Yksi nauruhymiö pistää silmään - lue 4-vuotiaan surmasta syytettyjen äidin ja isäpuolen viesti sanasta sanaan
aivan sairasta viestittelyä, ei mitään ihmisarvon kunnioitusta noilla narkeilla lapsiparkaa kohtaan
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka se kakara olisi ollut minkälainen pikkupiru ja 👹saatanan lapsi? Ehkä ansaitsi juuri tuon koska oli antikristus.
Meneppä ulos konttailemaan lumikinoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tota niin.. Jos mä epäilisin että mun lapsi olisi vaarassa niin viestejä lähtis tasan yksi jos sitäkään, soittaisin ja jos ei vastattaisi soittaisin poliisit.
Viestinvaihdon perusteella sanoisin että nämä vanhemmat sellaisen silmittömän pahuuden lisäksi vielä heikkolahjaisia. Ilmeisesti olisi jonkun pitänyt erikseen sanoa että kyllä, se pieni ihminen voi kuolla jos te sitä ihan jatkuvasti vaan pahoinpitelette henkisesti ja fyysisesti.
Tässä mua vain eniten ihmetyttää tämä kuvioissa pyörivä isoäiti? Suurimmalla osalla varmasti isovanhemmat olisi ekana tekemässä lastensuojeluilmoituksen tai viemässä lapsenlapsen turvaan jos mitään kaltoinkohteluun viittaavaakaan olisi ilmoilla, tämä vaan seurannut vierestä? toki hän nyt on nähnyt lapsen kodin ja elinolosuhteet? Vaipat 4 vuotiaalla? mustelmia? pakosta näistä nyt pitäis jotain osata epäillä? Ja lapsen pelastaminen ei enää onnistu, ne sai sen jo hengiltä.
Ehkä ei halua myöntää mitään ettei joutuisi osaltaan vastuuseen, koska ei puuttunut asioihin. Siksi maalaa ruusuista kuvaa äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin yhteiskunnasta pitää nostaa syytteeseen, esim sosiaalijoka haki pois lapsen sijoituskodista. Itku tuli taas. En jaksa lukea tätä.
Hakisin apua noin pahaan ahdistukseen.
Olen itse pienen pojan mummo ja koville on ottanut lukea tästä tapauksesta. Jos oman lapsenlapseni kohdalla heräisi pienikin epäily siitä, että kotona ei kaikki ole hyvin, en epäröisi tehdä vaikkapa lasua. Lapseni ovat aikuisia, osaavat pitää huolta itsestään, mutta kuka huolehtii viattomista pikkuisista?? Tässä tapauksessa tuo mummo on ihan yhtä syyllinen kuin äiti ja isäpuolikin.
Äiti oli huolissaan päiväkodin reaktioista. Kirjoitti ettei lasta voi viedä päikkyyn kun on niin pahan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka se kakara olisi ollut minkälainen pikkupiru ja 👹saatanan lapsi? Ehkä ansaitsi juuri tuon koska oli antikristus.
Hanki sinäkin apua itsellesi, ehkei se vielä ole liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei osaa käyttää hymiöitä
Yhdeltä tutullakin aina NS. Väärässä kohtaa
Kuhan sanon
Joo, naurattaa kun lapselta kuoriutuu nahka naamasta. (oksennan)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hellanlettastelija-kukkahatut taas kommaamassa. Huoh!
Lapsen äitikö se saapui linjoille kun nyt vapaana on? Vi#tu sana unohtui tekstistäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti laittaa sen pöytäkoneen välillä kiinni ja ottaa ylimääräisen rauhoittavan.
Sä oot tainnut jo ottaa kun ei juttu kosketa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti laittaa sen pöytäkoneen välillä kiinni ja ottaa ylimääräisen rauhoittavan.
Oletko sinä tämä niin sanottu äiti itse? Tekstisi on ainakin yhtä "älykästä"
Äidille pienen pojan huostaanotto olisi ollut kauhistus, koska tuet olisivat loppuneet. Tuskin kykenevä aitoon äidinrakkauteen. Ylisukupolvista syrjäytymistä sekä tämän niinsanotun äidin ja niinsanotun isin kohdalla. Outoa on tuo mummojen terveydenhoidon ammattilaisuus, kertoo paljon minkälaisia tyyppejä hyväksytään hoitajakoulutukseen. Ihmetystä herättää myös pienen pojan biologisen isän sekä isän suvun osuus tai kykenemättömyys välittää lapsesta. Iso porukka sukua kantaa vastuun tästä pienen pojan murhasta. Miten voi olla noin välinpitämätöntä sakkia.
Tässähän kauheassa tapauksessa pitäisi keskittyä äidin ja isäpuolen taustoihin ja lapsuuteen. Jos haluaa kunnioittaa pienen pojan muistoa. Todennäköisesti molemmat ovat vastaavista taustoista selvinneitä aikuisia.
Sieltä juurisyistä käydä läpi, missä kohtaa olisi voinut puuttua, etteivät ajaudu huumeisiin. Huumeita käyttävissä on paljon lapsuuden traumojaan tukahduttavia ihmisiä. Ihmisestä tulee tunteeton robotti, selvitäkseen. Lapsia ei siihen pitäisi tietenkään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten monet jo ovat varmaan huomanneet, tällä palstalla on aivan yhtä potentiaalisia sosiopaatteja, varsinkin naisissa.
Tuo yksi hullu on mies, noin 55 v. Ei todellakaan nainen.
Molempien suvut saavat ikuisesti hävetä tapausta. Heillä olisi ollut mahdollisuus pelastaa lapsi narkomaanien asunnosta, mutta ummistivat silmänsä ja eivätkä tehneet mitään. Pistää vihaksi!
Arvatkaa montako tatskaa tuolla äidillä oli?
Oliko tämä lapsen isoäitikin joku narkki? Vai mitä lääkkeitä lapsen äiti ja isäpuoli häneltä varastivat? Yksiä stanan piripäitä koko porukka?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä lapsen isoäitikin joku narkki? Vai mitä lääkkeitä lapsen äiti ja isäpuoli häneltä varastivat? Yksiä stanan piripäitä koko porukka?
Mitä sulla on vikana luetun ymmärryksessä? Lääkevarkauden uhri oli tuon pojan äidin mummo eikä äiti. Eli pojan isomummo.
Olen päiväkodissa töissä ja meille on jo vuosia sitten ohjeistettu ilmoittamaan poliisille, jos epäillään kaltoinkohtelua.
Äitinä olisin soittanut poliisit paikalle.