Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten maidon juonti

Vierailija
16.02.2024 |

En keksi mitään järkevää syytä aikuisten maidon juonnille. Ihme etteivät juo tuttipulloista tai pyydä äitiä antamaan. 

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sinua, jos raavas mies lorauttaa tilkan kahvimaitoa tai kahvikermaan kahvin sekaan?

Ei, mutta lähinnä näyttää naurettavalta jos aikuisen miehen pitää juoda ruuan kanssa maitoa tai käyttää maitoa janojuomana. Naurettiin usein töissä työkavereiden kanssa kun lounaspöydässä aikuiset miehet pyytää lisää maitoa. 

Ei vit tu mikä kyylä 😆 pitääpä ottaa ens kerralla 5 lasia maitoa ja vilkuilla ympärille missä se harvahammas mummo kyylää

Mitä vit tua sanoit minusta, sinä pikku narttu? Sinun kuuluu tietää että olen kouluttautunut suomen maavoimien huippujoukoissa, olen ollut osallisena useisiin salaisiin raideihin, myös parissa Al-Qaida tehtävässä, ai niin ja minulla on yli 300 varmistettua osumaa. Min

:DDDDDD

Vierailija
102/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion propaganda on selvästi tehonnut palstamammoihin. Aikuinen ihminen ei tarvitse maitoa ruokajuomaksi. 

Joo pitäisi kaljaa juoda ennemmin. Kalsium pitää luuston kunnossa jos et satu tietämään. Ethän sinä tiedä kun et ole koskaan pers ettäsi salille raahannut läs kiperse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin lasi kylmää kevytmaitoa maistuu. Uskon sen vaikuttaneen terveyteeni suotuisasti, ikää jo on, mutta luusto pysynyt vahvana. Ja saahan siitä mukavasti d vitamiiniäkin.

Siis mitä? Vieläkö joku uskoo, että maidosta saa "mukavasti" d-vitamiinia? Ei Suomessa pelkällä maidolla saa tarpeeksi deetä.

Vierailija
104/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joskus maito maistuu tosi pahalta? Kitkerältä, kuin joukossa olis pesuainetta. Mikä sen pahan maun voi aiheuttaa?

Kun yleensä maku on ihanan raikas, just siks tykkään juoda kylmää rasvatonta maitoa.

Vierailija
105/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sinua, jos raavas mies lorauttaa tilkan kahvimaitoa tai kahvikermaan kahvin sekaan?

Ei, mutta lähinnä näyttää naurettavalta jos aikuisen miehen pitää juoda ruuan kanssa maitoa tai käyttää maitoa janojuomana. Naurettiin usein töissä työkavereiden kanssa kun lounaspöydässä aikuiset miehet pyytää lisää maitoa. 

Ei vit tu mikä kyylä 😆 pitääpä ottaa ens kerralla 5 lasia maitoa ja vilkuilla ympärille missä se harvahammas mummo kyylää

Mitä vit tua sanoit minusta, sinä pikku narttu? Sinun kuuluu tietää että olen kouluttautunut suomen maavoimien huippujoukoissa, olen ollut osallisena useisiin salaisiin raideihin, myös parissa Al-Qaida tehtävässä, ai niin ja minulla on yli 300 varmistettua osumaa. Min

Onpas kunnia saada tämä legendaarinen copypaste vaikka onkin käännetty englannista

Vierailija
106/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valion propaganda on selvästi tehonnut palstamammoihin. Aikuinen ihminen ei tarvitse maitoa ruokajuomaksi. 

Joo pitäisi kaljaa juoda ennemmin. Kalsium pitää luuston kunnossa jos et satu tietämään. Ethän sinä tiedä kun et ole koskaan pers ettäsi salille raahannut läs kiperse

Olen eri mutta yksikään kavereistani ei juo maitoa ja kaikki me käydään salilla. 

Vierailija
107/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää teille rautalangasta vääntää, että aikuinen ihminen näyttää naurettavalta kun se juo maitoa. Ihan sama mitkä ne syyt siihen on. 

Luuletko että kiinnostaa pätkääkään mikä sinusta näyttää naurettavalta. Minusta taas naurattaa tuo sinun vinkuminen, kuinka lumihiutale ihminen voi olla.

Kiinnosti kumminkin kommentoida :) Niin lumihiutale ei ole koskaan samanlainen ja kaikki ainutlaatuisia niin kuin me "ihanat" ihmisetkin. 

Vierailija
108/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta yksikään kavereistani ei juo maitoa ja kaikki me käydään salilla. 

Sinä tuskin nostatkaan 180kg penkistä?

Vierailija
109/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä maidon kieltäjät käytä mitään maitotuotteita? Juustoa? Jäätelöä? Jogurttia?

Vierailija
110/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Sinäkin teet varmasti semmosta mikä minusta noloa, enkä vingu siitä. Keskitä energiasi muuhun niin tulee tulosta

Vierailija
111/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää teille rautalangasta vääntää, että aikuinen ihminen näyttää naurettavalta kun se juo maitoa. Ihan sama mitkä ne syyt siihen on. 

Luuletko että kiinnostaa pätkääkään mikä sinusta näyttää naurettavalta. Minusta taas naurattaa tuo sinun vinkuminen, kuinka lumihiutale ihminen voi olla.

Kiinnosti kumminkin kommentoida :) Niin lumihiutale ei ole koskaan samanlainen ja kaikki ainutlaatuisia niin kuin me "ihanat" ihmisetkin. 

🤢

Vierailija
112/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaanko tuohon suoritukseen maidon juontia? Harrastan joukkue urheilulajia ja ei ketään meistä maitoa juo eikä se myöskään paranna yhtään minkään urheilulajin tulosta. 

Vierailija
113/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Sinäkin teet varmasti semmosta mikä minusta noloa, enkä vingu siitä. Keskitä energiasi muuhun niin tulee tulosta

Mutta vingut silti täällä asiasta. Ei tämä palstalla olo vie yhtään energiaa. Palautuminen tapahtuu itsessään kun tätäkin typeryyttä täällä luen :D

Vierailija
114/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva nähdä minkä näköistä porukkaa on nämä jotka pilkkaa maidon juojia. Heikko itsetuntoisia niin se jo kertoo kaiken.

Vierailija
115/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaanko tuohon suoritukseen maidon juontia? Harrastan joukkue urheilulajia ja ei ketään meistä maitoa juo eikä se myöskään paranna yhtään minkään urheilulajin tulosta. 

Kyllä se edesauttaa. Palkkarin kanssa. Mutta eihän tuommoset mikkihiiret ymmärrä kun harrastat jotain kuviokelluntaa.

Vierailija
116/171 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä genetiikan kurssilla laskettiin aikuisen laktoosin siedon tuoma etu selviytymiseen. Oli muistaakseni n. 16 % vs. ei laktoosinsietoa. Tuonut hyötyä evolutatiivisessa mielessä siksi me suomalaiset voimme aikuisena juoda maitoa. 

Ei ole mitään kaavaa millä tuollaista voi laskea, ihan huuhaata nämä jutut.

Suomalaiset olisi aikoja sitten kuolleet sukupuuttoon tuon teorian pohjalta.

Vierailija
117/171 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ajatus, että jos sinulla on jokin kyky (sietää maitotuotteita ja hyödyntää niiden sisältämää proteiinia), niin sitten tieten tahtoen sammuttaisit sen. Näin on käynyt useille, kun vatsavaivojen takia ovat jättäneet pois useita ruoka-aineita ja vatsan mikrobitasapaino köyhtyy. Aiheuttaa lisää suolisto aivoja, vältetään useampia ruoka-aineita ja kierre on valmis.

Sitä paitsi useissa tutkimuksissa on todettu että maito on erinomainen palautusjuoma treenien jälkeen. Varsinkin lapsille ja nuorille sokerilitkujen sijaan.

Vierailija
118/171 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito miehen tiellä pitää. Thaimaan reissuillakin tulee maitoa ja savusiikaanikävä.

Vierailija
119/171 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on hyvää ja terveellistä. End of the story.

Vierailija
120/171 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi, että maidosta alkaa vaan aikuisen ihmisen leveyskasvu ja lapsille se on vaan tarkoitettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän