Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häkkänen pilasi tahallaan Orpon kesälomaviikon viime vuonna. Ilmoittaessaan Pressa-aikeistaan

Vierailija
17.02.2024 |

Nyt sitten on hiukan kitkaa keskinäisissä väleissä. Häkkänen on ärsyttävä pyrkyri. Oikein linssilude ja väkisin tunkee itseään kameran taakse, vaikka ei itsellään olisi mitään roolia tapahtumissa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0a247b6f-6421-477b-b37d-611bbd40c…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Häkkänen kokoomuksen Riidankylväjä, pitäisikö sille sekoittaa omat taikajuomat, jotta se osaisi olla nätisti?

[minä vaan kysyn]

Vierailija
2/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti luikahtaa Pressa-ehdokkaaksi Orpon loman aikana. Orpolla perheensä kanssa viikko lomaa koko vuonna, ja tämä nousukas tahallaan sen pilasi:(

On siinä röyhkeä poliitikko, muuta osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sen täytyy olla noin, että jos häirii Orpon ja Stubbin sulle-mulle-touhuja ja uskaltaa haastaa kokkareiden perinteistä sanelupolitiikkaa, niin sitten on pahis. Ei kenttäväen voi antaa päättää ja demokratia nyt muutenkin on sieltä ja syvältä. Tämä homma oli jo sovittu Orpon, Stubbin ja ulkomailla luuhaavien verovälttelijämiljardöörien kesken.

Vierailija
4/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin toisella kierroksella äänestämättä juuri sen takia, kun Häkkänen ei ollut ehdokkaana.

Vierailija
5/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkänen on laskelmoiva tyyppi. Se "pelaa" politiikkaa. Huonostihan siinä kävi Sitten Häkkänen sai aiheen vetää herneen nekkuun ja sen viimeaikaiset ulostulot ovat olleet ala-arvoisia. Huomiota se on negatiivinenkin huomio.

"Sadat reserviläiset ovat eronneet Häkkäsen kohulausunnon jälkeen, eikä loppua näy.

Reservistä on eronnut puolustusministeri Antti Häkkäsen lausunnon jälkeen lähes 800 henkilöä." (IS 6.2.-24)

Vierailija
6/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi asettaa puolueen etu oman edun edelle ja sitä Häkkänen ei tee.

Vierailija
7/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin toisella kierroksella äänestämättä juuri sen takia, kun Häkkänen ei ollut ehdokkaana.

Tämä!

Eli Häkkänen jakaa puoluetta eri leireihin.

Vierailija
8/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Häkkänen ollut hyvä presidenttiehdokas?

Vierailija
9/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi asettaa puolueen etu oman edun edelle ja sitä Häkkänen ei tee.

Voi luoja sun kanssasi, kun olet tyhmä. 

Vierailija
10/10 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Häkkänen ollut hyvä presidenttiehdokas?

Kokoomuksessa on ollut leirejä kauan aikaa. Omat koirat purevat aina pahiten. Minkälaisia keltanokkia te oikein olette?