Lähden nyt Ikeaan. Mihin sinä näin lauantain aamupäivänä olet lähdössä?
Meen vaan lampsimaan pitkin käytäviä, ei ole tarkoitus ostaa mitään.
Kommentit (46)
Lähden kohta vessaan. Pesukone kuului äsken olevan valmis, niin menen ripustamaan pyykin. Vien samalla reissulla likaisen lautasen keittiöön.
Kiertelemään kirpputoreja. Harmi että sellaiset kirpparit joissa on myyjiä pöytineen on huvenneet lähes olemattomiin, nykyisin lähes jokaikinen kirppari on loossikirppis.
Pitkälle ja rauhalliselle kävelylle.
Mää kävin jo kaupungissa, ostin repullisen halpaa kamaa (hautakynttilöitä, paprikaa, pesuainetta yms) ja vaihdolla takasin. Kohta pakastaa eli se loska muuttuu liukkaaksi eli jos ette ole vielä käyneet ulkona niin just nyt ois korkee aika.
Minä lähden kampaajalle ottamaan vaaleita raitoja hiuksiini
Kävelen kammarista tupaan. Pullataikina nousee, leivon pullaa. Kun uuni kerran on lämmin, teen pellillisen pizzaa. Jälkilämpöön kaksi makaronilaatikkoa, toinen kantarellillä puolisolle.
En mihinkään, mutta iltapäivällä uimaan perheen kanssa.
Minä lähden kohta kävellen lähikoululle tanssillisen jumppaan, minkä jälkeen keitän hyvät pullakahvit. Ansaitusti.
Taidan lähteä savuille. Toivottavasti ei ole ruuhkaa ulkona. Huono ilma on mun kannalta monesti parempi ilma.
Tilasin juuri resq sovelluksella 4+4 annosta pääruoka-ainetta jotka lähden piakkoin lunastamaan ko ravintolasta. Rahaa noihin meni 12 euroa että ei jää juuri mitään annoksen hinnaksi ku pakastan ja otan sieltä töihin evääksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta kävellen lähikoululle tanssillisen jumppaan, minkä jälkeen keitän hyvät pullakahvit. Ansaitusti.
Et kai vain ajattele, että saat syödä pullaa vain jos olet jumpannut?
Mäkin lähden Ikeaan. Ostan turkoosin voileipälautasen
Kuulostaa suorittamiselta.