Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miehen viherkasvi harrastus on karannut täysin käsistä.

Vierailija
17.02.2024 |

Koti on täynnä viherkasveja ja mies kutsuu minua Janeksi ja pyysi tuomaan kaupasta banaaneja. Mies lukee intohimoisesti kirjoja ja nettiartikkeleita miten saada viherkavit kukoistamaan. Mies on itse apinoiden kuningas eli Tarzan ja eilen kiinnitti liaanin kattoon ja oli tilannut pehmoapinoita kotiimme, kun oikeast apinat on täällä kielletty.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä harrastuksia pitää olla🌴

Kyllä kait, mutta kun harrastuksesta näyttää tulleen miehelle (ja minulle!) elintapa. Voi apua!

Vierailija
22/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa olla yhteydessä Korkeasaareen noiden eläintensuhteen, mutta kannattaa varautua pettymykseen ettei miestä päästetä häkkiin eläinten kanssa eikä saa oikeita eläimiä eläintarhasta kotiinsa. Tietoa sieltä varmasti saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kissarotu muistuttaa oikeaa leijonaa, leopardia ja pantteria? Mies haluaa kotiimme oikeaa viidakon tuntua ja täältä puuttuu nyt kissaeläimet.

Bengalikissa🐈

Vierailija
24/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Ole niiiiin iloinen, että Tarzanisi kutsuu sinua Janeksi eikä Chitaksi!!! Onko teillä montakin perslvää peikonlehteä?

Sovitko itse vielä elämään kotonanne vai oletko jo terassilla/parvekkeella? Jos vastaus on kyllä, olisin huolissani. Varsinkin jos on lapsia...

Mies on lukkiutunut työhuoneeseen ja haluaa tosissaan muuttaa koko kodin viidakoksi. Parveke on lämmitetty ja sinnekin laitetaan kasveja ja koko sisustus menee uusiksi. Mieheni sanoi, että omalle Janelleen haluaa vain parasta! En ole parvekkeella vaan keittiössä ja lapsia ei ole, mutta voi sentään koirastamme tuli sakaali. Voi apua!

Vierailija
25/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait, mutta kun harrastuksesta näyttää tulleen miehelle (ja minulle!) elintapa. Voi apua!

Rauhotu, hyvä ihminen rauhotu!

Monella harrastus on ihan                             elämäntapa, mutta se on ihan just             eikä melkein.

Kyllä siihen tottuu...

Vierailija
26/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, teksti vähän pomppas🙄

Vierailija
27/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kissarotu muistuttaa oikeaa leijonaa, leopardia ja pantteria? Mies haluaa kotiimme oikeaa viidakon tuntua ja täältä puuttuu nyt kissaeläimet.

Bengalikissa🐈

Voi mikä söpöläinen! Sellaisia sopisi kotiimme ja mies näytti juuri vihreää valoa. Voi apua! Pitää vähän saada mies hidastamaan näitä hankintoja.

Vierailija
28/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi toimittaja kun sillä on kova juttu viikunanledessä?

Vierailija
29/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte siellä viidakossanna? Paisti banaania... usp tulipas krijoitus vrihe...

Banaania, mangoa, siemeniä ja minun eilen tekemää siemennäkkäriä. Mies kysyi onko ok jos tilaamme tänään viimeiset pizzamme entisen elämän kunniaksi? Sanoin, että minulle ok, mutta se on sitten viimeinen pizza ja enempää ei tipu. Mies sanoi, että jos tilaan meille pizzat, niin aikoo eläytyä kuin se olisi jokin viidakon erikoisuus, jota maistaa ensimmäisen ja viimeisen kerran. Voi apua!

Vierailija
30/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi toimittaja kun sillä on kova juttu viikunanledessä?

Olemme kumpikin tutkijoita.

Vierailija
31/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherkasviharrastus on yhdys-sana.

Voi pahus! Kiireessä tuli kirjoitettua sana väärin. Voi apua mikä virhe!

Vierailija
32/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti sanoisin, että jätä se sika, mutta nyt ei pysty. Pidä kiinni ihanasta Tarzanista!

Vierailija
33/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Haha

Vierailija
34/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherkasviharrastus on yhdys-sana.

Kolmen sanan niputtaminen yhdyssanaksi on jo nykyabillekin ylivoimaista.

Vierailija
35/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanahirviökauhugalleria.

Vierailija
36/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kade oon sulle. Miks mun mies ei keksi mitään tollasta, tänäänkin lumitöiden jälkeen paineli kaverien kanssa Kuppilaan ja minä tein tylsää jauhenlihamakaronilaatikkoa (sentä pestystä jauhenlihasta)...

Meillon vaan tämmöstä vaatimatonta. Anteeksi.

Vierailija
37/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä pariskunta kavereita keskenään sen keskiajasta kiinnostuneen miehen ja vaimon kanssa? Hmm.

Vierailija
38/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kertoa teillekin, vaikka varmaan viisaina tutkijoina jo tiedättekin: äskeisestä luonto-ohjelmasta opin, että merikilpikonnan munista kuoriutuu naaraita, jos lämpötila hiekassa on yli 29C. Alle sen tulee uroksia/koiraita vai mitä ne nyt mieskilpikonnat onkaan.

Että tiedätte sitten säädellä viidakkonne lämpötilaa. Niin siis jos teillä on merikilpikonnia. Enhän minä tietenkään tiedä elävätkö ne viidakossa....

Vierailija
39/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teitä jättämään hankkimatta oikeaa käärmettä viidakkoon ja riittää varmaan se mikä mieheltäsi löytyy valmiina. ;D

Vierailija
40/61 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabisviidakko?

Meillä on miehen kirjoittaman viherkasvilistan mukaan peikonlehteä, murattia, anopinkieltä, jukkapalmuja, kultaköynnöksiä ja hopeaköynnöksiä ja lisää tulee pian. Mies oli jättänyt keittiönpöydälle lapun, jossa lukee että googlailee meille undulaatteja, jotta saadaan kotiin oikea viidakko. Voi apua!

Korkeasaaren boa on löytynyt. Voihan sinne laittaa kyselyn josko boa haluaisi pitää hermoloman teillä? Onhan se raskasta olla päivittäin satojen pällisteltävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi