Olenko lihava/ylipainoinen?
Noniin... Olen siis pian 13 vuotias tyttö, olen noin 170 cm pitkä, ja painan kamalat 66.8 kg.... Kysymyksenäni, olenko ylipainoinen? Miten saisin kiloja pois? Ei ole suoraa vatsaa mutta ei myöskään liikaa. unelmapaino ois 59. Miten sais noi 7 kiloo pois? jotain suositeltavaa dieettiä?
Kommentit (8)
Et ole yhtään ylipainoinen, vaan täysin normaali. Lopeta painosta murehtiminen ja nauti nuoruurestasi. Toivottavasti sulla on ystäviä ja mieleisiä harrastuksia. Jos jotain haluat ulkonäkösi eteen tehdä, niin muista liikunta. Se pitää sinut myös terveenä ja vahvana.
Eikö lihavat ymmärrä että se ylipaino lähtee liikkumalla mahdollisimman paljon. Lihavat on laiskoja ja makaavat vaan sohvalla ja ihmettelevät sitten että miksi ovat lihavia. Monet eivät tajua että se 25 kg ylipainoa saa pois 6 kuukaudessa vaan luulevat että siihen menee aikaa vuosia ja eivät jaksa yrittää. Jättäkää ne suklaat ja sipsit ostamatta ja sitten lenkille. Pari tuntia kuntosali treeniä joka päivä niin 30 kg putoaa 6 kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lihavat ymmärrä että se ylipaino lähtee liikkumalla mahdollisimman paljon. Lihavat on laiskoja ja makaavat vaan sohvalla ja ihmettelevät sitten että miksi ovat lihavia. Monet eivät tajua että se 25 kg ylipainoa saa pois 6 kuukaudessa vaan luulevat että siihen menee aikaa vuosia ja eivät jaksa yrittää. Jättäkää ne suklaat ja sipsit ostamatta ja sitten lenkille. Pari tuntia kuntosali treeniä joka päivä niin 30 kg putoaa 6 kuukaudessa.
Ei kun tekosyitä keksitään miksei voi lenkille lähteä.
Ööööö mun äiti painaa 55 ja se on 43 v
Et ole ylipainoinen. Tuon ikäinen ei saa edes laihduttaa.
Elä vain tyytyväisenä ja nauti myös ulkoilmasta!
Olet juuri sopiva. Nauti elämästä, mutta älä ota tavaksi mässäillä joka päivä mielin määrin. Kun olet aikuinen ja jos silloin ylipainoa jostain syystä on kertynyt niin laihduta silloin. Juuri nyt olet sopiva.
Oletpas varmaan aika pullukka ja makkaroita siellä sun täällä. Ei pääse naimisiin tuolla menolla hyihyi.
t. Boomeri
13-vuotiaana olin itse 158cm ja 64kg ja olin vähän pyöreä, mutta nyt kun katselen valokuvia tuosta ajasta, niin silti ihan sopusuhtaisen näköinen. Joten tuohon suhteutettuna en usko mitenkään, että olisit milläänlailla lihavan tai edes pyöreän näköinen.