Miksi naiset ei kehu miehen penistä?
Täällä on ketju, jossa joku nainen valittaa kuinka miehet aina kehuu sen pillua parhaaksi mitä ovat ikinä panneet.
Miksi naiset eivät vastavuoroisesti kehu miesten peniksiä? En usko miesten kauheasti valittavan, jos joku nainen kehuu parhaaksi mitä on ikinä saanut.
Kommentit (61)
Äläyleistä. Ainakin minä kehun päivittäin oman miehen kalua, sekä erityisesti hänen taitojaan, ja syytä onkin. Maailman paras rakastaja.
Hienoa ois jos joku kehuis, vaikka vaan siksi että haluais tuottaa hyvää oloa.
Kyllä mun vaimo ainakin kehuu. Kokee että se sopii täydellisesti. On paksu, mutta ihan normaalin mittainen. Penis kyllä kehusanoja kun hyväilee sitä suullaan ja kädelläänkin.
Nokun ei siinä oikeasti ole mitään kehumista. Aika harvalla taidot on kohdallaan, että jäisi muistikuvia kun joku eroaa jostain toisesta. Jyystöä, tylsää jyystöä.
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös.Älkää puhuko rumia joudutte putkaan,moinen käytös on härskiä.
Ap ei ole kuullut kehuja koska kukaan ei ole keksinyt mitään kehumista 10cm nakista.
Kehuin eilen uuden miehen vehjettä. Eikä ollut tyhjää kehua se.
En oo kehunut nykyisen, koska se on tosi pieni. Tai oon pannessa kehunut, et tuntuu hyvältä, mut ois valehtelua esim. sanoa, et sun kulli näyttää hyvältä tai se on paras mitä oon saanut.
Kehun muuten miestä, mut en haluu valehdella.
Mä kyl kehun. Jumalainen, komee, mehukas, himoittava, pakko saada ottaa suihin, tuntuu että voisin syödä sen kokonaan 😂 Mies ihan hangon keksinä ottaa kehuja vastaan. Harmi vaan että mun pilluni ei aiheuta samoja fiiliksiä hänessä, lähinnä persereikä kiinnostelee.
Eksän kullia ei tullut kehuttua kun ei se kummoinen ollut. Jotenkin vaikeeta ruveta tyhjästä kehumaan, tuntuu pahalta sen puolesta kun nyt itse tiedän miltä se tuntuu.
Hienoa, että tuollaisia naisia olemassa.
Miehetkin tarvii kehuja,eikä pelkästään vastavuoroisesti silloin kun mies ensin kehunut!!!!!!!!spontaanisti kun nainen sanoo kehuja, niin silloin ne puree mieheen
Kehua vou omalla tavallaan. Oman miehen muna on kovin pieni, koolla en sitä voi kehua. Mutta viimeksi eilen kerroin sille miten söpö sen muna on lukittuna kun muuhun siitä ei ole , ja se tykkää 😊
Minulle nainen on kerran sanonut, että sinulla on hyvä kikkeli. Terskani on todella iso. Ei ole mitään toivoa, että se mahtuisi vessapaperirullan pahvihylsyyn.
Paras kehu on kun nainen parittelun jälkeen hehkuu naama punoittaen hikisenä onnellinen ja saaneen ilme kasvoillaan.
Vaimoni saanut sellaisen kasvatuksen kotona, ettei kehuta, ettei toinen ylpisty. Ei ole myöskään kehunut minun isoa ja komeaa kulliani. Egoni on liian iso ilmeisesti muutenkin. Itse olen kehunut hänelle hänen herkkupyllyään ja tiukkaa voimakasta pilluaan koko ikäni. Hän jopa nuorempana sanoi kullistani, että voisi olla vieläkin paksumpi. Nyt vanhemmiten kerran asiasta kyselin, että miten olisi voinut olla isompi, kun kullini ollut aina vähän liian iso. Myönsi, ettei mitenkään. Mutta tiedän toki, että hän on aina rakastanut kulliani ja pitänyt siitä hyvää huolta ja ollut siitä ylpeä, samoi kuin isoista kasseistani. Nyt vasta vanhempana ostanut mielellään minulle speedoja ja sellaisia alkkareita, joissa vehkeet istuu hyvin ja pullotus näkyy. Nuorempana piti peitellä.
Minusta on tosi kiusallista ottaa vastaan kehuja ja siksi niitä on myös vaikeaa antaa, kun tuntuu että tekee toiselle mitä ei haluaisi itselleen tehtävän. Tästä syystä puolisonikin ihan fiksusti vaikenee eikä minua kehu sen takia että naisia jostain syystä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kehua vou omalla tavallaan. Oman miehen muna on kovin pieni, koolla en sitä voi kehua. Mutta viimeksi eilen kerroin sille miten söpö sen muna on lukittuna kun muuhun siitä ei ole , ja se tykkää 😊
Mitä mä just luin? Siis lukittuna mihinkä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös.Älkää puhuko rumia joudutte putkaan,moinen käytös on härskiä.
Virkavalkan anastuskin on rikollista. Siis esiintyä polliisina kun ei sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Nokun ei siinä oikeasti ole mitään kehumista. Aika harvalla taidot on kohdallaan, että jäisi muistikuvia kun joku eroaa jostain toisesta. Jyystöä, tylsää jyystöä.
Pitääkö siis esim. vatsalihaksien olla taitavat, että niitä voi kehua? Tai taitavat hiukset ja silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö siis esim. vatsalihaksien olla taitavat, että niitä voi kehua? Tai taitavat hiukset ja silmät?
Tai miksi niitä miehiä pitää vaihtaa jatkuvasti?
No mä kehun kyllä mun miehen penistä; että on iso ja hyvänmakuinen ja -hajuinen. Ja että tuntuu uskomattoman hyvältä mun sisällä. Taisin kerran kehua kauniiksi. Ja muutenkin sitä aina innoissani katsomassa ja koskemassa, kyllä hän tietää että mä olen ihan hulluna siihen 😀