Kävinkin aamusuihkun sijaan aamusaunassa kun sähkö maksoi vain 1 sentin
Ehkä tästä vois jatkaa vaikka leipomalla. Halpa sähkö saa aikaan herätepuuhia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa elämää, kun pitää sähkön hinnan mukaan miettiä päivän tekemisiä.
En tietenkään mieti. Nyt vaan osui silmiin että hinta oli lähellä nollaa ja päätinkin napsauttaa saunan päälle. Kyllä minä joskus saatan kaupassakin halpaan tarjoukseen tarttua.
Ap
Niin mutta jotkut ihan kyttäävät niitä hintoja, että saunotaanko tänään vai voiko käyttää uunia tänään. Ei ennen ollut tällaista hintaseuraulua.
Mitä se sulle kuuluu seuraileeko joku hintoja? Elä omaa surkeaa elämääsi.
No kyllä se kuuluu, kun tutut valittavat, että onpa taas sähkö kallista jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mieti. Nyt vaan osui silmiin että hinta oli lähellä nollaa ja päätinkin napsauttaa saunan päälle. Kyllä minä joskus saatan kaupassakin halpaan tarjoukseen tarttua.
Ap
Niin mutta jotkut ihan kyttäävät niitä hintoja, että saunotaanko tänään vai voiko käyttää uunia tänään. Ei ennen ollut tällaista hintaseuraulua.
No kyllä se kuuluu, kun tutut valittavat, että onpa taas sähkö kallista jne...
Aika kummia tuttuja sulla! Kannattais varmaan vähentää yhteydenpitoa heihin.
Kyllä sieltä ihan kiva siirtomaksu pamahtaa käytettyjen kilowattien pohjalta, vaikka itse sähkön tuntikohtainen kW-hinta toki onkin alhaalla. Itselläni on puusauna. Oli niin kova myräkkä yöllä, että oli repinyt pressuja pois polttopuiden päältä! Kyllä sitä tulee ajoitettua tiskikoneet ja pyykit edullisiin tunteihin eli yöaikaan. Nyt ei ole tarvetta kummallekaan, vaikka hinta olisikin otollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä ihan kiva siirtomaksu pamahtaa käytettyjen kilowattien pohjalta, vaikka itse sähkön tuntikohtainen kW-hinta toki onkin alhaalla. Itselläni on puusauna. Oli niin kova myräkkä yöllä, että oli repinyt pressuja pois polttopuiden päältä! Kyllä sitä tulee ajoitettua tiskikoneet ja pyykit edullisiin tunteihin eli yöaikaan. Nyt ei ole tarvetta kummallekaan, vaikka hinta olisikin otollinen.
Siirtomaksu pamahtaa aina, siitä ei pääse eroon. Meillä lämmitetään iso varaaja täyteen yöllä 22-07 kun siirtomaksu vain puolet päiväsiirrosta. Päivällä ei tarvitse varaajaa lämmittää ollenkaan kun siinä riittää lämmintä vuorokaudeksi talon lämmitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap - kun resurssien tuhlaaminen on itsetarkoitus.
No ei suinkaan. Kyllä tarkoituksena oli ihan itsensä hemmottelu. Saunoin viimeksi joululomalla.
Ap
Ei kuitenkaan niin hemmoteltu olo tullut, että se olisi riittänyt itsessään, vaan jostain syystä oli tarve päästä tekemään tällainen aloitus Vauvalle? Mistä se tarve mahtaa kummuta?
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa elämää, kun ei osaa laskea muuta kuin housut alas ja kissan ulos.
Opetti isäsi sinua sentään tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei suinkaan. Kyllä tarkoituksena oli ihan itsensä hemmottelu. Saunoin viimeksi joululomalla.
Ap
Ei kuitenkaan niin hemmoteltu olo tullut, että se olisi riittänyt itsessään, vaan jostain syystä oli tarve päästä tekemään tällainen aloitus Vauvalle? Mistä se tarve mahtaa kummuta?
Tarvehan tuli siitä kun sai halvalla, ei siinä mitään väärää ole. Sulle tuntuu olevan kova paikka kun joku saa halvalla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarvehan tuli siitä kun sai halvalla, ei siinä mitään väärää ole. Sulle tuntuu olevan kova paikka kun joku saa halvalla jotain?
Älä välitä, noita valiÜrpoja tulee aina kun joku hieman kehuu jotain saavansa halvalla. Heitä kyrsii kun joutuvat itse maksamaan kallista hintaa kokoajan.
Kuinka paljon maksoi kaksi sähköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ajattelet, että mulla on surkea elämä?
Me laitetaan päiväsauna lämpiään yhden aikaan kun maksaa jotain 1.6c/kWh. Älyrele varaa myös talon pohjalaattaan halvat energiat automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ajattelet, että mulla on surkea elämä?
Ei sitä tarvitse kenenkään ajatella, se tiedetään.