Aikuisten maidon juonti
En keksi mitään järkevää syytä aikuisten maidon juonnille. Ihme etteivät juo tuttipulloista tai pyydä äitiä antamaan.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää teille rautalangasta vääntää, että aikuinen ihminen näyttää naurettavalta kun se juo maitoa. Ihan sama mitkä ne syyt siihen on.
Ei vois vähempää kiinnostaa miltä mun tekemiset näyttää. Mä teen juuri niinkuin itse halua. Mun elämä.
Mummoni ja muutamat muut sukulaiset saivat joskus tietää, että en juonut maitoa ruuan kanssa ja järkyttyivät suuresti. Eihän maito edes ole mikään ruokajuoma. Käytän kyllä muuten maitotuotteita, mutta vaikea kuvitella, että lutkuttaisin maitoa litrakaupalla joka aterialla.
Paras ruokajuoma. Hyvän makuinen ja terveellinen. Kehdosta hautaan.
Onko peralta lirahtanut ripuli kun vatsa ei kestä.
Aamulla ,on mahtava vetää litra maitoa..kylmää.kun on kohmelo, piimäkin menee..ja sehän on maitopohjainen.
Lehmän maito ei ole ihmisille! Ei ihminen tarvitse toisen eläinlajin maitoa. Lehmän maidon tehotuotanto on todella epäeettistä!
Vierailija kirjoitti:
Mummoni ja muutamat muut sukulaiset saivat joskus tietää, että en juonut maitoa ruuan kanssa ja järkyttyivät suuresti. Eihän maito edes ole mikään ruokajuoma. Käytän kyllä muuten maitotuotteita, mutta vaikea kuvitella, että lutkuttaisin maitoa litrakaupalla joka aterialla.
Mitä tarkoitat "litrakaupalla"? Yksi lasi sitä yleensä juodaan. Olet omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää teille rautalangasta vääntää, että aikuinen ihminen näyttää naurettavalta kun se juo maitoa. Ihan sama mitkä ne syyt siihen on.
Ei vois vähempää kiinnostaa miltä mun tekemiset näyttää. Mä teen juuri niinkuin itse halua. Mun elämä.
Oliko se maitokin alunperin sinun?
Vierailija kirjoitti:
Paras ruokajuoma. Hyvän makuinen ja terveellinen. Kehdosta hautaan.
Onko peralta lirahtanut ripuli kun vatsa ei kestä.
Onko pera naapurisi?
Olisi se maito varmasti sille vasikallekkin maistunut, mutta ei ole elämä reilua eikä varsinkaan eläimillä.
Kielikuva. Maito on laimentunut aivosi jos et tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ,on mahtava vetää litra maitoa..kylmää.kun on kohmelo, piimäkin menee..ja sehän on maitopohjainen.
Hyi hitto siellä kämpässä haisee varmasti ja pahalle!!! Ei kukaan täysjärkinen aikuinen ihan oikeasti leuhki maidon tarpeestaan, yök.
Kummasti sinäkin tissiä lutkutat. Toivoisitko tilkan lirahtavan.
Tosi mies juo olutta eikä mitään maitoja, vesiä, mehuja tai soijajuomia.
Lukemattoman monessa tieteellisessä tutkimuksessa on todettu rasvattoman maidon olevan ihanteellinen juoma ihmiselle. Siinä on kaikki vitamiinit ja hivenaineet tarkalleen kohdallaan ja oikeassa suhteessa. Samoin runsaasti rasvatonta maitoa juovat ovat todistetusti terveempiä kuin muut. Juokaa vain maitoa, se on hyvää ja terveellistä!
Onneksi nykynuoret ovat sentään fiksumpia ja ovat siirtyneet joukolla maidosta kaurajuomiin ja vastaaviin. Varmaan turha odottaa että boomerit tekisivät saman :D
Kai te tajuatte että olette altistuneet Valion hölynpölypropagandalle koko lapsuutenne. Ei missään muualla kuin Suomessa juoda maitoa samalla lailla kuin Suomessa koska siinä ei ole mitään järkeä.
Se on jännä asia kun miettii, että meille suomalaisille maidon juonti on ihan normijuttu. Valtaosa ihmisistä juo maitoa päivittäin joko juomana tai sitten esim. kahvin kanssa. Valtaosassa maailmaa ihmiset ei voi juoda maitoa, koska valtaosa maailman ihmisistä on laktoosi-intolerantikkoja eli eivät voi juoda maitoa. Raja menee kai jossain Saksan kohdalla. Pohjoisella puolella asuvat voivat juoda maitoa, eteläpuolella eivät. Venäjällä ja Pohjois-Amerikassa riippuu kai ihmisestä. Ollaan tässä mielessä harvinaisia :D Laktoosin juominen on maailmalla tosi harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Lukemattoman monessa tieteellisessä tutkimuksessa on todettu rasvattoman maidon olevan ihanteellinen juoma ihmiselle. Siinä on kaikki vitamiinit ja hivenaineet tarkalleen kohdallaan ja oikeassa suhteessa. Samoin runsaasti rasvatonta maitoa juovat ovat todistetusti terveempiä kuin muut. Juokaa vain maitoa, se on hyvää ja terveellistä!
Niin varmasti. Mikseivät sitten kaikki äidit imetä tyttäriään ja poikiaan hautaan saakka? Miksi se maito pitää riistää toisilta nisäkkäiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sinäkin tissiä lutkutat. Toivoisitko tilkan lirahtavan.
Missä psykoosissa säkin elelet?
Ap ei sitten varmaan käytä mitään maitotuotteita, ei myöskään mitään eläinperäistä. Kun niissäkin eläimet kärsii, jos pihviä mussutat. Etkä myöskään juo muuta kuin vettä, eihän ihminen tarvitse mitään muuta. Ihan turhaa joku olut, viini tai mehu. Kahvista puhumattakaan.
Ah, maitukaakauta!