Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin totaalisen kyllästynyt mieheeni

Vierailija
17.02.2024 |

Miehen toilailujen vuoksi ollaan koko perhe taloudellisissa ongelmissa. Puhumattakaan millaista stressiä ja ahdistusta tämä kaikki on aiheuttanut henkisesti. Mä oon niin monta vuotta tukenut, ymmärtänyt, yrittänyt auttaa. Mikään ei ole muuttunut. En halua tarkemmin avata, mutta mies on aika holtiton rahan käyttäjä ja on ottanut isoja riskejä sekä isoja lainoja, ja kuviot on menneetkin mönkään. En ole sellainen joka luovuttaa helpolla ja kai mä vielä sitä rakastakin, mutta en voi olla ajattelematta miten paljon helpompaa olisi vaan ottaa minulle ja lapsille joku vuokra-asunto ja kivempi, helpompi elämä ilman riippakiveä... :( 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa asumuseroa 

Vierailija
2/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina vaikea mutta joskus päätös on tehtävä, voimia sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et halua kertoa mitään, minäkään en halua vastata mitään.

Vierailija
4/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieno yksilö, kun et voi olla tukena vastoinkäymisissä.

Vierailija
5/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita. Onko huono idea vai järkeä. Ottakaa eri asunnot / talot ja rahat erilleen. Jos löytyy läheltä. Voihan niistäkin seurustella edelleen. Ja miestä voi avustaa myös asuntoon, jos rahat menneet. Hänen äitinsä voisi myös avustaa tai isä esimerkiksi veloissa tms, ellei mies ole 60v ja ei vanhempia. Ehkä voisi käydä läpi mitä hänen ei enää kannata tehdä, että rahat menee ja mitä voi tehdä. Juoko? Ajatteleeko hän lapsiaan yhtään, sä joudut sukusi kanssa ajattelemaan myös lapsia rahallisesti. Vai onko hänen raha alunperin niin pieni ettei siksi riitä. Pääsettekö lasten kanssa matkustamaan tai saako hyvän kodin. Ettei mies ainakaan vie mahdollisuuksia.

Vierailija
6/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sietää taloudellista holttiutta, minä eroaisin. Olisi turvaton olo!

Vierailija
8/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liikkeellä.

Vierailija
9/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos haluat asua samassa niin asukaa, mutta rahat erilleen? Mutta jos et jaksa miestä niin eri kodit lähekkäin, lapset näkevät isää.

Vierailija
10/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoita. Onko huono idea vai järkeä. Ottakaa eri asunnot / talot ja rahat erilleen. Jos löytyy läheltä. Voihan niistäkin seurustella edelleen. Ja miestä voi avustaa myös asuntoon, jos rahat menneet. Hänen äitinsä voisi myös avustaa tai isä esimerkiksi veloissa tms, ellei mies ole 60v ja ei vanhempia. Ehkä voisi käydä läpi mitä hänen ei enää kannata tehdä, että rahat menee ja mitä voi tehdä. Juoko? Ajatteleeko hän lapsiaan yhtään, sä joudut sukusi kanssa ajattelemaan myös lapsia rahallisesti. Vai onko hänen raha alunperin niin pieni ettei siksi riitä. Pääsettekö lasten kanssa matkustamaan tai saako hyvän kodin. Ettei mies ainakaan vie mahdollisuuksia.

Siltä nimenomaan tuntuu että mies on vienyt kaikki mahdollisuudet. Ei häntä kukaan muu ole auttanut eikä auta kuin minä. Sen kustannuksella että minulta ja lapsilta on viety monta kivaa juttua, ruoasta on usein tiukkaa puhumattakaan että oltaisiin minnekään matkalle ikinä päästy. Mun palkka on mennyt meidän kaikkien neljän elämiseen ja ison asunnon kuluihin, kun mies on aina lupaillut että ihan just tää hänen juttunsa alkaa tuottamaan rahaa ja toimeentuloa perheellemme, jos vielä hetken jaksan vähemmällä ja auttaa.. mies on siis yrittäjä. Ei mun palkka mikään iso ole, mutta olen laskenut että keskenään lasten kanssa eläisimme sillä oikein hyvin ja ylimääräistäkin voisi jäädä. Ap 

Vierailija
11/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tuon enempää välitä perheestään, miksi sinä välittäisit hänestä? 

Vierailija
12/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hieno yksilö, kun et voi olla tukena vastoinkäymisissä.

Pershäröistä ei voi eikä kannata alkaa tukemaan. Holtiton rahankäyttö, velat. 

Vierailija
13/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla holtitonta rahankäyttöä mutta todellakaan en ala häntä taloudellisesti tukemaan kuten tuossa joku ehdotti että ap:n miehen äiti voisi...Ei voi. Perheellinen mies hoitaa omat asiansa. Tuo olisi loputon suo.

Lapseni on parikymppinen mutta yhden talven toilailuista viisastuneena päätin etten euroakaan anna vaikka hyvin voisin niin tehdä. Siperia on oiva opettaja.

Vierailija
14/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
15/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilman suostumustasi on yhteisen talouden pistänyt kuralle, niin en olisi sellaisen kanssa kimpassa. 

Vierailija
16/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa elämä. Mieti miten sen haluat käyttää. Uusintaa et tule saamaan.

Vierailija
17/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista. Oon niin ahdistunut näistä perheen asioista etten saa öisin nukuttua :( ap 

Vierailija
18/26 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vastauksista. Oon niin ahdistunut näistä perheen asioista etten saa öisin nukuttua :( ap 

No mieti vahan. Ruokaan on hadin tuskin rahaa ja sinun younet jo menneet. Kivaa varmaan lapsille kun on holtiton isa jota aiti yrittaa hyysata parhaansa mukaan.

Itse laittaisin nyt kovan kovaa vastaan. Mies toihin vieraalle oikeasti rahaa tienaamaan ja kaikki yrityshimmelit voi unohtaa. Selvastikaan miehesta ei ole yrittajaksi. On pelkka vastuuton lapsi joka leikkii suurta bisnesmiesta silla valin kun sina yritat venyttaa pennia ja maksaa kaiken. 

Jos ei suostu tuohon niin ero ja talo myyntiin. Ei tuo tuosta koskaan paremmaksi muutu.

Vierailija
19/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei hänestä kyllä ole yrittäjäksi. Epävarma ala ja tehnyt tosi huonoja sijoituksia, velkaa on paljon. Kyllä tästä on monesti puhuttu ja nyt aion tehdä sen selväksi, että ellei yritystoiminta lopu niin sitten loppuu meidän suhde. Ap 

Vierailija
20/26 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei hänestä kyllä ole yrittäjäksi. Epävarma ala ja tehnyt tosi huonoja sijoituksia, velkaa on paljon. Kyllä tästä on monesti puhuttu ja nyt aion tehdä sen selväksi, että ellei yritystoiminta lopu niin sitten loppuu meidän suhde. Ap 

Mietihån nyt rauhassa. Muistw pyytää sitä, mitä oikeasti haluat. Haluatko, että hän lopettaa yritystoiminnan (ja jää vaikka sohvalle makaamaan tai vaihtoehtoisesti säätää samoja sijoituksia ilman yritystä) vai että hän menee säännöllisiin palkkatöihin?