiä ja ahdistusta tämä kaikki on aiheuttanut henkisesti. Mä oon niin monta vuotta tukenut, ymmärtänyt, yrittänyt auttaa. Mikään ei ole muuttunut. En halua tarkemmin avata, mutta mies on aika holtiton rahan käyttäjä ja on ottanut isoja riskejä sekä isoja lainoja, ja kuviot on menneetkin mönkään. En ole sellainen joka luovuttaa helpolla ja kai mä vielä sitä rakastakin, mutta en voi olla ajattelematta miten paljon helpompaa olisi vaan ottaa minulle ja lapsille joku vuokra-asunto ja kivempi, helpompi elämä ilman riippakiveä... :( 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies voi ryhtyä päätoimiseksi palkolliseksi ja sivutoimiseksi yrittäjäksi? Eli alkaa tuoda rahaa taloon muulla tavoin, kun yrittäminen ei onnistu. Muutatte huokeampaan asuntoon ja yrityksen omaisuutta myyntiin siltä osin kuin se ei ole välttämätöntä sivutoimiyrittäjälle. 

Vierailija
22/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies voi ryhtyä päätoimiseksi palkolliseksi ja sivutoimiseksi yrittäjäksi? Eli alkaa tuoda rahaa taloon muulla tavoin, kun yrittäminen ei onnistu. Muutatte huokeampaan asuntoon ja yrityksen omaisuutta myyntiin siltä osin kuin se ei ole välttämätöntä sivutoimiyrittäjälle. 

Ei onnistu tämän yritystoiminnan kohdalla, ei ole mitään tietokoneella tehtävää vaan vaatii kalliin toimitilan ja yrittäjän on oltava fyysisesti paikalla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tekee velkaa teidän molempien nimiin, olet kusessa.

Vierailija
24/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä sen turhakkeen velkoja maksa??

Jotkut naiset ovat ihanidiootteja kun mahdollistavat tietyn käytöksen kustantamalla itse enemmän ja "rakastamalla." Raha ja rakkaus asiat käsitellään aina erillisinä asioina. Toivottavastimulkulla on henkivakuutus ja jää auton alle.

Vierailija
25/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä sen turhakkeen velkoja maksa??

Jotkut naiset ovat ihanidiootteja kun mahdollistavat tietyn käytöksen kustantamalla itse enemmän ja "rakastamalla." Raha ja rakkaus asiat käsitellään aina erillisinä asioina. Toivottavastimulkulla on henkivakuutus ja jää auton alle.

No kai mä tavallaan välillisesti maksan :( olen osallistunut huomattavasti suuremmalla osalla perheemme päivittäisiin kuluihin jo pitkään, että miehelle on jäänyt rahaa huonosti kannattavan toimintansa pyörittämiseen ja velkoihin. Hän on toiminimiyrittäjä ja on sotkenut yrityksen ja yksityisen taloutensa toisiinsa. Mitään yhteistä velkaa meillä ei onneksi ole. Tiedän itsekin olevani idiootti, mutta hyvä että tajuan sen myöhemmin kuin ei milloinkaan. Ap 

Vierailija
26/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perheen perustanut niin kyllä sen taloudellinen ja muukin turvaaminen pitää olla ykkösprioriteetti. Miehelläsi ei kai ole.