Lähden nyt Ikeaan. Mihin sinä näin lauantain aamupäivänä olet lähdössä?
Meen vaan lampsimaan pitkin käytäviä, ei ole tarkoitus ostaa mitään.
Kommentit (46)
En mihinkään, makoilen saikulla. Maanantaina ehkä menen kävelylle.
Meen metsätöihin kaatamaan ensi talven polttopuut. laitan itelleni tulet sinne ja paistan makkarat ja juon nuotiokahvit. Sielu lepää. Jos Ikeaan joutuisi, niin ei sielu lepäisi todellakaan.
Riksuun nyt matkalla. Kirppiskierroksille.
Oispa kiva itsekin päästä Ikea-reissulle tai muualle. Mutta varat ei salli ostosreissua ja ulkonakin on niin karmea keli, märkää lumisohjoa ja puuskatuulta, etten astu ulos jalallanikaan.
Kuivat pyykit laitan narulta kohta kaappeihin ja käyn suihkussa jossain vaiheessa päivää. Myöhemmin syön eilen tekemääni piirasta ja salaattia. Illalla katson lähinnä Putouksen ja muuta komediaa, netissä roikun sitten muuta ohjelmaa hakemassa tai kirjoittelemassa keskustelupalstoilla.
Huomenna sitten liikkeelle ja ulos, joko kävellen tai pyörällä, jos keli sallii.
En mihinkään, nautin vapaapäivästä. Jos et aio ostaa mitään, voisit lampsia kotonasi tai lähikaupassasi. Ikeaan lähdössäsi ei ole järkeä. Etkö ollut menossa viikko tai pari sitten myös? Oletko Ikean mainoshahmo? Haluatko korostaa erinomaisuuttasi lähtemällä ja kehumalla lähdölläsi?
Kohta lähdetään kirppikselle ja kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Rannalle. Terveisiä Kanarialta! 😎
Minua ei lakkaa ihmetyttämästä nämä ulkomailla olijat, jotka ilmaantuu tänne vauvapalstalle aina silloin tällöin. Niinkö tylsää on siellä ulkomailla, että pitää tänne tulla, kun ei parempaakaan tekemistä ole...?!
Onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään. Ihan kamala ilmakin. Alan katselemaan jotain leffaa ja asetun sohvalle pehmeän viltin alle. 😊
Olisi mulle niin päivä pilalla, jos sinne joutuisi. Tai minne vaan kauppakeskukseen.
En yhtään mihinkään tänään. Korkeintaan kaupassa iltapäivällä, jos tekee mieli olutta. On pieni tissuttelupäivä ja samalla jotain siivousta ja urheilua tvstä.
Mulla ei ole vapaapäivää jouluaaton ja -päivän jälkeen, niin yritän pitää nyt tämän päivän "työttömänä". Painosanalla "yritän", sillä takaraivossa nakuttaa, että voisi nyt yhtä tai kahta asiaa vähäsen katsoa.... Yrittäjän onnea....
asianajaja
Jos lenkille koiran kanssa kohta. Vietetty pitkää rauhallista aamua, kun lunta tullut aivan hirveästi yön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mulle niin päivä pilalla, jos sinne joutuisi. Tai minne vaan kauppakeskukseen.
Mulla taas ei tunnu olevan koskaan aikaa, mehuja tai rahaa, että voisin joskus poiketa jonnekin kauppakeskukseen. Edes vapaalla. Yksin asuessa ei sellaista kuin täydellinen lököpäivä olekaan, koska kaikki kotityötkin lankeaa aina itselle. Sitä päivää odottelen kieli vyön alla, että olisi taas aikaa, mehuja ja rahaa mennä kappakeskukseen, eikä tarttisi mitään muuta tehdä.
En mihinkään.
Oli tarkoitus hakea labrasta näytepurkki, mutta labra onkin tänään kiinni. Oli myös suunnitelmissa käydä rautakaupassa, mutta pärjään ilmankin.
Jos jotain teen, niin maalaan keittiön seinän, koska mulla on siihen välineet olemassa jo. Jos en viitsi niin sitten en maalaa. Ei tuo ole kuin alle 7 m2.
Elämä on aika ihanaa ja rentoa kun ei enää ole perhettä tässä. Voi elellä kuten itse tahtoo.
Metsään. Noin tunnin puolentoista kierros. Koira mukana vapaana. Sitten takaisin, takkatuli mökkiin ja currykanakeitto kuumenemaan.
En mihinkään. Nautin vapaasta. No, kohta vois ajatella nousevansa sängystä ylös.
Tykkään vapaapäivinä 2 täysin eri asiasta. Joko ihan skuttaan jossa ei toista ihmistä näe, tai sitten Triplaan joka on kuin ruotsinlaiva maissa. Ihminen on onnekas niinkauan kuin voi itse valita.
Suihkuun. Iltapäivästä pitää käydä kaupassa jos halutaan syödä jotain.
Piti lähteä mökille, mutta sään ja etelän hiihtolomailijoiden yhteisvaikutuksen vuoksi siirettiin automatka huomiselle.
En lähde mihinkään. Makaan sohvalla, kylmää, yskittää ja ketuttaa kun korona tuli kylään. Naapuri vei koirat lenkille. Varmaan tilaan lohturuokaa kun kokkailla en jaksa. Mietin hankkisiko kolmannen koiran. En hanki, mietin vain rotuja sumuisilla aivoillani. Katsoisin televisiota mutta kissa ei suostu tuomaan kaukosäädinta. Osaisi, ei vain halua. Väsyttää.
Kirppiskierros tehty ja löysin 6 elokuvaa ja akustisen kitaran. Kävin myös syömässä pizzaa. Vielä vanhemmillani käyn.
Kävin jo koiran kanssa lenkillä aamusta (nastat ehdoton varuste tuolla!), iltapäivästä varmaan kauppakäynti Lidliin ja sitten ruokaa laittamaan. Ikeassa käyn vain pakotettuna tai äärimmäisessä tarpeessa.