Tuomas Enbusken ja Panu Hörkön podcast - kuuntelijoita palstalla?
Korkeassa kuumeessa ja flunssassa potien löysin
https://www.supla.fi/podcast/enbuske-paparazzi-hörkkö
Oli kyllä kerrassaan viihdyttävää ja sujuvaa keskustelua mielenkiintoisista ihmisistä. Nauliuduin kuuntelemaan moista kerrasta.
Kommentit (39)
Niin.. Tarkoitti juridisesta näkökulmasta kun säännöt mitä voi ja ei voi julkaista on eri taviksilla ja julkimoilla. En sitten tiedä kenellähön tämä looginen päättelykyky toimii tai ei toimi🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yllätyin kyllä miten soljuvaa heidän keskinäinen keskustelunsa oli, riippumatta aiheesta mistä keskustelevat.
Myös hyvää suomen kieltä oli mukava kuunnella, he puhuvat selkeästi ja huolitellusti.
Aion kuunnella jatkossakin.
Mäkin yllätyin hieman varsinkin Hörkön taitavasta sanailusta. Looginen ajattelu sen sijaan ei ole hänen vahvimpia puoliaan. En ymmärtänyt yhtään mitä se selitti että jos oot julkkis jossain maassa, oot julkkis koko maailmassa, häh? No ei kyllä pidä paikkaansa. "Jos oot julkkis Suomessa, oot julkkis Puolassa tai Saksassa." Mitä ihmettä?
Niin.. Tarkoitti juridisesta näkökulmasta kun säännöt mitä voi ja ei voi julkaista on eri taviksilla ja julkimoilla. En sitten tiedä kenellähön tämä looginen päättelykyky toimii tai ei toimi🙈
Milloinka tämä Suomen paras podcast taas jatkuu?
Kaksi varsinaista idioottia ja jotkut pösilöt niitä vielä kuuntelevat.
Kuuntelin tätä ensimmäistä kertaa kun joku oli linkittänyt tuohon Puhakan murhaketjuun. Olipas aika viihdyttävä kuunneltava. Enbuske ja tämä Hörkkö puhuvat hyvin sujuvasti, antavat toisilleen tilaa ja käyvät aiheeseen hyvin suoraan. Eivät pelkää kertoa nimiä. Ja tämä Hörkkö on tonkinut kaikenlaista sontaa niin hän kyllä tietää mehukkaita asioita. En nyt ole mikään likasankojournalismin ystävä, mutta kyllähän tätä kuuntelee mielellään jos rehellinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tätä ensimmäistä kertaa kun joku oli linkittänyt tuohon Puhakan murhaketjuun. Olipas aika viihdyttävä kuunneltava. Enbuske ja tämä Hörkkö puhuvat hyvin sujuvasti, antavat toisilleen tilaa ja käyvät aiheeseen hyvin suoraan. Eivät pelkää kertoa nimiä. Ja tämä Hörkkö on tonkinut kaikenlaista sontaa niin hän kyllä tietää mehukkaita asioita. En nyt ole mikään likasankojournalismin ystävä, mutta kyllähän tätä kuuntelee mielellään jos rehellinen olen.
Ok, Tuomas.
Erittäin mielenkiintoinen viime jakso. En tiennytkään, että Hörköllä on hyvin rankka rikollinen menneisyys, josta ei ole ilmeisesti ottanut yhtään opikseen. Siltä kuulosti, etttä melkoinen litania tuomioita, Hörkkö ei nimittäin itsekään tiennyt, monta näitä kaikkineen on.
Olisi vaan pysytellyt siellä hullujen huoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kuunnella. Kiinnostavia, mutta voi niin ärsyttäviä paljastuksia Panulla. Ärsyttäviä siksi kun ei voi olla varma kenestä hän puhuu! 😝 Aaaargh. No sen mä arvasin kenestä on kyse kun suomalainen urheilija piereskeli nyrkkiinsä ja vei toistuvasti nyrkin missityttöystävänsä nenän alle.
Laita nimikirjaimet. Ja joku voi laittaa siitä seurapiirirouvasta. Mulla on veikkauksia.
KK, jolla on ne seurapiiri"kaunottaret." Myy huumeiden tähden itseään.
Ai kun ei herunut perintöä..?
Miksi kukaan vapaaehtoisesti kuubtelisi Enbuskea?
Mä yllätyin, miten hyvä tämä podi on. En ole aiemmin kuunnellut podcasteja, mutta tämän parissa viihdyn. Toivottavasti jatkuu vielä pitkään. Enbuskekin yllättänyt positiivisesti, mielikuva hänestä on muuttunut täysin. Hörkkö on mielenkiintoinen persoona, tekee tota paparazzi-duunia kyllä koko sydämellä. Kiva kuunnella sitä innostuneisuutta.
En ole jaksoakaan kuunnellut enkä kuuntele, mutta kieltämättä huvittavaa, kun kaverini kertoi, että Hörkkö esiintyy ohjelmassa jonkin sortin suomalaisuuden moraalinvartijana ja ukon rikosrekisteri on kuulemma pitkä kuin nälkävuosi.
Kylmäävää settiä on Hesarin juttu.
Hörkkö pahoinpiteli kahden muun pojan kanssa humalaisen miehen. Hörkkö löi uhria ja potkaisi tätä karatepotkulla päähän. Toinen poika löi uhria niin, että tämä kaatui ja kuoli myöhemmin pään vammoihin."
Kaksi Veijoa, jotka luulevat olevan oikealla puolella ottamalla vahvan kannan asioissa ja mustamaalaamalla toista osapuolta erittäin värittyneellä ja mustavalkoisella asenteella.
Huvittava ja koominen podcast ja yhtä huvittavia ovat nämä kaksi koomikkoa😂😂😂likasankojournalismia parhaimmillaan. Kaikkein huvittavinta on se mitä kaikkea tämä puska-Jussi Hörkkö ehtii yhden liikennevalosession aikana havannoida.
Ehkä hauskinta/surullisinta tässä on se, että kuuntelin viime vuonna kaverini mökillä pari jaksoa ja tuomitut rikolliset Enbuske ja Hörkkö esiintyivät molemmissa jaksoissa jonkinlaisina moraalisaarnaajina. Noilla kilometreillä!
Lopetin itse Nextstoryn tilaamisen. True crime on muutenkin arveluttava bisnes, jos ihmiset, jotka eivät osoita katumusta, rikastuvat rikoksillaan.
Rikolliset ja yllyttäjät tekevät Podcastiä. Team-Helenat ja muut pelleilyt.
Ylilutka ja Hörkkö ovat todella saanet Koivun lapset kärsimään narsisti äidistään ja myös Enbuske oikein innosti tätä sekopää Kipperiä murtautumaan vierastaloon.
Kaikki täydellisiä ihmishirviöitä.
Miten tälläiset vinkkijutut ketään kiinnostaa?
Nämä on pelkkää tyhmää touhua, koska näissä vihjataan jotain ja voi sen takia joku "viaton" julkkis joutua ko. arvelun ja halveksunnan kohteeksi.