Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku veti herneen nenään koska sanoin et karhut on vaarallisia

Vierailija
16.02.2024 |

Ei sais kuulemma yleistää, tietää henkilökohtaisesti jonkun kesyn karhun joka ei ole vaarallinen

Sanoin että en TIETENKÄÄN tarkoittanut jokaista karhua, absoluuttisesti

Onko ihmiset tosiaan näin tyhmiä? Että jos sanon "x ryhmä on vaarallinen" niin siitä päätellään että olen joku rasisti jonka mielestä ei voi olla vaaratonta karhua?

(Täydet pisteet jos hoksasit että tässä aloituksessa ei ole kyse karhuista)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Suomessa helposti käsitetään väärin ja toinen takertuu sanoihin. 

Vierailija
2/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kamala karhujen vihaaja.😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen myös pari kilttiä karhua, nekin kertoi mulle että suurin osa suomeen tulevista karhuista ei ole kilttejä, eivätkä ole koskaan olleetkaan kilttejä siellä mistä tulivat. Tulevat tänne koska siellä metsästetään tuhmia karhuja mistä tulevat ja täällä ei.

Vierailija
4/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen myös yhden fiksun aapeen, mutta se ei tarkoita, että kaikki aapeet olisivat fiksuja. (Huom. Hoksasitko aapee, että puhun  juurikin sinusta- enkä karhuista?)

Kymmenen pistettä tämän ketjun Aapeelle, jos ymmärsi, että ei ole ole kovin fiksu!

Vierailija
5/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen myös yhden fiksun aapeen, mutta se ei tarkoita, että kaikki aapeet olisivat fiksuja. (Huom. Hoksasitko aapee, että puhun  juurikin sinusta- enkä karhuista?)

Kymmenen pistettä tämän ketjun Aapeelle, jos ymmärsi, että ei ole ole kovin fiksu!

Mä tunnen myös yhden kommentoijan joka ei ole fiksu, mutta se ei tarkoita että kaikki kommentoijat eivät olisi fiksuja. (Hoksasitko että tässä puhutaan sinusta?)

Vierailija
6/9 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan koko vauvafoorumin historiassa ei ole ikinä väittänyt tai edes vihjannut että kaikki aapeet olisivat fiksuja.

Huono comebackki. Koko vitsin idea on se, että siinä on totuuden siemen. Sinun jutussasi ei ole järjen hiventä, joten se ei toimi. Idiootit tietysti taputtaa, kun ei ymmärrys riitä.

Vierailija
7/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut karhut ovat naisille 14 kertaa vaarallisempia kuin Suomen karhut.

Vierailija
8/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijat on vaarallisia

Vierailija
9/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta koittaa kevät ja nuorten ruskeiden karhujen käpyrauhaset alkavat supattaa. Etsitään parittelukumppania. Suomen metsästysmuseossa näin karhun siitinluun. Oli koristeltu kultaheloin ja vitjoin. Näytti aika pelottavalta naaraan näkökulmasta tarkasteltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi