Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ostatte mattoja?

Vierailija
17.02.2024 |

Pitäisi ostaa olohuoneeseen iso matto (290 X 230). Netistä katsellut, mutta eihän tuolta uskalla tilata, kun se väri saattaa olla todellisuudessa eri. Tummanvihreä olisi mielessä. Tuon kokoiset on myös aika hintavia, joten ei hutiostostakaan viitsi. On myös niin painavia, että ettei palautuskaan ole ihan yksinkertaista. 

Myymälässä on joitain aivan satunnaisesti eli kun haluaisi paria vertailla, niin yksi on Vantaalla, toinen Espoossa ja kolmas tyyliin Lahdessa.

Eli miten te ostatte? Suoraan netistä vaan? Uskaltaako?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattomyymälästä, koska siellä näkee, mitä on ostamassa.

Äskettäin kuitenkin ostin pienehkön maton netistä, suomalaisesta mattojen erikoisliikkeestä, kun sattui kohdalle juuri sopiva ja alennettuun sopuhintaan. Nyt olen kirjoittanut liikkeeseen kuusi kertaa ja kysynyt, miksi mitään ei ole kuulunut. Kuudennella kerralla seliteltiin ja luvattiin, että matto lähtee kuljetusliikkeen kyytiin "viimeistään huomenna", mutta eipä näytä lähteneen.

Tämä oli viimeinen kerta, kun tilaan netistä.

Kerro, mikä like, jotta me muutkin tiedetään vältellä tuollaisia ketkuja.

Kerron vasta sitten, kun saan mattoni tai ainakin rahani takaisin. Tässä on jännitettävänä muuten sekin, onko matto sellainen kuin kuvaillaan.

Vierailija
22/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta matto.fi stä olisi saanut eurolla tilata näytepalan kiinnostavaa mattoa. Että näkee värin, materiaalin ja paksuuden ym.

Ja en oo tän kaupan lobbari 😂 vaikka siltä saattaa kuulostaa. Oon vaan tyytyväinen asiakas. 

Eri asia on varmasti löytää matto kaupasta, jos ei ole koko niin tarkka. Mut kun mulla oli, eikä kaupoissa vaan ollut vaikka kuinka etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi