Nainen tykkäätkö siivota?
Ja jos et niin miksi? Usein naisten kämpät siistimpiä kuin miesten. Miksi et tekisi siivoamisesta nautinnollista eikä pakkopullaa?
Kommentit (25)
Tykkään puhtaasta ja siististä kodista, siksi siivoan. Sen enempää siivoaminen ei herätä tunteita.
Tykkään siisteydestä, mutta en siivouksesta. Toivottavasti saan miehen joka siivoaa puolestani.
En tykkää. Siivoan sen verran kun on pakko. En yhtään ylimääräistä. Varsinkaan muitten sotkuja en ala siivoilemaan.
No en erityisesti. Siivoan jos on sotkuista ja se häiritsee. Nyt kun katson olohuoneessa ympärille niin näen papereita sikin sokin pöydällä ja vaatteita kasaantuneena tuolin selkänojille yms. Imuroidakin pitäisi.
Siivoamisessa itsessään ei ole mitään erityistä vihattavaa, mutta se on työlästä, hidasta ja tylsää. Mielummin teen jotain muuta.
Tykkään kun on siistiä, mutta inhoan siivoamista. Ei siivous mikään nautinto ole.
Todella kummallinen aloitus tämäkin, suorastaan aivopieru.
Mikään ei ole niin mukavaa kun naisella on sopiva siivousvarustus.
https://stock.adobe.com/fi/images/sexy-maid-in-stockings-using-vacuum-c…
Olen mies ja siivoaminen on joskus ihan terapeuttistakin. Imurointi on helppoa jos neliöitä ei ole paljon. Lattia pyyhintä onnistuu hyvin oikeilla välineillä. Tavarat pysyy järjestyksessä kun ei sotke. Minä siivoan ehkä 3 kuukauden välein ja asunto pysyy siistinä kun ei sotke. Harkinnassa robotti imuri.
En tykkää siivoamisesta ollenkaan. Väsyn fyysisesti ja turhaudun henkisesti. Haluaisin, että kotonani olisi siistiä, mutta en vain jaksa. Miten löytäisin sisältäni pienen aurikatariinan?
Tykkään siivota, mutta vain omia sotkujani. Jos pitää siivota aikuisten ihmisten laiskuuttaan jättämiä sotkuja tmv, se ärsyttää. Tämän vuoksi en ole parisuhteessa, kun toistaiseksi en ole tavannut miestä, joka huolehtisi omista jäljistään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luonnostaan kodinhengetär.
Kyllä se on mies, joka on usein helpommin höynäytettävissä ja joutuu hankaluuksiin kodin ulkopuolella testoteroiinin ohjaamana
"Ja jos et niin miksi? Usein naisten kämpät siistimpiä kuin miesten. Miksi et tekisi siivoamisesta nautinnollista eikä pakkopullaa?"
Johtunee siitä että naiset on useimmiten opetettu siivoamaan kotona, ja toiset pojat on saaneet olla siivoamatta.
En tykkää siivoamisesta. Kotini ei ole siisteimmästä päästä, mutta kaukana likaisimmasta.
Mielelläni ottaisin miehen joka siivoaa, tekisi elämästä nautinnollista ja jäisi siivouksenkin pakkopulla pois.
Minula on robotti imuri. Lattian pesin. Ikkunan pesijä maksan. Aika usein pyykit pesulaan.. Ruuat tilaan kotiin.. Inhoan kotitöitä ihan hirveesti... Olen nainen ja voin noin sanoa koska se on totta. 👍👍👍👍🤗
En tykkää, mutta on pakko, kun tykkään siististä kodista. Siivoan päivittäin n 10-15 min. Keittiö on aina ruoan laiton jälkeen tiptop eli kaikki astiat koneessa ja tasot pyyhitty. Tavaroita en pidä tasoilla, puäyyhin pinnat ja imuroin n. neljän päivä välein. Wc:n päivittäinen ylläpitosiivous.
Pakolliset isot siivoukset keväällä tai alkukesästä eli ikkunat ja seinät. Kaappeja pyyhin ja järjestelen pitkin vuotta
Mä olen yleensä aina vihainen, kun siivoan.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siivoamisesta ollenkaan. Väsyn fyysisesti ja turhaudun henkisesti. Haluaisin, että kotonani olisi siistiä, mutta en vain jaksa. Miten löytäisin sisältäni pienen aurikatariinan?
Mulla paha unettomuus ja saan itseni siivoamaan musiikin avulla. Napit korviin ja jotain energisoivaa soimaan, sitä sitten fiilistelen. Tosin siivoan usein niin pienissä erissä (esim. yhtenä päivänä pelkkä wc-pöntön pesu, pyykkien viikkaus kaappiin) että aina ei tarvitse. Imurointia, lattian pesua, ikkunoiden pesua, jotain vähänkin pitkäkestoisempaa inhoan niin että noissa aina musan voimalla. + Se että sotkussa eläminen vaan on stressaavampaa kuin se siivoaminen.
Olen laitoshuoltaja, mutta inhoan kotona siivoamista ja kotisiivousta. Liikaa roinaa. Sitten on kiva siivota kotonakin kun asuu yksin ja on hyvin minimaalisesti kalusteita ja tavaroita. Nyt siihen ei ole mahdollisuutta.
En tykkää. Vielä vähemmän tykkään siivota muiden aiheuttamia sotkuja. Siitepölyaikaan herkistyn kaikelle pölylle, joten vähän pakko yrittää siivota. Kelpaisi itsellekin mies joka siivoaa. Edes ne omat sotkunsa. Exän mielestä olisi pitänyt olla yhtä siistiä kuin yksin asuvalla äidillään, toki niin että hän sai sotkea minkä ehti, ei edes roskia saanut roskikseen vaan nakkeli ne pitkin lattioita, minun olisi pitänyt siivota kaikki. Eron jälkeen kummasti koti pysyi helposti siistinä, kun kukaan ei sotkenut.
Miksi mies et tykkää siivota, edes niitä omia sotkujasi? Miksi et tee siitä nautinollista, omien ja muiden sotkujen siivoamisesta? Ilman arvostusta tai muutakaan vaatien.
En tykkää siivoamisesta yhtään, vaan välttelen viimeiseen asti.
Olen kuitenkin esteetikko ja tykkään suht siististä ympäristöstä, eli siivoan silti viikottain. Kuuntelen siivotessa jotain kiinnostavaa asiaohjelmaa, niin sujuu jouhevammin. Aloittaminen aina vaikeinta, sitä tulee siirreltyä.
Nainen on luonnostaan kodinhengetär.